Søgning på: hitlers vej til magten sso. Resultater: 18381 til 18400 af 19042
-
Lille oversættelse
ForumindlægHej! håber der er en, der lige kan hjælpe mig lidt på vej, med den her oversættelse. Traduction L’action se passe pendant la deuxieme guerre mondiale. Julien et son frère Francois sont internes dans une école catholique 100 km à Paris. Julien est heureux de lire, men il parti... -
ROMANTIKKEN - EKSAMEN
Forumindlægjeg har valgt digtet platonismen til romantikken i dansk - mundtlig afgangseksamen - 9 klasse. Platonisme Da vor Æt fra Aanders Trængsel Stødtes ned i Sandsers Fængsel, Mindet af vort Fødeland Fulgte med til Trællens Stand, Men det blev paa Gravens Rand Snart til Anelse og Længsel. Der... -
Essay om cutting som artikel nogen der vil rette evt?
ForumindlægOpgaven lød på at man skulle finde en genre som kunne indgå i en avis bagefter skulle man formuler produktet hvori der skulle indgå de typiske træk for genren. Nu vil jeg bare lig høre jeres mening om hvad der evt ku rettes eller om det hele lyder fulstændig hen i vejret Værsgo Hvad sker der? ... -
Dansk på KU eller journalistik på RUC??
ForumindlægHej. Om et år bliver jeg student, og selvom det betyder at der er lang tid endnu, er jeg typen der godt kan lide at vide, hvor jeg skal hen. Jeg har altid drømt om at arbejde som journalist, men da jeg er bosat på Sjælland og helst ønsker at blive boende der, har jeg allerede strøget SDU ... -
Hjælp med opgaver
ForumindlægLige skiftet gymnasie, og den første opgave vi får er den her, og jeg må sige, at jeg ikke helt forstår den. --------------- 2.x Fys.Afl.2. repetition 1) Brusebad (tallene i denne opgave passer også for danske hjem) Det er almindeligt at svenske teenagepiger går i bad hver dag. Elin Jö... -
Læse fysik uden at have haft fysik i gymnasiet
ForumindlægHej, min overskrift lyder måske en smule forvirrende, så lad mig forklare. I min gymnasietid gik jeg på HF (på den gamle ordning). Dette var som sådan fint nok, og jeg troede, at jeg ville læse noget humanistisk efter gymnasiet. Jeg valgte efter gymnasiet at tage et par sabbatår, hvor jeg bl.a. h... -
Jura og 1,08 reglen
ForumindlægHej Studieportalen, Nu vej jeg godt, at det er tidligt allerede nu at begynde at tænke på sin fremtidige videregående uddannelse, hvis den først skal søges i sommeren 2014 til næste år, hvilket er mit tilfælde, men da jeg nu er ved at tage et sabbatår og derfor pga. uddannelsespålæg allerede ... -
Tysk oversættelse
ForumindlægHej, jeg har fået en tysk aflevering for, som bla. indebærer en tysk oversætning. Jeg har oversat teksten og rettet den igennem. Hvis der er nogle der også vil kigge den igennem efter fejl, ville det være en stor hjælp. Jedermannsrecht er skrevet af Peter Stamm i 1999. Den handler om en jeg-... -
oversættelse
ForumindlægEr ikke sikker på at denne oversættelse er korrekt, nogle der har rettelser at tilføje? Dansk Mange amerikanere er bekymrede over den stigende indvandring af især spansktalende til USA. Bekymringen har givet vind i sejlene til de bevægelser, der arbejder for, at engelsk skal være USA’s... -
Faktionsskrivning
ForumindlægHej med jer. Jeg har fået til opgave at skrive en moderne reportage (rejsereportage). Jeg har ind til vidre skrevet følgende, og jeg ville sætte pris på, hvis nogle kunne fortælle mig, om jeg gør noget forkert i forhold til genren faktionsskrivning, eller om jeg opfylder de krav der stilles til ... -
Essay!! Det smukke ved Danmark.
