Søgning på: engelsk fristil. Resultater: 18841 til 18860 af 24044
-
rettelse af tekst.......haster ...
ForumindlægHer er min tekst så (håber at i lige gider at kigge på den)\n\nMy group existed of 3 persons which were sebastian, Robert and of course my self. \nI will first of all like to start to tell that I have worked with Nora in a project earlier in my other subjects, but I have never tried to work with ... -
3% DNA, men 25 % RNA - hvorfor?
ForumindlægHej\n\nVi har netop haft en time, der skulle få alle vores undervisningsemner til at hænge sammen.\n\nDer så vi en graf, for tørstoffer i en celle.\n\nJeg forstår ikke helt\n\n3% DNA, men 25 % RNA - hvorfor?\n\nOpfatter RNA, som noget der skal laves til m-RNA og så som en del af ribosomerne.\n\nD... -
tyysk
Forumindlægnogen der vil rette? Das Mädshen war froh. Die Mädshens waren froh. Das Buch ist gut. Die Bücher sind gutes. Der Verkäufer was flink, trotzdem wurde die Kunden ungeduldig. Er wurde immer traurig, wenn die Menschen wurden schwierig. Warum seid ihr traurig? Es machst Sie traurig. Das Wetter machs... -
Gramma
Forumindlæghvordan kan man forklare, rettelserne i de her sætninger på dansk, hvis man skal bruge grammatiske betegnelser? :) 1. There is a hole in the house roof. 2. The white mouses were cute 3. I did not get any informations 4. why didn’t you came to my party yesterday 5. He is walking down Oxford... -
Stalin og Churchill
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med at finde noget information om hvordan Stalin og Churchills forhold var indbyrdes og hvorfor..!! -
"Elevtid"
ForumindlægInde på Lectio kan man se en oversigt over de opgaver, man har lavet i de forskellige fag. Derudover er der er kategori, der hedder Elevtid. Herunder står der som regel 1, men også 0,5 og 1,5 for mit vedkommende.\nHvad betyder det? -
Programmering af Apps
ForumindlægHej. Jeg er helt ny indenfor det, men jeg kunne godt tænke mig at lære hvordan man programmere. Nogen der kender nogle steder hvor man kan tage kursus/få undervisning i programmering af Apps? - Helst på Fyn -
Nogen der vil hjælpe med at rette dette for mig?
ForumindlægIch denke der richtige Weg zum Frieden in der Welt ist dass Militärdienst weil wenn wir nicht eine militärische Team haben z.B. wenn es Krieg gibt ist das gut zu wir haben eine militärische Team, wenn wir nicht haben eine militärische Team alles ins Land kommen und dann wollen die Menschen zer... -
BNP-BFI `?
ForumindlægHey..Jeg har problemer med at forstå hvad dette begreber indholder! Jeg ved at BNP står for brutto-national-produkt ( BFI : ved jeg ik) men jeg forstår dt kun som begreb, men ik hvad det betyder! Så jeg vil bare lige spørge om at der er en der gider at forklare kort med evt. et eksempel! det vil... -
Bush-doktrinen?
ForumindlægHej. Nogen der ved hvor jeg kan finde et eksemplar af Bush-doktrinen på skrift, helst på dansk. Desuden skal jeg helst også bruge monroe-doktrinen og truman-doktrinen på skrift. Skriv hvis i har en idé om hvor disse kan findes. Jeg har søgt på bibliotek.dk men uden held. -
islam
Forumindlæghej når man siger bedriver utugt hvad kommer der af associationer -
Sprogopgave 2
ForumindlægHej, jeg kunne tæne mig og få noget hjælp med nogle sætninger og forklaringer på rettelsen tak. Og der er kun en fejl i hver sætning. 1. The last thing he said was, "I look forward to see you next Thursday!" 2. She had a lot of money and was very generous with them 3. Living in a cot... -
13-taller?
ForumindlægHvor mange 13-taller har du fået gennem dit skoleforløb?Var det folkeskole eller gym/htx/hhx?Bare nysgerrig :) -
Fejl i sætninger
ForumindlægHey, har kigget på de her et stykke tid nu, men kan godt nok ikke finde fejlen.. nogen der kan give et hint? :) Have you heard anything about that the rules have been changed lately? syntes det lyder vildt dumt, men kan ikke finde fejlen... He seemed to a man which only interest was football. Eve... -
Lad dette være en lærestreg
ForumindlægSnyd betaler sig ikke:http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3614684/ -
Rettelse - HASTER!
ForumindlægHej alle sammen...Jeg vil blive glad, hvis en har tid til at kigge min oversættelse igennem, og evt. rette den for fejl!Den skal afleveres onsdag!Takker på forhånd!Min oversættelse: For years the number of smokers had been falling in Great Britain, but the latest number showing a little increase.... -
rettelse af 3 linjer..
Forumindlæghej alle. nogen der lige vil kigge på dette :) I chose this topic as my subject because I find it interesting. I want to know more about Nelson Mandela and what have made her an important person to the USA at that time and today. /signe -
HASTER: filmanalyse af "Lord of the flies" 1990
ForumindlægHej :) Jeg skal i mit AT-forløb lave en filmanalyse af filmen "Lord of the Flies". Jeg er kommet nogenlunde godt i gang med analysen og fortolkningen af personerne, miljøet og budskabet. Det jeg har problemer med er den filmtekniske del. Jeg har været inde og søge efter opgaver, h... -
SRP DØDSSTRAF I USA
ForumindlægHej alle! Jeg sidder med min analyse i SRP og er en smule lost i hvordan jeg skal anvende politiske teorier / modeller i det. Jeg skal svare på: Foretag en analyse af debatten idag i USA omkring dødsstraf. I din analyse skal du inddrage relevant historisk materiale og relevante samfundsfaglig... -
Hjælp. Politiske holdninger
ForumindlægHejsa. Jeg har brug for jeres hjælp til min årsopgave i samfundsfag. Jeg har valgt at skrive om vores velfærdssamfund, derunder om vores sygehusvæsen. Jeg mangler oplysninger om de forskellige partiers holdninger til vores sygehusvæsen. Om de vil have besparelser, flere ressourcer osv? Håber i ka...
