Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 18821 til 18840 af 20009
-
oversættelse
Forumindlæghej jeg har lavet en lille oversættelse fra dansk til tysk hvis der nogen der kan rette den ville det være sødt af dem. DANSK Nu kunne han ikke vente længere. Han var nødt til at køre. Sally vidste, at han ikke måtte komme for sent. hvis hun ville køre med ham, skulle hun være der kl. 7. I går ... -
Nogle der lige vil rettem plz.
Forumindlæghejsa, er der ikk nogen der vil rette mit tysk? jeg er ikke så god til tysk så har gjort mit bedste. Klima. Berlin liegt auf einer warmen Klimazone. die jährlichen gemmensnittemperatjr Lügen bei 8.9 C und der jährliche Niederschlag sind 581 Millimeter. Die heißesten Monate sind Juli und August ... -
Livet i DDR - kort tekst
ForumindlægJeg har fået denne ultra korte aflevering for, som går ud på at oversætte fra dansk til tysk, og da jeg ikke er den vildt bedste til tysk, håber jeg på noget hjælp fra jer til at rette eventuelle fejl i min oversættelse. På forhånd tak. _________________________ Livet i DDR Mange østtyskere va... -
Kort oversættelse - hjælp!!
ForumindlægJeg har fået denne ultra korte aflevering for, som går ud på at oversætte fra dansk til tysk, og da jeg ikke er den vildt bedste til tysk, håber jeg på noget hjælp fra jer til at rette eventuelle fejl i min oversættelse. På forhånd tak. _________________________ Livet i DDR Mange østtyskere va... -
hjælp...
Forumindlæghar oversætte fra dansk/tysk hvis der nogen da kan rette den ville det være sødt af dem. dansk brødrene Grimm udgav i 1812 en eventyrsaling, som alle børn kender. Den består af folkeeventyr, som de har hørt. Hvem kender ikke Rødhætte, som møder ulven? Eller Snehvide og Askepot er figurer er fig... -
Gennemsnitskarakter? Folkeskole.
ForumindlægHej. Jeg har prøvet at regne det ud selv men har fået SÅ mange forskellige oplysninger om hvordan man gør, så jeg er forvirret. Jeg går i 9. klasse, og vil bare gerne vide hvor jeg står. Så, jeg skriver mine karakterer og så hvis I vil være søde at regne det ud? Mange tak. Og ja, jeg får ... -
Musik und Nationalitätsgefühl
ForumindlægGehör ich hier denn noch dazu Oder bin ich längst schon draussen? Zeit nimmt sich den nächsten Flug Hab versucht ihr nachzulaufen. Bin doch gestern erst geborn’ und seit kurzem kann ich gehen Hab mein Gleichgewicht verlorn’ doch kann trotzdem g’rade stehn. In meinem Kopf ist so viel Wut Gester... -
Oversættelse
ForumindlægHej alle. Jeg har brug for hjælp til en oversættelse fra dansk til tysk. På dansk: (Austausch) Udveksling Hvert år vælger mange unge mennesker at tilbringe et skoleår i udlandet. Selvom afskeden med forældre og kammerater kan være svær, har et sådant ophold stor betydning for den personlige udv... -
rettelse af oversættelse plzzz
Forumindlægheey derude, er der nogen der kan rette min tysk oversættelse ?? jeg har oversat teksten fra dansk til tysk :) Oversættelse Repetition: En ung officer bragte kongen et brev fra sin general. I brevet fortalte generalen, at kongens soldater havde sejret i et stort slag, og at krigen derfor snart va... -
Rettelse til ysk oversættelse:)
ForumindlægHej er der nogen der gider rette min tyske oversættelse og måske give nogle ideer til hva man kan skrive i eksamenssættet wie schafft ihr das bloss? På forhånd tak. wie schafft ihr das bloss? I Tyskland er der store problemer med det lave fødselstal. Det har bl.a. følger for velstanden. Unge ty... -
Dumper jeg studentereksamen?
