Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 18441 til 18460 af 65601
-
Dansk eksamen i morgen! HJÆLP!!!
ForumindlægHjælp! Hvordan ved man i skriftlig dansk, hvordan layoutet på en opgave skal være? -
Dumpning af eksamen i 2g
ForumindlægHej, Jeg går på 2.årgang HTX og skal snart op til eksaminer. Jeg tænkte på hvad reglerne var for dumpning af eksamener af afsluttende fag. Jeg har fra nogen hørt man skal tage 2g om, og andre siger at det ikke har nogen betydning. Tak for svar på forhånd :) -
Hvilke karakterer tæller
ForumindlægHej alle sammen! Jeg er tvivl om hvilke karakterer der tæller o gennemsnittet. Fx har jeg matematik på b niveau og jeg går i 1.g. Hvis det er jeg ikke trækker det til sommer når jeg skal til eksame, tæller min årskarakter så... -
skr. spansk eksamen 2011
ForumindlægEr der nogen der vil give en seriøs karakter (og evt rette) til min opgave til eksamen 2011? oversættelsen: Hej bedstemor! Hvordan har du og bedstefar det? Her går det godt. Jeg har fundet en god veninde, som hedder Sara. Hun er mexicaner, og hun er lige kommet til Los Angeles med sine forældre. ... -
Hjælp til tysk eksamen B-niveau!!!!
ForumindlægHej Jeg håber i kan/vil/har lyst til at hjælpe mig med min tysk eksamen. Jeg har fået en tekst jeg skal analysere og vil høre om der er nogen der har lyst til at rette den igennem for fejl for mig? Det ville virkelig være en stor hjælp hvis der var nogen der havde lyst. Det behøver ikke at være ... -
Hjælp til SRP - matematik A, bevis af differentialligning
ForumindlægHej Jeg er i gang med at skrive min SRP i kemi og matematik og sidder fast i et punkt i matematik-delen. Jeg sidder her med en differentialligning og løsningen til differentialligningen som jeg egentlig også skal nå frem til. Problemet er bare at jeg også skal bevise det og det er det jeg ikke ... -
Hjælp søges til Matematik c+b niveau
ForumindlægJeg søger hjælp til matemaitk c+b HF niveau. Jeg går p.t. på E-learning matematik men har bøvt med at forstå formlerne og opgaverne. Jeg har haft matematik på c-niveau før og vil også forbedre mine karakter. Jeg søger område N. Sjælland + Storkøbenhavn. Pris - sted - tidspunkt aftales n... -
HØJT NIVEU MATEMATIK
Forumindlægved godt det er rigtigt svært og kan slet ikke finde ud af det kan nogle hjælpe med facit og forklaring -
Forskrift til stamfunktion - MATEMATIK
ForumindlægEn funktion f er bestemt ved f(x) = −12x^2 + 8x . a) Bestem en forskrift for den stamfunktion til f, hvis graf går gennem punktet P(2, 6). Hvordan gør jeg det?? -
Skal der meget til for at bestå...
ForumindlægMin sidste eksamen er old og jeg har fulgt skidt med i løbet af året + har trods hårdt arbejde langt fra kunnet nå gennem pensum. Nogen der ved om det er svært at bestå / hvor meget der skal til for... at nå op omkring 5? Oven i hatten er jeg skidt til mundtlige eksaminer så... *piv piv* -
eksponenttialfunktionen
ForumindlægHej. har fået stillet opgaven til mundtlig eksamen. givet eksponenttialfunktion f(x)=a^x vis vha 3 trinsreglen at differentialkvotienten kan skrives som f`(x)=a^x*f`(0) jeg kan sipelthen ikke se hvordan jeg skal gribe det an a^x differentieret bliver jo a^x*ln(a) -
AT-eksamen om Darwin i biologi og historie
ForumindlægHej folkens ! Jeg sidder og laver AT-eksamen om Darwins jordomsejling i biologi og historie. Jeg har brugt den naturvidenskabelige metode og humanistiske, men i historie ville jeg gerne have kildekritik med, og jeg har derfor prøvet at lede efter nogle kilder fra modstandere til ham fra dengang... -
Kom/IT A eksamens tips?
ForumindlægJeg skal op på torsdag i Kom/IT A og er lidt rundt på gulvet over hvordan jeg lige skal takle den? Vi har lavet en prøvemappe med beskrivelse af alle opgaver, + nogle udvalgte og hvorfor de besvare nogle overfaglige mål, men hvordan gør jeg lige til eksamen? O.o Min plan: 1. overfaglige må... -
Differentialligning matematik A opgave.
ForumindlægHej jeg sidder med en matematik oppave, som jeg ikke forstår. Jeg forstår ikke grundkernen af opgaven, udover at jeg ved at dN/dt er væksthastigheden. Er der nogle der kan give forklaringer på opgaven? "I en model betegner N antal traner i en tranebestand i Hokkaido-området i Japan. I model... -
MATEMATIK STX 09
ForumindlægUndersøg, om f(x) = e^4x - 2x^2 - x - 1/4 er en løsning til differentialligningen dy/dx = 4y + 8x^2 Jeg har svært ved at finde ud af hvordan man regner den ud? er der nogen der kan hjælpe? -
opgave til matematik B
ForumindlægHej jeg har svært ved en opgave: En funktion f er givet ved f (x) = 0,25x4 − x3 + x2 . . b) Bestem en ligning for tangenten for f i punktet (3, f (3)) . ? hvordan regner jeg den opgave ud? -
Hjælp til opgave 12A matematik august
ForumindlægHåber der er én som kan hjælpe. Opgaven er vedhæftet som et billede -
Matematik spørgsmål ligning??
Forumindlæghejj Jeg har fået opgaven: Bestem en ligning for den inje m, der går gennem A(2, -1), og som er parallel med linjen n bestemt ved n: 2x-3y = 5 Jeg forstår ikke helt, hvordan den skal gribes an, så håber i kan hjælpe. På forhånd tak!! -
MATEMATIK 1 messing- terninger
Forumindlæghej alle sammen er der nogen som kan hjælpe mig. jeg kan ikke rigtig finde ud af denne opgaver. 3. du har en mængde messing- terninger af forskellige størrelser, som du kan måle med en lineal og veje på en vægt.er der en lineær sammenhæng mellem deres rumfang og deres vægt? tak på forhånd -
Hjælp til matematik A opgave nr.1
ForumindlægJeg har lavet a og b, men det er c som volder mig en hel problemmer. Please hjælp mig På forhånd tak.
