Søgning på: mediefag c eksamen. Resultater: 19061 til 19080 af 89230
  • Gaffelforskrift

    Forumindlæg
    Hej folkens, jeg har problemer med opg. C er der nogle der kan hjælpe? Tak på forhånd.
  • Potensregression

    Forumindlæg
    Hvordan finder jeg c? jeg har fundet a og b vha. regression pft
  • Antal løsninger af ligning

    Forumindlæg
    Hej alle Står med endnu en udfordring, i en opgave hvor jeg har fået givet modellen: f(x) = -x^2 + 6x - 3 ----- Der er så et underspørgsmål i opgaven, der lyder: "For hvilke værdier af tallet c har ligningen f(x) = c : 1. ingen løsning, 2. en løsning, 3. to løsninger." Så for det først...
  • LET

    Forumindlæg
    I en trekant ABC er b= 6 cm og c= 6 cm. Find arealet, når siden a er: 2 cm Er der en smart måde, man kan regne det på? Så jeg ikke skal tegne det ind?
  • Parenteser!

    Forumindlæg
    Hej :) (a+b)(c+d) - (a-b)(c-d) skulle give 2ad + 2bc, og jeg kan bare ikke forstå hvorfor? - Amanda.
  • andengradsligning en løsning

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg forstår ikke hvordan man skal løse følgende opgave: Bestem c så andengradsligningen 4x2-6x+c=0 har en løsning. Hvordan skal jeg løse opgaven, og hvad skal jeg gøre, hvis ligningen skal have to løsninger?
  • Sur vandig hydrolyse af peptid

    Forumindlæg
    Ved sur vandig hydrolyse af peptidet A fås forbindelserne B og C. Hvordan optegn de kemiske strukturer for forbindelserne B og C? (se bilag)
  • Matematik

    Forumindlæg
    Beregning af areal i en vilkårlig trekant! :) Mål: a = 12, b = 14, c = 7,8 og C=34 Har fået udregninger som 30,54 og 46,7?
  • FYSIKK!! Faseovergang!

    Forumindlæg
    Jeg ved ikke hvordan, man aflæser denne figur: *Aflæs på figur 9.4.4, hvor meget varme der bliver tilført til 1 kg H2O under opvarmning fra 0 °C til 100 °C. *
  • Musikprogrammer til Musik A-niveau??

    Forumindlæg
    Jeg har lige anskaffet mig Finale 2003 til at skrive noder ind så jeg slipper for at skrive lortet i hånden. Hader de der "lodret affinitet" -fejl!! Hvad må jeg bruge til eksamen i højniveau musik????
  • hvor meget skal der til for at bestå??

    Forumindlæg
    som det lyder vil jeg lige høre, hvor meget der skal til for at bestå engelsk eksamen B-niveau 2.g?? med et 6 tal...kan man bestå med denne præstation:nogenlunde referatnogenlunde analyse: tema/budskabnogenlunde svag talende(sproglig kunnen)svag oversættelse af ekstemporal tekst
  • TI Interactive Guide

    Forumindlæg
    Jeg går i 2g på STX og har problemer med eksamen, da jeg ikke er så skarp i TI Interactive. Det er et fedt program, men jeg kan ikke bruge halvdelen af dens funktioner. Hvis nogen har eller ved hvor der er en guide ville det være en stor hjælp- Helst på Dansk self. //Aske
  • AT mundtlig årsprøve

    Forumindlæg
    Jeg vil gerne spørge nogle af dem der allerede har været oppe til en AT-årsprøve eller eksamen. Hvordan starter man, og hvad skal man starte med at sige? Skal der være noget indledning, eller skal man nævne problemformuleringen??? Håber der er nogen der vil svare!!!
  • Gode råd

    Forumindlæg
    Hej med dig Jeg står i den heldige situation, at jeg skal til skriftlig eksamen i morgen, Dansk A som selvstuderende I den forbindelse vil det glæde mig, hvis jeg kunne få nogle gode råd hvad angår dansk stil med i bagagen, inden jeg bliver slagtet! Kh APPLE.
  • Dumpet optagelsesprøve

    Forumindlæg
    Hej! Hvis man er dumpet til optagelsesprøven til HTX, og man nu score nogle virkelig flotte karakter til selve afgangseksamen, kan man så godt søge ind efter eksamerne med de nye karakter? Eller skal man i 10?? Har man ikke en anden mulighed for at komme ind på et gymnasie selvom man er dumpet?
  • Hvilket computer-program til matematik og fysik?

    Forumindlæg
    Hej, Jeg kan se, at mange af jer valgte at bruge computeren her til eksamen. Hvilket program bruger I? Og hvilket program blev brugt i foelgende opgave? Isaer, hvis I kigger paa opgave 9 og 10. *Det er ikke min aflevering, og jeg tager ikke credits for det*
  • karakter

    Forumindlæg
    Jeg bliver snart student, og jeg ved, at når man har været på særlige vilkår, så bliver årskarakterne fra 2.g overført som eksamenskarakter alle sammen, men det er sådan, at jeg i kemi har fået 03 i eksamen og 8 i årskarakter, kommer der bare til at stå 5 på eksamensbeviset?
  • Kemi A

    Forumindlæg
    Hvad er jeres erfaringer med kemi på A-niveau? Er der stor forskel på sværhedsgraden fra B til A? Hvordan foregår hhv. skriftlig og mundtlig eksamen? Håber I har lyst til at dele jeres erfaringer med mig
  • international økonomi

    Forumindlæg
    Hej folkens.. Jeg ville spørge om der er nogen som har en gammel eksamens opgave i IØ niveau B.. vil meget gerne se hvordan sådan en ser ud.. og så prøve at arbejde med opgaven.. vil blive meget glad hvis der bare er én som kan hjælpe ... På forhånd tak :)
  • Matematik - Eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej alle, er der nogle som har matematik A 2015 27 maj eksamenssæt liggende, fordi jeg vil gerne øve mig til eksamen i maj måned! Det ville være en meget stor hjælp! Jeg har prøvet emu.dk, men det kræver specielt login! Tak på forhånd!