Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen 2015. Resultater: 18981 til 19000 af 135334
-
Engelsk oversættelse til rettelse!!! Er der nogen der vil kig på den?!
ForumindlægTranslate the Danish text into English”Forbud skaber forbindelsesledet mellem stoffer og forbrydelse.” Detmener en amerikansk politiker, som går ind for, at marihuana legaliseres.Han forsvarer synspunktet ved at henvise til, at kun få dør af at rygemarihuana. Desuden, foreslår han, skal der opret... -
Eksamen AT 2010 - AT-bogen
ForumindlægOBS OBS: Bogen er nu færdigskrevet og kan købes på AT-bogen.dk Hej alle Redaktionen på Studieportalen.dk arbejder lige nu benhårdt på den ultimative hjælp til eksamen i AT 2010. Hjælpen udgives i bogen AT-bogen. Vi har oprettet en fan-side på Facebook, hvor dem der skal til eksamen i AT i 2010 ka... -
Kan man komme igennem niveau b unden TI-89?
ForumindlægSom overskriften siger.. Kan man komme igennem matematik niveau B uden at bruge dette infernalske stykke elektronik? Jeg bliver ikke gode venner med den, og vil helst undvære den. -
eksamensættet el. besvarelser HF,B, 2010?
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe mig med at finde enten eksmans besvarelser el. eksamenssættet HF,B, den. 26. MAJ 2010. er bare lidt urolig og usikker omkring mine egne................... -
Udregn a og b ekspntl. funktion fra punkter på graf
ForumindlægJeg har to punkter på en graf, hhv. 0;8 og 3;64, der er tale om en eksponentiel sammenhæng. Hvilke formler vil i bruge til at finde frem til a og b? Mine beregninger giver mig at b = 8 og a = 1,15, men det stemmer ikke overens med forskriften desværre!! -
Vis at a^b*(1-1/a)*...*(1-(b-1)/a) = a*(a-1)*(a-2)*...(a-b+1)
ForumindlægHej, jeg er i gang med at gennemgå et bevis og har lidt svært ved at se, hvorfor flg. gælder: a^b*(1-1/a)*...*(1-(b-1)/a) = a*(a-1)*(a-2)*...(a-b+1) Nogen der kan give et pat hints? -
Fysik B - fejl i udregning m. idealgasligningen
ForumindlægHejsa. Har en opgave i fysik b, der driller mig. Jeg udregner trykket i en gasbeholder (en lille gasdåse til spejderbrug). Jeg mener at mit resultat på 126 bar tryk er alt for højt, så jeg mener der er en fejl i opgaven. Nogle der vil tage et kig og se om de kan finde fejlen? Indtil videre m... -
Synopsis i NF-eksamen HF - Sult i det sydlige Afrika
ForumindlægJeg har følgende synopsis til min NF-eksamen. Men jeg er pludselig kommet i tvivl om, hvorvidt den er dækkende overfor min problemformulering eller ej? Og om der er en rød tråd. Jeg har samtidigt også svært ved at finde ud af hvordan jeg skal forklare protein og kulhydrater. Jeg skulle meget ge... -
Biologi ( eksam på mandag)
ForumindlægHey Kloge åger :)) Jeg har fået min eksamensspørgsmål hvor jeg skal svar hver af dem allerede nu. ( jeg ber ikke nogen lave det til mig eller noget). Men jeg sider fast siden igår med at jeg skal: Gøre rede for opbygningen af en bakteriecelle, en plantecelle og en dyrcelle. Her af ved jeg ... -
Historie eksamen stx
ForumindlægHej Jeg skal op i historie om få dage og har masser af stof jeg skal nå. Jeg er meget forvirret og ved ikke hvordan jeg skal gribe det an. det er self. umuligt at læse alt kernestoffet osv. hvad skal jeg gøre? hvordan skal jeg nå¨3'års pensum på såå kooort tid?? noget der har gode råd?? -
Hjælp i fysik/kemi eksamen
ForumindlægHej. Håber vi vil hjælpe mig ved at besvarer og foklarer mig hvad teorien er ved forsøget "Neutralisering af syrer med base, indkongning" -
Skr. Spansk Eksamen 2011
ForumindlægHej. Jeg ville høre om nogen havde lyst til at tjekke min igennem og vurdere nogenlunde hvilken karakter den ligger til? På forhånd tak :) Oversættelse: María: “¿Juana, ha oído decir que Antonio Banderas y Ana Leza ya no están novios, y ella es muy deprimido?&r... -
Tips og råd til AT eksamen??
ForumindlægEr der noglde der ude kan kan komme med tips og råd ? -
Dansk eksamen - reklameanalyse
ForumindlægHej alle Jeg skal snart op til min dansk mundtlige afgangseksamen. Og jeg ville være rigtig taknemmelig, hvis I ville bruge noget tid på at komme med et godt svar. Jeg har trukket reklamer, og jeg har derfor valgt at analysere en reklame fra Smirnoff Vodka (http://www.adverbox.com/media/campaigns... -
Serviceøkonom 2 semester eksamen
ForumindlægHej, Jeg er lige nu igang med at forberede mig til 2 eksamener. Da lærene ikke har givet udtryk på for en specifik måde hvorpå at eksamen skal forløbe, ville jeg høre om der var nogle der vidste det og kunne forklare hvordan de gjorde det? Det handler om valgfags eksamen og portfolie eksamen. ... -
Innovation eksame mdt.
ForumindlægHej :) Skal op til en mdt. innovation eksame! og har ingen ide om hvordan en innovation eksame typisk foregår. nogen der ved det? skal op i min forretningsplan, men hvad skal jeg fortælle ud fra forretningsplanen? nogen der evt. har et powerpoint fra en inno eksame? -
Fransk eksamen A STX - mundtlig
ForumindlægHej derude! Jeg tænkte på om det nogen af Jer, som ved hvad lærer og censor kunne finde på at stille af spørgesmål til den franske mundtlig eksamen? -Tak på forhånd. -
Matematik fp9 færdighedsregning 2019 eksamen
ForumindlægEr der andre 9 klasser der synes at den der fp9 matematik eksamen 2019 færdighedsregning var svær eller er det bare mig? -
Forløber reaktionen efter mekanisme A eller mekanisme B?
ForumindlægReaktionens mekanisme antages at være en af følgende: Mekanisme A: C4H9Br --> C4H9+ + Br- langsom C4H9+ + H2O --> C4H9OH2+ hurtig C4H9OH2+ --> C4H9OH + H+ hurtig Mekanisme B: C4H9Br + H2O --> C4H9OH2+ + Br- langsom C4H9OH2+ --> C4H9OH + ... -
find a, b, c og d hasterlidt
Forumindlægopgave p) Bestem konstanterne a, b, c og d således, at funktionen j bliver kontinuert og differentiabel i punkterne A og B j1(x) = ax + b , j2(x) = -0,65x2 +2,45x -0,3 j3(x) = cx + d Der skal gælde følgende. j1(1) = j2(1), j2(3) = j3(3) j1'(1) = j2'(1) j2'(3) = ...
