Søgning på: barndommens gade analyse. Resultater: 19081 til 19100 af 28984
-
Dansk mundtlig eksamen 9. klasse
ForumindlægHej! Jeg skal op til dansk mundtlig eksamen her i næste uge, og jeg vil gerne vide, hvor mange notater det er tilladt at tage med op til prøven. Jeg har ca. 6 sider (ikke fyldte og i punktform). Tænker at jeg bare vil overstrege de ting, jeg vil sige, men er 6 sider for meget at have med eller? ... -
Lidt hjælp! :-)
ForumindlægHej! Jeg sidder og skriver tysk, og har brug for hjælp til noget af det: Det skulle for så vidt muligt skrives i før nutid :-) Jeg vil skrive: Vi har boet på et flot hotel, som ligger helt ned til vandet. Vi bor også tæt på den hyggelige by, som vi næsten har besøgt hver aften. Sådan har jeg ... -
SRP - ideer til engelsk og dansk?
ForumindlægHej Jeg ville bare lige høre andres mening om emnerne fantasy, science fiction eller horror til en srp opgave. Tror I de ville passe bedst til dansk eller har I ideer til andre fag som fx. samfundsfag? Hvis I har nogle gode tekstforslag så skriv også gerne dem (: -
problemformulering
Forumindlæghej, nogle der kan hjælpe med en problemformulering? jeg har et overordnet spørgsmål: hvad var årsagen til ophævelsen.. men så kan jeg ikke rigtigt finde på mere.. -
Psykologi i gymnasium?
ForumindlægHej allesammen. Jeg går i 9. klasse og skal til at vælge studieretning i gymnasium. Jeg overvejer mellem en naturvidenskabelig- og en samfundsvidenskablig studieretning hvor psykologi er med. Men hvad laver man i psykologi? På forhånd tak. :) -
AKUT HJÆLP I TYSK!
ForumindlægEr der nogle, som lige vil hjælpe mig lidt her? Jeg er usikker og føler mig uforberedt. Mine opgaver lyder: - Et genstandsled skal stå i akkusativ. Hvad betyder det. Forklar med ord. (Gerne på tysk, hvis du kan) - Skriv fire sætninger, som viser, at du kan bruge akkusativ. En af de fire sætning... -
Select Sport
ForumindlægHej, Nogle der ved hvad udfordringer kunne være til Select Sport? -
Er disse to sætninger grammatisk korrekt?
ForumindlægHej allesammen, jeg har to sætninger på tysk, som håber at i vil hjælpe med at rette/evt. finde fejlene. 1) Die Kinder sind einfach nur neugierig oder haben das Bedürfnis mehr über ihre Identität zu wissen. 2)Und Kinder möchten einfach nur lassen, ihre leiblichen Familie wissen, dass es ihne... -
Hvor meget vand kan præcist opbevares i tårnet (ca. 2300 m3)
ForumindlægHvor meget vand kan præcist opbevares i tårnet (ca. 2300 m3)? -
Synopsis dansk
ForumindlægHe Jeg er midt i mine afgangsprøver og har lavet alle mine dispositioner. Men jeg mangler bare en dansk synopsis. Jeg har trukket "Noveller fra din egen levetid". Men jeg har ikke helt forstået hvad det er sådan en synopsis skal indeholde. Nogen der kan hjælpe. Jeg beder jer ikke om at... -
AT I BIOLOGI OG DANSK
ForumindlægHeeej alle i kloge mennesker! Jeg sidder og er ved at forberede mig til AT, jeg har fagene biologi(B) og dansk(A). Jeg har ikke nogen problemformulering eller problemstillinger! Håber inderligt at der er nogle der vil hjælpe en fortabt sjæl! På forhånd 1000000 tak for den hjælp der kommer!! ... -
Knuthenborg Safaripark SWOT
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med nogle Trusler og svagheder Det ville være en kæmpe hjælp På forhånd Taaak :D -
skriftlig dansk prøve
ForumindlægHej Er der nogen der ved hvordan en 1.g´s dansk skriflig prøve foregår? og hvordan man kan forberede sig til prøven tak på forhånd -
Dansk Eksamen FSA - Komme igang.
ForumindlægHej, nogen der har et skud på hvor man skal starte i alt det her eksamensrod? Jeg har om det gode og det onde, med prøveoplægget Den lille pige med svovlstikkerne. Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal strukturere fremlæggelsen, hvad skal jeg starte med osv. Nogen der kan give mig hul på bylde... -
Engelsk essay
ForumindlægHej I et essay skal man naturligvis ikke 'gentage sig selv for meget' Jeg skriver i essayen omkring hvordan hovedpersonen går igennem en forandring (som er hovedtemaet) Efter denne paragraf, skriver jeg, hvordan den førnævnte forandring afspejles i novellens "setting". Så je... -
SSO i biologi B
ForumindlægHejsa, jeg skal snart skrive SSO i biologi B. Nogen der har nogle ideer til, hvilke mener jeg kunne skrive om. Har selv overvejet noget såsom spiseforstyrrelse eller diabtese, men kan ikke rigtig komme på nogle forsøg, som jeg kan lave ifm. opgaven, idet man netop skal have et forsøg med i SSO... -
Rumraketter
ForumindlægJeg har lavet videoanalyse på en rumraket jeg skal bestemme middelaccelerationen i brændetiden. jeg har et fjerdegradspolynoium som regressionsligning (denne model havde bedst R2-værdi). er det korrekt at sige, at denne model er måske bedre, ellere mere repræsentativ for virkeligheden, end et ... -
Journal???
ForumindlægGodaften. Jeg har fået til opgave at skrive en journal men jeg aner ikke hvad en journal er og troede det var ligesom en normal rapport. Nu står jeg i situationen hvor jeg er endt med 9 sider og ikke ved hvad jeg skal cutte fra. Nogen der evt. kan se på den og sige hvad der skal væk eller evt. re... -
fundet emne!! kan det tjekkes??
ForumindlægHar fundet et emne, som ejg synes lyder ret spændende. Valget stod imellem noget ægyptisk matematik (ikke ret mange bøger omkring det emne), enigma den tyske kodemaskine( matematikken så ret besværlig ud) og til sidst Epidemier og epidemimodeller (som lyder vildt spændende) men hvordan er matema... -
Værdikæden
ForumindlægHej er der nogen som har lavet en opgave / projekt om værdikæde til en virksomhed.. hvis i har vil ikke nok sende dokumentet til mig
