Søgning på: matematik a noter skriftlig. Resultater: 18841 til 18860 af 168518
-
Skr. censur
Forumindlæg1) Hvor mange opgaver sidder en skr. censor normalt med? 2) Er den samme person normalt censor for flere klasser fra et gymnasium? 3) Hvor mange censorer er der ca. (i de store fag som dansk, engelsk og matematik)? Jeps, lidt atypiske spørgsmål... :) -
Hvilken universitetsuddannelse, ha, ha(jur), jura, økonomi?
ForumindlægHej Studieportalen Vi er godt i gang med 3.g, hvoraf tiden efter gymnasiet rykker tættere på. Det efterlader mig med et spørgsmål, jeg håber i vil være behjælpelige med. Jeg har stor interesse for samfundet- og specielt økonomi, der altid har været mit favoritemne i gymnasiet. Derudover kan jeg... -
Medieanalyse!!! (Help)!
ForumindlægHej! I min AT opgave skal jeg lave en medieanalyse på en dokumentar, der minder lidt om programmet Sporløs. Nogle der har nogle noter til medieanalyse, Hvad skal med - osv. God ferie ellers.! -
Rigtigt studievalg?
ForumindlægJeg er startet på International Virksomhedskommunikation med tysk og europæiske studier i år. Jeg har meget længe været meget i tvivl om, hvorvidt, jeg skulle vælge en humanistisk eller naturvidenskabelig videregående uddannelse. Jeg valgte netop dette studie, da jeg havde en ide om, at det nok v... -
Tabellen viser sammenhørende værdier for x og y. Det oplyses, at y=ax+b. a) Udfyld resten af tabellen, og begrund svarene.
ForumindlægJeg har fået en tabel udleveret som ser sådan ud (opgaven ligger som skærmbillede nederst på mit spørgsmål) jeg skal så udfylde resten af tabellen men hvordan gør jeg? har brug for hjælp ASAP!! -
Logistisk vækst ?
ForumindlægHej alle! Jeg sidder og forbereder mig til matematik A, men er lidt i tvivl om hvad Logistisk vækst er? Håber der er nogen der kan forklare mig det. På forhånd tak. -
(DP) Min ven Hilbert
ForumindlægForleden dag skulle jeg mødes med den store matematiker David Hilbert. Jeg skulle overnatte på hans hotel: Hilberts Hotel. Dette hotel har uendelig mange værelser (aleph 0). Men alle værelserne var låste ! Hilbert vidste ikke, hvad han skulle gøre. Han gav mig uendelig mange tilfældige nøgler. En... -
hvordan kan jeg hæve mit snit?
Forumindlæghejsa, jeg har afsluttet stx med et snit på 7,2 efter at have ganget mit snit med 1,08. Problemet er at mit snit ikke er nok til den uddannelse jeg gerne vil ind på. jeg skal i et halvt år supplere matematik fra b til a og kemi fra 0 til b. gør dette en forskel på mit gennemsnit? hvad ville i fo... -
2 karaktere i fort. sprog
ForumindlægJeg har fortsætter tysk, dvs. tysk på b-niveau.Inde på Lection, som vores skole bruger tiul karaktergivning, kan jeg se, at jeg har to karakterer for tysk, både mundtligt og skriftlig. Kan det passe, skal der ikke kun gives en fælles karakter, når det er b-niveau? -
vedr. karakter
Forumindlæghavde et spørgsmål vedr. karakter. jeg har nu matematik på B niveau men vil læse vider altså supler til A, lig nu har jeg bestået mundtlig delen og fik 4, men ved ikke om skriftlig delen. i tilfælde hvis jeg ikke bestå skriftlig delen, kan jeg stadig supler til A. eller ikke??? og karakternes væg... -
Hej nogle der kan hjælpe med karakterer på gym HHX
ForumindlægJeg bliver ved med at få et stabilt lavt karakter og fik 00 i matematik, jeg ved ikke præcis, hvad jeg skal gøre. Jeg forstår heller ikke, hvorfor folk bare siger noget i klassen bare for at sige noget og ikke når de har en pointe. Når men jeg siger knap nået i timerne, og når jeg gør det, er d... -
Fremtidigt studievalg
ForumindlægJeg håber at der er en derude der kan svare mig på mit spørgsmål Jeg går ud af folkeskolen til næste sommer, og jeg sidder lidt i en kattepine. Jeg vil gerne være dyrelæge, og der er et af kravene, at man skal have matematik på niveau A. Matematik er ikke mit stærkeste fag, men jeg er heller ikke... -
Fsa 2009
ForumindlægHejsa allesammen .. er der nogen der har downloaded før FSA 2009 både til Dansk , eller matemaik , tysk , eller engelsk .. -
Retteopgaver i engelsk
ForumindlægHej alle, Jeg skal til engelsk skriftlig prøve imorgen, så sidder og laver nogle øvelser. Øvelserne går ud på at læse en sætning, rette sætningen for en fejl, bestemme fejltype og forklarer løsningen og grunden til at det er en fejl. Jeg har nu samlet alle de sætninger som jeg var i tvivl o... -
En Optagelsesprøve
ForumindlægHar lige fem spørgsmål ang. Optagelseprøve Hvordan er det en optagelsesprøve fungere? Er det kun skriftligt? og foregår alle prøverene på en dag, og hvilke fag er det man skal op i? Hvad skal snitet være, for at de kan sige at man er egnet? -
?andengradsligning hvor a=2 og b=-5 ligningen er 2x^2-5x+c=0 den ene løsning x=4 hvilken værdi har c? (er c=-12 ?)
Forumindlæg -
Skal til eksamen på 1 hf nu her og min matematik gik elendigt, hvis jeg fejler alle bliver jeg så smidt ud?
ForumindlægSom sagt, hvis jeg fejler alle mine fag, Matematik, NF osv bliver jeg så smidt ud? Det har bekymret mig så meget jeg har haft svært ved at studere op til eksamen endda. -
Vurdere engelsk B 2. del.
ForumindlægHej. Jeg ville høre om der var nogen, der vil kigge på 2. del af min engelsk skriftlig eksamens stil? Den er nok fuld med kongruens fejl, men det kunne nu være dejligt at få den vurderet til en karakter.. Jeg kan skrive opg. formuleringen ind, hvis det vil hjælpe..:) -
Virkelig brug for hjælp angående ligninger!
ForumindlægJeg har et stort problem , jeg vil gå på gymnasiet efter 9. klasse , men min lærer siger at det ikke sikkert jeg kan komme der ind, får 6 i matematik: Jeg ved godt hvordan man reger f.eks. 15+2x=32 men så f.eks. 8+4+=16-2x har jeg helt glemt hvordan man regner det ud. Håber nogle af jer vil hjæl... -
grammatik
Forumindlægjeg sidder med studentereksamensopgaven fra 2007 i skriftlig engelsk.. der er et par ting jeg ikke forstår, hvad er galt med disse sætninger og hvorfor: He talked friendly to her. - talked, er det forkert ord? He feels that now he was able to play the piece good. jeg har på fornemmelsen at der ...
