Søgning på: naturgeografi b eksamen. Resultater: 19261 til 19280 af 113755
-
reducer..
ForumindlægSå blev de vist sat rigtigt på plads.. 1. 3/a-b - 7/a+b 2. x+x/x-y + y/x+yHelp.. :)tak -
andengradspolynomie?
ForumindlægHvad betyder b og c i et andengradspolynomie for grafen?? -
ERFARING MODTAGES MED TAK!
ForumindlægHej jeg skal op i historie på mandag og min lærer har ikke informeret mig særlig meget om eksamenformen, vi har 24 timers forberedelse.. jeg er ret forvirret når jeg læser her, at man skal ha problemformulering + problemstillinger osv. 1. vil det sige, at I har lavet nærmest en synopsis - altså... -
Engelsk synopsis
ForumindlægEr der nogen der har nogle gode ideer om hvad man kan have som punkter spørgsmål om unges forhold til alkohol, jeg skal bruge det til min engelsk Outline "Synopsis" tll min eksame. -
Fysik dispositioner?
ForumindlægJeg skal til fysik eksamen her på mandag. Jeg skal have lavet dispositioner til 9 forskellige emner. Jeg er helt vildt blank på, hvordan de her dispositioner skal se ud. Er der ikke nogen, som vil komme med et eksempel? På forhånd tak! -
computer til forberedelse??
ForumindlægHej allesammen Må man gerne have Computer med til forberedelse (eksamen i religion) -
Mundtlig Dansk Råd/Tips
Forumindlægnogen der har gode råd til mundtlig dansk eksamen? :-) -
-3 ?
ForumindlægHvor ringe skal man være for at få -3 til en mundtlig eksame ? -
Vigtigt!
ForumindlægEr der ikke nogen der vil se på denne opg, som jeg lagde ind tidligere i dag ? https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=423268 -
REDUCTION - HJÆLP!!!
Forumindlæg2(a+b)^2 - 4b(a-b) help :S er gået i stå -
vedr. karakter
Forumindlæghvis man ikke bestå skriftlig mat B. men kun har bestået mundligt B. har man så bestået mat. el. ik??? -
Reducér udtrykket
ForumindlægOpgave a: Reducér udtrykket (a + b)2 - 2a * b - b2 Hvordan gør jeg dette? Med udregning, da det er uden hjælpemidler -
reducerer udtrykket
Forumindlægnogle der kan hjælpe med denne her opgave 10*a * b^5 / 5*a*b^2 -
Rapport om storebæltsbroen Del 1
ForumindlægEr der nogle der evt. kan hjælpe!!!! Opgave 2 Punkterne B og C er placeret på toppen af de to pyloner 254 meter over havet. Afstanden mellem de to pyloner er 1624 meter Punkterne A og D er placeret 58 meter over have på de to såkaldte ankerblokke. Afstanden mellem de to ankerblokke er 2694 met... -
Vedr. sygeeksamen
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg står i den ubehagelige situation, at min far er blevet meget syg. Han fik hjertestop dagen før, jeg skulle op til en eksamen lidt før sommerferien. Af den grund kunne jeg ikke komme til eksamen og er derfor blevet tildelt en sygeeksamen. Han er kommet sig igen i løbet af ... -
Statistik
ForumindlægHej, Jeg har fået denne opgave udleveret i statistik. Den lyder således; På baggrund af en række foretagne køb har man konkluderet, at sandsynligheden for at sælge en lænestol er 0,3, sandsynligheden for at sælge en reol er 0,4 og sandsynligheden for at sælge både en reol og en lænest... -
kan jeg komme ind på biomecin?
ForumindlægHej. Jeg vil høre om der nogle der ved om jeg overhovedet har nogen chance for at komme ind på universitetet. Jeg har søgt ind på biomedicin, hvor at kravet er at man skal have en gymnasiel eksamen og have bestået fagene Matematik A, Dansk A, Engelsk B, Kemi B og Fysik B med karakteren 02 i genn... -
Optagelse på Universitet?
ForumindlægHej. Jeg vil høre om der nogle der ved om jeg overhovedet har nogen chance for at komme ind på universitetet. Jeg har søgt ind på biomedicin, hvor at kravet er at man skal have en gymnasiel eksamen og have bestået fagene Matematik A, Dansk A, Engelsk B, Kemi B og Fysik B med karakteren 02 i genn... -
Integralregning (3.003 1A)
ForumindlægHej Jeg har lidt problemer med finde ud af hvordan jeg skal gribe nedenstående opgaver an. Håber nogen vil give mig et skub i den rigtige retningEn funktion f er givet vedf(x)= 9/(3-4x) , xBetsem til f den stamfunktion, hvis graf går gennem punktet O(0,0)Fra eksamen august 98 nr 21)Bestem samtli... -
Faktorisering
ForumindlægHej, Jeg har fået følgende spørgsmål til mundtlig mat eksamen (på B-niveau): "Gør rede for andengradspolynomiets rødder og faktorisering" Jeg har styr på redegørelsen af rødderne, men er i tvivl om, hvad faktorisering er. Jeg er godt klar over, at jeg faktoriserer ved fx at sige: f(x)=a...
