Søgning på: analyse af reklamefilm. Resultater: 19281 til 19300 af 23690
-
Under en strålende sol - HASTER!!
ForumindlægHeej :) Jeg leder efter et referat om bogen !Under en strålende sol! af forfatteren Khaled Hosseini, men har desværre ikke kunnet finde et. Jeg håber der er en derude der kan give et lille resume eller referat og evt en personkarakteristik fra personerne i bogen. HJÆLP! -
International Baccalaureate (IB)
ForumindlægHey alle sammen,Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre om, hvordan det er at tage ib. Nogle derude som vil fortælle (udfra egne erfaringer eller bare det de i hvert fald ved)?Hvad skal være opmærksom på? Hvad er fordelene og ulemperne? Osv. osv./tak -
Billedeanalyse
ForumindlægHej. Er der nogen der har en billedeanalyse af billedet "En landevej" ?? Det kunne være vildt dejligt hvis i havde! :) KH. Mig -
Ting, man bør vide/lige så godt kan lære på gymnasiet
ForumindlægJeg går i 9. og skal til næste år begynde på gymnasiet.Så jeg tænkte på, om der er noget man ifølge dig skal vide? Sagde dine nye klassekammerater noget, hvor du tænkte, at det burde man vide fra folkeskolen af?Eller noget man lige så godt kan lære nu, fordi man bruger det rigtig meget i gymnasiet? -
Større Skriftlig opgave!!
ForumindlægHey...Jeg vil lige høre jer om hvordan det er gået med jeres SSO-karakter? Skriv gerne emnet, karakteren og hvor meget du havde regnet med! -
Oversættelse:P
ForumindlægHejsa! En der gider kaste et blik på min oversættelse omhandlende relative pronominer??I have a friend, who is going to London for six months. She wrote to a bureau, which speciality is private accommodations to people, who is seeking accommodation in London for a short-term period. In the let... -
Politiken
Forumindlæger nogen her henne der kender denne her Arikelen " Politiken : Kronik: Demokratiet af sporet" Politiken 31 august 2005?er der ikke nogen der vil fortælle mig hvad det handler om? -
Eksamenshjælp: Statistik i JMP SAS.
ForumindlægHej alle. Jeg er under tidspres og har brug for hjælp til at løse nogle opgaver i statistik i JMP. Hvordan laver jeg en summarisk fordelingsbeskrivelse med lagkagediagram, box-plot, normalfraktildiagram, CDF-plot osv når alle mine værdier er angiver som decimal tal? Eksempelvis 4,33. Det ... -
rettelse af essay.
Forumindlæg”My Son the Fanatic”By Hanif KureishiThe story deals with problems of different values and customs of modern society in many ways. Parvez a taxi driver from Lahore in Pakistan, is the main character and he is opposite of his son Ali well integrated in the English society and live as an modern ”... -
Bog? 1.g opgave
ForumindlægHejsa.Jeg er lidt på bar bund mht. at finde en bog jeg skal læse og skrive opgave om til dansk eksamen i 1.gKravene er at den ikke skal være for kompliceret at skrive om men heller ikke åbelys nem.Personligt kunne jeg godt tænke mig en bog med fx. kærlighed eller fantasy eller noget man kan relat... -
Filosofi opgave.
ForumindlægHej.Der er nogen har tid ,lyst og lejlighed til at kigger min filosofi opgave igennem og se om jeg mangler noget? :) kunne være lækkert for skal nemlig bruge den til eksamen :) -
Bagud i Fysik/Kemi
ForumindlægHej. Jeg går i 9 kl. og kender nærmest INTET mht. til Fysik/Kemi. Jeg søger derfor gode råd, så jeg kan blive skarpere på de emner vi allerede har haft i forvejen, og som vi ser frem til i afgangseksamen. Hvis du har noget OVERHOVEDET, som kunne hjælpe, ville det være fedt. På forhånd tak. -
væksthastighed
Forumindlæghej jeg har lidt svært ved at løse den her opgave. c) Bestem tallet L′(24) , og beskriv, hvad tallet fortæller om muslingeskallens vækst. jeg ved det er en potens funktion og a=0.6547 og b=1.2302. Længden på muslingeskallen efter 24 år er 18,67. -
Differentialligningsbevis
ForumindlægJeg skal bevise at f'(x)=kf(x) => f(x)=c*e^(kx)Antag at f'(x)=kf(x)Vi indfører h(x)=f(x)*e^(-kx) => h'(x)=f'(x)*e^(-kx)+f(x)*(-k)*e^(-kx) <=> h'(x)=f'(x)*e^(-kx)-k*f(x)*e^(-kx) <=> h'(x)=f'(x)*e^(-kx)-f'(x)*e^(-kx) <=> h'(x)=0 ... -
AT - Darwin og evolutionsteori
ForumindlægHej Jeg sidder nu her og forbereder mig til den mundtlige AT eksamen, som jeg skal op til på onsdag. Emnet er Darwin og fagkombinationen er Biologi (B)og Religion(C). Nogle, der har nogle ideer til metoder udover den naturvidenskabelige metode -induktiv. Og er der ikke en mere specifik metode udo... -
En funktion f er givet ved f(x)=ln(x)-1/2x+5 ; x > 0
ForumindlægHey derude. Er der nogle kloge hoveder der kan hjælpe med følgende opg: En funktion f er givet ved f(x)=ln(x)-1/2x+5 ; x > 0 Bestem f´(x), og bestem monotoniforholdene for f. Tak på forhånd. -
Kennans X-artikel
ForumindlægHey...Er der nogen som kan hjælpe mig med at forstå indholdet af Kennans X-artikel fra juli 1947? Skal op til eksamen den 7. juli, ønsker derfor svar hurtigst muligt :)Vh. Nitzen -
DET HASTER, SKA' AFLEVERE 17/5-09
ForumindlægHej alle. Vi har projektuge i denne uge. Vores overemne er trusler, og underemnet er terror. Mit spørgsmål er: Hvilket produkt kunne jeg lave til mit projekt? Vi skal fremlægge det på fredag, så det haster d; -
Fuck jeg gidder ikke!!!
ForumindlægJeg skal op til historie eksamen på fredag og JEG GIDDER VIRKELIG IKKE, alt det historie læsning hænger mig virkelig ud af halsen. Jeg gidder bare ikke læse det op, har virkelig ingen movitation til at tage mig sammen til at læse. Jeg er næsten færdig med pensumet, men tror egentlig bare jeg har ... -
1.g opgave om Titanic
ForumindlægHeej allesammen :D Jeg skal til at skrive den store 1.g dansk opgave og jeg har valgt at skrive om filmen Titanic. Derfor tænkte jeg på om der var nogen af jer som kunne hjælpe mig med hvad der er vigtigst at sætte fokus på, eller om I evt ligger inde med en opgave om Titanic som jeg kunne låne t...