ForumindlægHej dette er nogenlunde mit færdige essay, ville lige hør hvad I synes om det. Hvad skal jeg mere skrive? Er det fint? Tager gerne kritik. Det skal siges at det er ikke rettet. ”Tja” - Hvad er det smukke ved Danmark? Danmark har ikke det store, at prale sig af når det kommer til smuk... -
Det smukke Danmark
ForumindlægHej dette er nogenlunde mit færdige essay, ville lige hør hvad I synes om det. Hvad skal jeg mere skrive? Er det fint? Tager gerne kritik. Det skal siges at det er ikke rettet. ”Tja” - Hvad er det smukke ved Danmark? Danmark har ikke det store, at prale sig af når det kommer til smuk... -
EN DER KAN HJÆLPE MED MIN OVERSÆTTELSE
ForumindlægDansk: Forældre bekymre sig, fordi de ønsker at deres børn ikke skal komme på den forkerte vej. Der er venner der kommer fra et ødelagt hjem, som har brug for kærlighed. Det kan man få igennem venskabet. Det billede hvor der er to drenge tatoveret i ansigtet, de kommer fra ødelagte hjem, og har ... -
Kemi opgave - agumneter
ForumindlægHej - jeg har brug for hjælp til en kemi opgave -- er der nogle som kan hjælpe med at besvare disse spørgsmål? Ville være en kæmpe hjælp:) Hvilken rolle spiller afvejning og brugen af vægten for resultaterne? Argumenter for udfaldene nedenfor. i) Forestil dig at en elev nulstiller vægten med... -
En som kan hjælpe med nogle argumentioner?
ForumindlægHej - jeg har brug for hjælp til en kemi opgave -- er der nogle som kan hjælpe med at besvare disse spørgsmål? Ville være en kæmpe hjælp:) Hvilken rolle spiller afvejning og brugen af vægten for resultaterne? Argumenter for udfaldene nedenfor. i) Forestil dig at en elev nulstiller vægten med... -
Bare en regnvejrsaften
ForumindlægHej alle sammen :-) Er meget i tvivl om hvordan jeg skal tolke strofe 7 i Halfdan Rasmussens digt 'Bare en regnverjsaften' Strofen lyder: Måske vil du ikke se det: Stumt presser noget på. Det hamrer bag celledøre. Det stormer mod bolt og slå. Det hænder os her i Danmark. Menneske &ndas... -
HJÆLP!
ForumindlægHej! Jeg afsluttede STX sidste år juni 2013, med et snit på 4,1 :( Jeg var i en stresset periode lige op til eksaminer, hvilket resulterede i at alle eksaminer jeg var op i, gik mere end bare dårligt. Jeg havde sidste år marts måned søgt ind til tandplejer, hvor jeg fik afslag da deres snit lå... -
Spansk - ser eller estar?
ForumindlægHej... Jeg sidder med en aflevering hvor jeg nu er nået til en opgave som jeg er meget i tvivl om. Jeg har prøvet at lave nogle af de første, men vil lige høre om det er rigtigt inden jeg går videre med de næste da det ville være træls at lave dem alle forkerte.. Håber der er nogle der kan hjælpe... -
resume - rettelse
ForumindlægNogen der vil læse dette igennem og rette mine fejl? :) Nura ist 1,75 gross und wiegt 40 Kilo. Sie nur isst Essen ohne Zusätze. Zum Beispiel Gurken, Äpfel und Salz. Sie wird direkt schlecht, wenn ich Essen rieche. Nura bin dicke gewesen und musste in der Pause zu die Toilette verstecken. Aber j... -
Fortolkning af artikel
ForumindlægKære jer derude! Jeg har rigtig svært ved at fortolke budskabet i denne artikel, har siddet og prøvet og læse den flere gange, men fatter det bare ikke desværre. Hvis een ville være så sød og prøve og læse den igennem og fortælle mig hvad budskabet er, fordi jeg har virkelig svært ved at gennems...