ForumindlægHej forum! Jeg står og skal op til studentereksamen til sommer, og har et spørgsmål der nager mig i den grad. Mit snit for mine eksamen ligger på 1.7, og det ser altså ud til, at jeg dumper til sommer hvis jeg ikke får snittet hævet! Mine årskarakter (2.standpunkt) derimod, ligger på 4.5 - så ... -
Kan jeg komme ind på studiet? Hjælp!
ForumindlægHej, jeg hedder Kasper. Blev student juni 2012 og er nu igang med mit sabbatår. Min plan er at begynde på en videregående uddannelse efter sommererien i år. Vil gerne ind på Århus Universitet og læse Engelsk og Europastudier, men er ikke sikker på hvor stor chancen er for at jeg bliver optaget?... -
Bliver jeg mon optaget????
ForumindlægHej, jeg hedder Kasper. Blev student juni 2012 og er nu igang med mit sabbatår. Min plan er at begynde på en videregående uddannelse efter sommererien i år. Vil gerne ind på Århus Universitet og læse Engelsk og Europastudier, men er ikke sikker på hvor stor chancen er for at jeg bliver optaget?... -
Rettelse af lille del
ForumindlægHej allesammen. Er lige igang med en tysk stil. Tysk er ikke min stærke side, så håber at der er en eller flere, som gider at kigge den igennem og rette den for eventuelle fejl. Der Text handelt von einer Frau mit Namen Carmen. Carmen befindet sich bei einer Bank wie sie einen Raub begeht will. S... -
Hvilke metoder bør jeg bruge? AT-2013
ForumindlægHejsa SP. Jeg har brug for lidt hjælp her, til mit AT-projekt. Jeg vil analysere romanen 'Der Geteilte Himmel' hvor jeg i Tysk og Historie bl.a. vil fokusere på hvad det gode liv er, ifølge romanen. (Kommunismen i dette tilfælde) Og hvorfor netop dette... (det fortæller romanen også... -
Hjææælp: Oversættelse... :(
ForumindlægHey alle sammen, jeg har en tysk-aflevering for til klokken 24:00 idag, så vil blive rigtig glad for hvis i rettede min tekst derude, da jeg ikke er så god til tysk :( please hjæælp.... Seit zehn Jahren war er nicht mehr in der Stadt gewesen. „Hier ist Felix“, sagte er unvermutet,... -
Meget kort tekst, help me : D
ForumindlægJeg har skulle skrive et brev fra Lotte til Werther (Die Leiden des jungen Werthers, red.) Men da jeg bestemt ikke er særlig god til tysk - og slet ikke når man skal bruge høflige tiltale som 'Sie', etc, ville jeg blive rigtig glad, hvis nogle der var gode til tysk lige ville læse den ... -
Oversættelse af jule tekst
ForumindlægJeg har prøvet at oversætte en tekst fra dansk til tysk, men jeg er usikker på det, da tysk ikke er min stærke side. Er der en der kan hjælpe mig med en rettelse? Her er min oversættelse: Weihnachten Mann feiern Weihnachten unterschiedlich in verschiedenen Teilen von Deutschland. Dieses hingt... -
thalidomid - lille artikel... help
ForumindlægKære Alle Jeg er i gang med en opgave, hvor jeg skal analysere denne lille artikel fra politiken, som omhandler thalidomid katastrofen. Mere præcist skal jeg analysere chefen, Harald Stocks holdning og hvordan han prøver at "undskylde" for denne forfærdelige katastrofe, som dere... -
Er dette korekt forstået? Og hvad kan jeg evt. ændre?
ForumindlægMartin Luther var en tysk munk som levede fra år 1483 - 1546. Martin studerede bibelen. Luther kunne ikke forstå hvordan at folk kunne blive tilgivet fra sine synder gennem betaling til kirken, eller gode gerninger også til kirken. Han mente efter at have læst bibelen, at når man skulle tilgives ...
