Søgning på: erhvervsøkonomi c. Resultater: 19081 til 19100 af 60202
-
Ligninger og algebra
ForumindlægEr der nogle som kan hjælpe mig med disse opgaver? Jeg er mindre god til faget, og derfor prøvet alt det jeg kan, men ved ikke hvordan jeg skal gøre Ligninger: x - 43 = 3(4x - 4) + 2 2. gradsligninger: 2x2 + 3x - 4 = 0 Uligheder: x + 5 < 8 2. leddet størrelser: (3 +x)(2y+4)... -
Beregning af kammertonen
ForumindlægJeg har regnet tre fysik opgaver, og vil blot høre om nogle vil være min second opinion på dem Jeg vedhæfter opgaveformulering og mine svar -
Hjælp til "simple! kemiopgaver (organisk kemi)
ForumindlægHej Alle! Jeg sidder og manglder disse to vedhæftede kemiopgaver, men går lidt i stå! Jeg har vedhæften dem i dokument her nedenunder. Jeg håber, nogle vil bruge tid på at hjælpe mig og få mig videre! -
Monotoniforhold
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe med denne opgave? Forskriften for funktionen f(x) er f(x)=x-3√x, x≥0 Løs ligningen f '(x) = 0, tegn en monotonilinje for f(x) og angiv monotoniforholdene. Tegn grafen med CAS. Bestem f(4) og f '(4) og forklar ud fra grafen for f(x), hvad disse ... -
Beregning med Joules lov
ForumindlægBare lige for fuldstændighedens skyld... hvordan kan Fordi ??? Bemærk vedhæftede -
Et hurtigt spørgsmål
ForumindlægHejsa folkens Jeg har bare et lille spørgsmål, til en oopgave der lyder således: Jeg har lavet a). Du ønsker at fremstille rent sølvchlorid. Til dette har du 83,0 mL 0,432M natriumchlorid-opløsning og en 0,168M sølvnitrat-opløsning. a) Opskriv et afstemt reaktionsskema for den reaktion, der ... -
Hjælp til energi opgave
ForumindlægMan ønsker at bestemme nyttevirkningen af et tv med en effekt 395 W. Tv’et omsætter elektrisk energi til at lave lys og lyd, hvilket regnes som nyttige formål. Derudover genereres varme, der kan betragtes som spild. Tv’et placeres i et rum, der måler 7 m·5 m·3 m. Luften ... -
Hydrolyse
ForumindlægHej, jeg har et spørgsmål til en opgave som omhandler hydrolyse. Er der nogen der kan forklare mig denne her opgave? -
Hjjæælp kemi
ForumindlægHeeej super søde mennesker :D Jeg sidder og overvejer hvordan jeg kan se på et stof om det er optisk aktivt....??? -
Figur
ForumindlægHej, er der nogen der kan foreklarre denne figur til mig? -
mængdeberegning
ForumindlægHej Er der nogle, at der kan hjælpe mig i den vedhæftet opgave? -
hvordan gør man?
Forumindlægjeg ved ikke helt hvordan man kan løse en ligning, når der er 2 tal på begge sider af lig med tegnet? -
studie tvivl
ForumindlægHeej Jeg går på hhx og har valgt vø afsætning på a og matematik b samt finans b det første spørgesmål er når jeg så får de endelige karaktkter får jeg så de karakter jeg har fået i første år ? på eksamsamens beviset i 3 år og kan jeg godt vælge samfundsfag i 3 år ? -
Ulighed
ForumindlægHalløjsa Jeg sidder og fumler med lidt uligheder (Ved hjælp af nulpunkterne (-2,0) og (4,0) som jeg ikke rigtig kan finde ud af derfor ville jeg bare lige høre om der er nogen som ville hjælpe eller give nogle hints −3x2+6x+24<0 -
isolering af t
ForumindlægHej Folkens! Min hjerne har valgt at sige stop.. Så en simpel udregning er lige blevet meget svær. Hvordan findes t i følgende ligning? (Uden hjælpemidler) -(t^2)+4*t-3=0 På forhånd tak! -
Koncentrationen til fremstilling af en standardkurv
ForumindlægHej Jeg er i gang med at fremstille en standardkurv. Jeg har målt absorbans, men er i tvivl om koncentrationen. Mine standardopløsningers koncentration står i mg/L. Er det endelig nødvendigt at omregne dem til mol/L, når det handler om en standardkurv, eller kan jeg bare bruge koncentrationen i... -
Monotoniforhold
ForumindlægHej er der nogle der kan hjælpe med at løse denne opgave? Jeg har uploadet opgaven som en fil. Mange tak på forhånd. -
MAT opgave der ikke kan forstås
ForumindlægHej kan i hjælpe. da jeg ikke forstår om jeg skal bruge phytargoras eller om det rent faktisk giver 194 -
Middelværdi Bionimialfordeling
Forumindlægen der kan hjælpe? det er uden hjælpemidler -
Kemi B eller Biologi B?
ForumindlægHej, står her og skal til at vælge et naturvidenskabeligt fag, har også muligheden Fysik B, men Kemi B er fordi jeg allerede har det nu i 1.g og jeg har 5 A-fag så det bliver nok nemmere ved at fortsætte ved Kemi. Men jeg er ikke specielt glad for nogle af fagene, men hvis jeg SKULLE vælge et var...
