Søgning på: billedkunst c noter. Resultater: 18181 til 18200 af 73643
-
hjæææææælp?
ForumindlægHåber der er nogle der vil hjælpe mig.. ved hvilken proces kan en neutron omdannes til en proton? ved hvilken proces kan en proton omdannes til en neutron? -
hjælp til aflevering :)
Forumindlægkære alle. Jeg er fuldstændig lost på min opgave til imorgen, håber virkelig at nogle herinde kan få mig til at forstå hvad det her går ud på - for min mildest talt elendige matematiklærer klarer IKKE sin opgave særlig godt.... jeg lægger hele opgaven herind, forventer selvfølgelig ikke at I lave... -
Tysk - "Nicht alle waren Mörder"
ForumindlægNogen der har læset eller set filmen "Nicht alle waren Mörder" af Michael Degen, som kan hjælpe mig med et par spørgsmål? (: -
Hjælp til oversættelse af en sætning?
ForumindlægHej.. Er der nogle der kan hjælpe mig med at oversætte følgende sætning til spansk: Men hvorfor har de ikke fortalt os, at de holder øje med computerne? Mit forslag: Pero por qué no nos han dicho, que vigilan con los ordenadores? På forhånd, tak.. -
oversættelse af en sætning
ForumindlægHej, jeg er lidt usikker på, hvordan følgende sætning skal oversættes; De nød altid meget at gå på indkøb om aftenen. Det er egentlig altid meget, der forvirrer mig : i Jeg har næsten aldrig problemer med engelsk, men jeg synes, at denne sætning er en smule underlig at oversætte. Men jeg har ... -
Laplace transformen
ForumindlægOpgave 1: Vis at Laplace transformen af f(t) =1 er F(s) = 1/s. Er der nogen, der kan vise mig, hvordan jeg gør det? På forhånd tak :) -
Bangkok bykort
ForumindlægHej allesammen, jeg har virkelig brug for et gammelt Bangkok kort, da jeg er igang med at skrive en opgave. Hvis I kan finde et 100 år gammelt kort, vil jeg blive meget glad. Og på forhånd tak :) -
Haster inden mandag! Følgen og Rækken - Maple
ForumindlægJeg har nogle usagn omkrig følger og rækker og om det konvergere. Hvordan kan jeg regne dette ud på Maple? Der er vehæftet et billede af opgave formen. -
Kan i rette denne stil?---
ForumindlægDen er vedhæftet -
y=k*x^a
ForumindlægHej. Jeg har en tabel hvor jeg har værdier for varighed og intensiteten. forskriften y = k*xa y er intentensiteten og x er varigheden Jeg skal bestemme tallene k og a. Skal jeg så lave en regression og derefter finde frem til tallene k og a, og hvis det er sådan, hvordan laver man så en regress... -
HJÆLP
ForumindlægHej folkens, Eksamen nærmer sig med hastige skridt og det er på tide at læse op. Er der nogen, der har gode forslag til hvordan man kan forberede sig optimalt? Her tænker jeg både på de skriftlige og mundtlige eksaminer. Jeg vil faktisk gerne starte fra bunden. Har i sinde at bruge det meste af... -
Butanon og ethanol i surt miljø
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp til dette spørgsmål i kemi: Hvilken reaktion sker mellem butanon og ethanol i surt miljø, og i hvilken retning er ligevægten forskudt i denne reaktion? -
Fysik og Kemi eksamen
ForumindlægHey alle. Jeg skal op i fysik og kemi i 9. klasse her om en måned, og jeg stinker til det. Først og fremmest har jeg aldrig rigtig forstået hvordan en fysik og kemi eksamen foregår, da jeg ikke synes at forstå den måde vores lærer forklarer det på. Jeg ved man skal skrive en disposition og lave ... -
God notatteknik
ForumindlægHej alle sammen Jeg har brug for lidt hjælp til hvordan jeg bedst muligt kan have styrer på mine notater og om i kender nogle gode notatteknik?? Jeg tager notater men problemet er, at de lægger spredt over det hele på mit værelse, jeg har også mapper hvor jeg nogle gange lægger i de forskellige ... -
Konfidensinterval for hældning.
ForumindlægHej, Jeg har et eksamensspørgsmål om regression, og der vil jeg gerne komme ind på konfidensinterval for hældningen. Problemet er bare at det er noget jeg altid har fået excel til at gøre for mig, og jeg kan også kun finde videoer online hvor geogebra eller excel indgår. Min lære vil gerne have ... -
Matematik HF B-niveau
ForumindlægHej Jeg forstår ikke en lyd af logaritmer. Kan nogen vise mig hvordan man stiller 1,02^x=7 op med mellemregninger? Jeg kan godt finde resultatet på "wolframalpha", men det duer jo ikke til meget! Tusind tak. Anne -
Tegneplade til håndskrevne notater/figurtegning
ForumindlægHej! Som overskriften siger, er jeg interesseret i at høre hvilken tegneplade i bruger til håndskrevne notater / figurtegning på jeres computer! Jeg er ikke den heldige ejer af en bærbar hvor man kan "tegne" direkte på skærmen, men har sat mit for at jeg skal igang med at bruge en tegn... -
FSA Fysik/Kemi overlevelse
ForumindlægHej. Nu er forberedelserne til fysik/kemi prøven begyndt. Men jeg synes det er virkelig uoverskueligt. Jeg har altid hadet faget og har altid været ret så fortabt i det. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre og hvor jeg skal starte. Nogen der har en idé til, hvordan man kan klare sig igennem det? ... -
hjælp
ForumindlægEn ret linje går gennem to punkter med koordinaterne (-5, 2) og (3, -2) d) Beregn ???? - koordinatet til et punkt på linjen med ???? - koordinatet 3 e) Beregn ???? - koordinatet til et punkt på linjen med ?? ?? - koordinatet 18 f) Tegn linjen og de fire punkter i et passende skaleret koordi... -
bedømmelse
ForumindlægHej med jer! jeg var oppe i skriftlig dansk idag hf. jeg valgte opgaven "skriv en argumenterende artikel om fortællerformer i fortællende journalistik. jeg aner ikke om jeg har misforstået opgaven, eller hvordan det er gået mig, da jeg syntes den var rigtig svær. er der nogen der lige vil ...
