Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 18581 til 18600 af 26355
-
Hjælp hurtigt tak
ForumindlægHar prøvet hele dagen igår og idag efter jeg kom hjem fra skole, men forstår stadig ikke den opgave her. Om en funktion f(x)=x^3-4x bestem monotoniforholdende for f(x) mange tak for dem der gider at hjælpe -
oversættelse
Forumindlæghej hjlæp med grammatik af oversættelse: Why are the 40 year old man not shopping in H&M. “ Men is the toughest of all. They don’t have the same gene, which women have. Men want help from the shop assistant, which gives good advices, while many women shops completely on their own. We are just st... -
Rysensteen Gymnaisum
ForumindlægHej jeg har søgt ind på rysensteen på første prio, og jeg bor pt. i gentofte dvs. det tager mig 20 minutter at komme fra mit hjem til gymnasiumet med offentlig transport. Jeg har også sendt en motiverende ansøgning derind. Nogen der ved hvor stor chancer jeg har for at så at komme ind. er der n... -
Korstog
ForumindlægHej allesammen.. er der nogen som kan komme med sætninger på hvad der forstås ved begrebet "korstog" ? :) -
Decimal
Forumindlæg6,37 4,05 3,547 hvordan kan man afrunde dem til 1 decimal min lærer har ikk lært os det men vi har fået nogle opgaver med dem -
Lille oversættelse, hjælp-asap!
ForumindlægHej jeg har spasnk på et lille jysk gymnasium, og har en lille tekt jeg gerne vil have hjælpe til. her er den dansk: Evelyn er en pige af mexicansk opridelse som bor i USA. Evelyns forældre kom til USA uden papir og var meget fattige. De har ydet et stort offer for deres datter. Evelyn vil som s... -
Hjælp! nogen som gerne lige rette efter for fejl. Oversættelse
ForumindlægTysk oversættelse Gestern Abend ich zu meiner Collage anrief. Ich wollte gern ein Problem mit ihm besprechen, vor dass wir in gemeinsam konnte das Bestes Lösung finden. Ich traf jedoch nur seine Frau, die Mitteilung, dass er war in Kino geht und vermutlich wollte nicht kommen nach hause die er... -
SSO, Hjælp!
ForumindlægHej:) Jeg skal skrive sso opgave i Historie. Jeg er i tvivl og kan ik komme på noget. Nogle der kan give mig et godt råd til hvilket emne jeg kunne skrive om. -
1. Verdenskrig
ForumindlægHej Jeg står og skal lave en opgave om 1. verdenskrig, jeg har søgt på nettet og læst i lidt bøger og også fundet en del oplysninger om emnet. Men et spørgsmål jeg har lidt problemer med er: Hvad var Danmarks rolle i 1. verdenskrig? Jeg ved godt at vi var neutrale. Men hvis der er nogle som lig... -
Lukket mængde
ForumindlægHejsa. Er der en der kan forklare mig hvorfor mængden af Reelle tal er en lukket mængde, men ikke mængden af tal fra 0 til uendeligt? -
invers funktion
Forumindlæghej, jeg skal beregne den inverse funktion f-1 for h(x) = f(2x) jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. jeg ved ikke hvordan jeg kommer igang med opgaven, er total blank. vil gerne have en pædagogisk forklaring, da jeg har meget svært ved dette emne. -
Cuba-krise, er på barbund
ForumindlægJeg skal i min 2.gs opgave om Cuba-krisen give en analyse af årsagerne til krisens udfald... Det diskuteres jo stadigvæk til hvilken side krisen udfaldt, altså hvem den gavnede.. Det har jeg tænkt mig at skrive.. Men hvad kan jeg mere skrive? Hilsen en fortrøsningsfuld elev -
Løs Differentialligningen
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til denne her opgave og håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe :) Opgaven skal afleveres imorgen.. Løs Differentialligningen (1 + x2 )yy' = x (1 + y2) med hver af begyndelsesbetingelserne: y(3) = -3 y(3) = 2 y(3) = 7 - opgaven skal løses ved seperati... -
Maple-mennesker?? Sørger hjælp!! :D
ForumindlægHvorfor kan jeg ikke få dette til, at virke!! Det provokerer mig grænseløst... jeg skal finde en forskrift, og skal bruge dsolve: I en model for udviklingen af en bestemt type kræftsvulst er antallet af kræftceller ne funktion af tiden, der opfylder differentialligningen dN/dt = 0.82*0.88... -
Haster!
Forumindlæghej. jeg har nogle problemer med at forstå disse spørgsmål. håber der er nogen som vil hjælpe. - på forhånd tak 1) Dans la chambre de bonne il y a un locataire et non pas une bonne. Pourquoi ? 2) Décris au présent le travail d´Anne 3) Comment, à la fin du texte, Anne expliquet-elle le ref... -
et sp'rgsmaal
Forumindlæghvis man skal ha matematik paa B... skal man saa op til en skriftlig aarspr've... -
Cyklen
ForumindlægHej, der er 2-3 opgaver i fysik, jeg ikke kan finde ud.. håber at der nogen der kan hjælpe... er lidt håbløs opgaverne ligger på linket, da der også er tegninger: http://peecee.dk/?id=38075 på forhånd tak -
Rettelser
ForumindlægEn der kan rette det jeg har skrevet.. ville være dejligt.. Er ikke færdig endnu... A couple has once made a promise that they will kill each other if one or the other should become unaccepted. The first verse of the poem tells us about the setting, namely a restaurant where the couple is setti... -
Den sorte død - Beskyttelse
ForumindlægJeg har AT4 om pesten og kunne godt tænke mig links til diverse kilder omkring hvad folk gjorde for at undgy pesten. -
Funktion
ForumindlægHvordan laver man følgende: Bestem f '(x) F(x) = kvadratroden af 7x -4
