Søgning på: barndommens gade analyse. Resultater: 19001 til 19020 af 28984
-
Længde på Danskstil
ForumindlægHejsa! Jeg ved godt at man ikke kan sætte nogen præcis længde på hvorlang en Danskstil optmalt skal være... men kom alligevel med et bud.... er 2 sider for kort? Eva -
Jan Sonnergaard
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at skrive SSO i 3 af Jan Sonnergaards noveller fra bogen "Radiator". Nogle der kan hjælpe mig med hvilken stil han skriver, bøger jeg evt kan kigge i eller andre ting der hjælpe mig til at få lavet en god opgave?? PÅ forhånd tak. -
Ekstremaer
ForumindlægHej! Jeg har en funktion hvor jeg skal finde det optimale DB. Jeg har funktionen DB hvorefter jeg differentierer til DB'(x). Herefter sætter jeg DB'(x) = 0 for at vinde ekstremaer, hvorefter mit CAS-værktøj fortæller at x = 1871 og x = 7595. Så er mit spørgsmål bare: hvis nu jeg ikk... -
Opgave 3 Konserveringsmiddel....
ForumindlægHej, Jeg har problemer med opgave 3 d) fra eksamensættet 2000 i følgende link: http://us.uvm.dk/gymnasie//almen/eksamen/opgaver/2000/2000-10-1.pdf Er der nogle flinke hoveder der kan komme med hints til opgaven. På forhånd tak! -
Metode ?? hjælp, skal snart i årsprøve!
ForumindlægHej folkens. Jeg og min gruppe skal op i årsprøve i AT på torsdag, og i vores tilbageleveret synopsis spørger vores lærere ind til, hva det er for en metode vi har brugt til et af vores besvarede spørgsmål. Vi er ret i tvivl om hvad det er for en metode, og tænkte på om nogle af jer kunne hjælp... -
Hjælp til erhvervscase om Tivoli
ForumindlægHejsa, vi sidder her og skal lave erhvervscase om Tivoli på min skole. Mig og min gruppe har set alle filmene i materialet igennem, og vi har da også fundet nogle problemer at arbejde med. Det halter dog gevaldigt når det gælder om at finde et problem som kan løses med relation til virksomhedsøko... -
Næstekærlighed
ForumindlægHvorfor radikalisering jesus de 10 bud så kraftigt? På forhånd tak! -
Mississippi
ForumindlægHej, Racisme i dag i USA,? Racism today: -Mississippi? Håber nogen kan hjælpe? -
God skriver
ForumindlægEr der nogen der har tips til, hvordan man kan blive en god skriver i dansk. Jeg er virkelig dårlig til at skrive til 10-taller. Og havner kun i 8-9 områder. Og er der evt. tips til forbedring. Min lærer er for resten meget dårlig til at give tips, så ville høre, af folk der får 10, hvad specielt... -
Er du lidt af en ekspert, så hjælp en kammerat?
ForumindlægHej Kender du en smart metode, hvor man kan indhente meget læsestof på kort tid? Er der en eller anden måde, så man ikke nødvendigvis behøver at læse et helt pensum igennem? Det er naturvidenskabeligt stof; bio. På forhånd tak -
Retoriske virkemidler
Forumindlægskal skrive en artikel om retorisk virkemidler... nogen som har en et sted.. hjælp er meget lost -
Suffragetter (i England)
ForumindlægJeg skal skrive om kvindernes kamp for valgret i England, men jer mangler en god historiebog eller lignende, der gennemgår det på en detaljeret og objektiv måde. Derudover har jeg hat svært ved at inde ordenlige kilder, eftersom de fleste skal købes. Kilderne kan være digte, noveller eller artikl... -
fif til indledning???
ForumindlægJeg er igang med min 2 års opgave hvor jeg skriver om amalie skram - forrådt. Jeg kan slet ik finde ud af hvordan man starter sådan en opgave. Vil meget gerne have nogle fif ? -
Spansk mundtlig prøve - forventninger.
ForumindlægJa, jeg skal som sagt op til spansk mundtlig prøve på onsdag. Det er med prøveformen 24 timers forberedelsestid. Hvad forventes der af en? Skal man primært selv snakke eller kan man forvente en masse spørgsmål? På forhånd tak for svar. -
Hvad træk I i folkeskolen ?
ForumindlægHej ., Ja overskriften siger det hele ., Hvad træk I i eksamen i Folkeskolen da i skulle op i mundtlig dansk ? -
Eksamensprojekt på HF
ForumindlægKære alle, Jeg skal skrive eksamensprojekt på HF og jeg ved slet ikke hvilket emne eller fag det skal være. Jeg har bruge for jeres hjælp. Jeg har tænkt over samfundsfag og historie,men hvilket emne skal det være? Jeg ser frem til at høre fra jer snarest muligt. Tak på forhånd. -
Optimering
ForumindlægHejsa. Jeg sidder og laver problemer i lineær- og ikke-lineær programmering. Der er et sted i min en geometrisk fortolkning af problemet i skrift. Men jeg forstår det ikke lige. Er der nogen der har et link til en god forklaring, måske med en figur i R^3 også? -
Oldtidskundskab
ForumindlægHvordan foregår oldtidskundskab!?- Efter den nye reform -
Fortolkning af let statistik
ForumindlægHej, jeg har fået en opgave (vedhæftet) og er kommet frem til følgende: Gennemsnit: 8,89 SD: 6,2 Median: 8,05 Nu er mit spørgsmål, hvordan skal dette fortolkes?? Håber I kan hjælpe! -
American psycho
ForumindlægHej :) jeg skal til at skrive SRP om American psycho i fagene engelsk og psykologi. Mit spørgsmål er om der er nogle der har kommentar til forfatterens valg af hovedpersonens efternavn Bateman?? hvorfor dette efternavn? Håber i kan hjælpe :)
