Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 18181 til 18200 af 109300
-
Hvordan regner man koncentration af HCI ud?
Forumindlæg1 liter vand og 0.1 liter HCl, og du får at vide at du har 0.1 mol HCl. Dette betyder at koncentrationen af HCl bliver 0.091 mol/L. Hvorfor er 0.091 mol/L koncentrationen af HCI? -
Dansk eksamen reklamer.
ForumindlægHej jeg skal op til eksamen her om noget tid, og jeg har trukket reklamer, men jeg kan ikke rigtig finde nogen reklamer jeg synes er gode nok, jeg vil gerne have 2, en til unge, tænkte på noget sprut eller sådan noget, noget hvor de prøver sex eller sådan noget som middel. Og en til de ældre måsk... -
Trigonometriske funktioner: MODELLERING
ForumindlægHej alle. Jeg leder efter et modellerings eksempel til trigonometriske funktioner, som kan bruges til min mundtlige eksamen. Altså f.eks. i henhold til bølgerhøjder, sol eller andet. -
TV2 - Licens.
ForumindlægHej! - Dette er måske offtopic, men jeg har undret mig over, om man, som borger betaler lincens til TV2 gennem skat, eller er denne tv-station kun finansieret af reklameindtægter? På forhånd tak :-) -
Partier i blå og rød blok?
ForumindlægHey det kan godt være jeg kommer med et lidt dumt spørgsmål og det må i meget undskylde, men hvilke partier er rød blok og hvilke er blå blok, har prøvet at google det men intet nyttigt dukker op (-: -
Nye partier
ForumindlægDet undrer mig over, at der siden 1970 er dannet nye partier. Derfor ville jeg gerne vide om der er særlige forhold til samfundsudviklingen, der er afgørene for dannelsen af nye partier. håber nogen ved det. Og hvis i kender en hjæmme side så send lige en link. Gad godt vide det. jeg kun... -
forbrændingsreaktion af alkaner og alkener
ForumindlægHej. Vi har i skolen lavet en forbrændingsreaktion med haptan og en med hex-1-en, hvor heptan er en alkan og hex-1-en er en alken. Heptan blev en fuldstændig forbrænding og hex-1-en blev en ufuldstændig. Problemet er bare at jeg ikke forstår teorien bag forbrændingsreaktionerne, da jeg ikke ved o... -
Den stumpe vinkel
ForumindlægEr det korrekt opstillet ? -
vektor
Forumindlægdet oplyses at vektor b= vektor3a- vektor hat7a.udtryk vektoren 2b+ vektor hat5b ved vektor a og vektor hat a -
Hjælp søges..
ForumindlægHejsa... Jeg søger hjælp vedr. denne opgave.. i trekant ABC er C= 36,94 grader, a= 6,923 og b= 4,142. Beregn længderne af trekantens medianer... ER der en der vil være så sød og forklare?? -
Højder i trekanter
ForumindlægHej i kloge mennesker ;) Mangler lidt hjlæp med en opgave, så her kommer den: Beregn højderne i trekant ABC. a=64 B=67 C=78 A=35 Hjælp tak.... :D -
HJÆÆÆÆLP
Forumindlæg-2a(-a-b)-(a-b)(2a-2b) hvordan løser man denne med mellemregninger? -
help me
Forumindlægdette er uden hjælpe midler hvad skal gøres her? find b ved 1 punkt og forskrift -
lineær funktion
ForumindlægHej Hvordan kan variablen x isoleres i ligningen y=ax+b.? -
HASTER!!!!!!!
ForumindlægHar to irreterende opgaver der driller!!! 2. x=3(7a+b) + 8(a+3b) 3. y= a(a-b) + b(a+b) Kan i resultatet på disse??????? -
Sinusrelationen
ForumindlægHej!-------------------I en trekant ABC får du givet:a) A = 70 deg, a = 7 cm og b = 5 cmDe resterende skal bestemmes vha. sinusrelationen.-------------------Svar:Jeg kender A, a og b - og kan derfor passende starte med at finde vinkel B:a/sin(A) = b/sin(B)Hvis man indsætter de angivne, bliver for... -
Tyske sætninger
Forumindlæg5 tysk sætninger 10 minutter siden af 123434 Es geht mir gut. Det går godt med mig. Wie verbessere ich mein Englisch? Hvordan forbedre jeg mit engelsk? Es ist nicht, was ich mir vorgestellt hätte. Det er ikke det, jeg havde forestillet mig. Ich habe... -
Hjælp, hvordan skal jeg starte min opgave?
ForumindlægVi har fået vejledning med mere, og vejledningen har været udmærket, men min problemformulering lyder lidt anderledes, end den jeg aftalte med mine vejledere (synes den er lidt kludret). Mit primærfag er engelsk, og bifag er psykologi. Men i hvilken rækkefølge ville i begynde på denne problemform... -
Rette?
ForumindlægOpgaven går ud på, at jeg skal beskrive de Tjekkiske elver!Har du tid til at rette opgaven, inkusiv, komma, stavning, og lignende?( ... ) = Burde det stå der?Det vil tag nogle få minutter (: .At være sammen med de tjekkiske elever har været en overvælende glæde.Det har ikke kun været en sjov og f... -
Idiom
ForumindlægHe, jeg skal til engelsk skriftlig eksamen i morgen og er lige kommet i tvivl om man må bruge idiomer, altså idiomatiske udtryk i sin stil. JEg kender mange gode, men trækker det ikke ned når min stil en gang skal rettes af censoren: for eksempel idiomer som følgende: ”a fool and his money are ...
