Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 18241 til 18260 af 39512
-
Procent regning
ForumindlægHej. Jeg håber meget på jeres hjælp. Jeg sidder her med en opgave i Matematik som jeg simpelthen ikke kan grade. Opgaven lyder; I forbindelse med et huskøb deponeres 100.000 kr. på en konto. Der skrives renter hver måned og efter 3 mdr. står der 101.265,30 kr. på kontoen. a) Beregn den månedlige ... -
Lommeregner
ForumindlægHey! Jeg ville bare lige høre om, I kender forskellen mellem TI-Nspire TouchPad & TI-Nspire CAS Touchpad? Jeg er i tvivl om hvilken jeg skal købe, men prisen er det samme for begge modellerne. Jeg ville bare spørge, hvilken der vil egne sig bedst for mig? Jeg skal snart starte i gymnasium og... -
Kan jeg ikke læse videre?
ForumindlægJeg afslutter STX på mandag, men jeg er meget i tvivl med hensyn til om jeg overhovedet kan komme ind på nogen videregående uddannelse. Angående matematik på A-niveau. Årskarakter: Her har jeg fået 4 i mundtlig matematik og 02 i skriftlig. Eksamenskarakter : skriftlig 00 og mundtlig 0... -
Er det smart med 5 A fag?
ForumindlægHej folks. Der går nogen tid igen, før at jeg skal tage stilling til det her, men det handler omkring, hvor vidt det er smart at tage 5 fag på A niveau. Jeg er ret sikker på, at jeg skal på katedralskolen Viborg. Jeg har tænkt mig at tage en naturvidenskabelig linje, hvor jeg får fysik A, kemi A... -
Rute til studenterkørsel
ForumindlægHej alle jer kloge hoveder :) Jeg er super dårlig til matematik! Men jeg står for planlægningen af vores rute til vores studenterkørsel (da ingen andre tør at melde sig, trist)... Vores lastbil kører 30 km i timen, jeg har regnet ud hvor mange kilometer der er imellem os hver især. Så det eneste ... -
Klage over skriftlig dansk
ForumindlægJeg har i dag fået min skriftlige dansk karakter tilbage på 4, hvor jeg plejer at få 7-10. Jeg vil gerne klage, men hvordan tænker I at jeg kan klage, og kan i læse min aflevering og måske sige om et 4-tal virkelig er det der passer. -
Angående karakterer
ForumindlægJamen hej , til at starte med er ikke helt sikker på om det er det rigtige kategori, derfor undskylder jeg med det samme hvis det er forkert. Mit problem lige p.t. er at jeg er desværre ikke en der er særlig meget glad for dansk men mere engelsk, har også valgt at tage HA - Internatio... -
Praktiske spm. om reformen.
ForumindlægHej, jeg søger svar på disse spørgsmål:1) Er det muligt at få den et-årige matematik i det nye gymnasium? Fordi jeg ikke er specielt god til matematik, vil jeg gerne vide om der var et alternativ, uden at det trækker helt vildt ned i mine karakterer.2) I naturvidenskabeligt grundforløb har man na... -
1.G HTX - HHX??
ForumindlægHejsa, Jeg startet på HTX, her i sommers (lige efter folkeskolen), men problemet er at jeg synes ikke lige det er mig. For det første er administrationen elindig, og jeg føler ikke at jeg får det ud af som man blev lovet påi ntroduktions møder. Og så er jeg ikke lige den bedste til svære matema... -
til allan sim
ForumindlægHej allan sim, jeg var til stx i dag i skr. matematik b for sproglige. desværre gik det ikke helt godt, tror jeg, og jeg vil derfor høre om du kunne tænke dig at skimme min opgave igennem (jeg kan sende dig min word-fil) og vurdere hvilken karakter, du tror, den ligger til. det ville betyde enor... -
RÅD!
ForumindlægJeg går i 3.g, og skal skrive SRP lige om lidt. Jeg har studieretningen mat-fysik-kemi. Jeg skal aflevere blanket med mit valg af fag og emne om en uge. (Jeg tror, at jeg vil skrive i mat A som sidefag, og fysik B som hovedfag) Men jeg føler virkelig ikke, at jeg har klar til det. Jeg har kigget ... -
Søger hjælper til eksamen
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen i matematik b-niveau til december, og har brug for en hjælpende hånd. Jeg tager faget som supplering, grundet de nye adgangskrav til universitetsuddannelserne. Jeg startede i september, så det er kun 3 1/2 måned jeg har undervisning. Jeg har brug for en hjælper, som jeg... -
Investering og finansiering
ForumindlægHej forum. Jeg har valgt at skrive studieretningsprojekt i fagene virksomhedsøkonomi og matematik. I denne forbindelse har jeg valgt hovedområdet "Investering og finansiering". Indtil videre ser min emneafgrænsning således ud: - Beskrivelse af virksomheders investeringsmotiver og beslut... -
Medicin - supplering
ForumindlægHej, Jeg overveje at søge ind på medicinstudiet eller lign. studier, men da jeg har en sproglige linje vil det betyde, at jeg skal læse en del fag op: Jeg har MAT B, BIO C & Fysik C. Jeg skal derfor enten supplere: 1) Matematik B-A & Biologi C-A eller 2) Matematik fra B-A, Kemi ... -
Studieretning
ForumindlægJeg har fundet en spændende studieretning på HTX, som jeg tror vil gavne mig mest i fremtiden. Studieretningen som overvejes er ''internationale medier'' hvor følgende niveauer er påkrævet: Kom/it A, Engelsk A og mediefag C. Samtidig har jeg tænkt mig at hæve matematik fra dens n... -
Musikstudieretning?
ForumindlægJeg skal til at melde mig til gymnasiet, men valget af studieretning er ret tricky synes jeg. Jeg spiller klassisk guitar og vil gerne bruge mit liv på musik, så jeg overvejer en musikstudieretning. - Jeg ved godt at det primært er rytmisk musik på gym, men jeg tror det kunne være godt at have m... -
Jeres højniveau (A-niveau)
ForumindlægHvilke højniveaufag valgte I i sin tid, og har I fortrudt det? Hvad kunne I godt tænkte jer at have nu, hvis I havde vist det I ved nu?:) -
Bøger?
ForumindlægJeg vil gerne læse erhvervsøkonomi. "Problemet" er bare, at jeg er sproglig, går i 3.g nu. Jeg har dog matematik som højniveaufag, så jeg har ikke problemer med de specifikke adgangsbetingelserne. Men derfor vil jeg jo nok stadig være temmelig langt bag ud i forhold til de kloge handels... -
Rettelse af engelsk stil. HURTIGT TAK
ForumindlægHej, jeg har skal lave en aflevering om Anoreksi, med nogle få spørgsmål. Jeg ville høre, om der måske var nogle, som ville kigge den igennem-Skrive hvad de synes. Rette værste fejl. Og fortælle mig, hvad jeg gør forkert :) Fit or fat Anorexia Outline Who is most at risk of getting the disorder... -
Useriøs i folkeskolen
ForumindlægJeg står nu her som 20-årig uden uddannelse. Jeg har til daglig et, uafaglært ekstremt kedeligt monotont arbejde. Dette har fået mig til at fortryde min mildest talt skandaløse arbejdsindsats i folkeskolen, og jeg vil derfor gerne i gang igen. Min umiddelbare idè var at starte på HF, men jeg tvi...
