Søgning på: tove ditlevsen de evige tre. Resultater: 19301 til 19320 af 19441
-
AT EKSAMEN MIN SYNOPSIS DÅRLIG!? HJÆLP!!!!
ForumindlægJeg skal (uheldigvis) op i AT her om en uges tid, dog grundet dette års AT-emne er jeg lidt på spanden, for ikke at sige meget.. Jeg har skrevet om Reformisme - Socialdemokratiets opstående i DK, hvor mit "videnskabelige" gennembrud er Gimleprogrammet, Socialdemokratiets første partipro... -
Rettelse af en kort tekst om mig selv på tysk
ForumindlægHej Jeg har skullet skrive en kort tekst om mig selv og min bedste ven på tysk. Det skal i alt fylde en A4-side. Jeg har først skrevet det, der skal stå på tysk på dansk og derefter oversat teksten til tysk. Er der en venlig person derude, som vil rette det igennem? Præsentation af mig se... -
Hjælp til oversættelse.
ForumindlægHej. :) Skal oversætte følgende: Dansk: Virginia er en ung, chilensk kvinde, som bor i et slumkvarter. Uddannelse er meget vigtigt i Chile, men Virginia studerede aldrig. En anden chilener er Claudio, som bor i Danmark. Hans familie er fra det sydlige Chile, men hans forældre forlod Chile i... -
Dialog på dansk til tysk
ForumindlægIkeas medarbejder: Ikeas kundeservice. Det er Tina. Hvad kan jeg hjælpe med? Kunden: Hej Tina. Du taler med Kristian. Jeg var inde for at købe en seng hos jer i går, men jeg er ikke helt tilfreds med kvaliteten. Ikeas medarbejder: Okay. Hvad er der da i vejen med den? Kunden: Ja, madrassen e... -
Kronik hjælp!
ForumindlægHej jeg har fået en opgaver der lyder sådan, jeg tænkte på om der nogle som kunne hjælpe mig lidt med at give nogle som forslag til hvordan jeg skal åbne ballet og hvad I synes der især skal ligges vægt på. Skriv en kronik, hvori du gør rede for og diskuterer synspunkterne i de to leder-artikler... -
Tysk korrektur hvis i har tid SP.
ForumindlægHej kolleger på SP. Jeg har lavet denne fristil om en normal hverdag i DDR. Jeg ved selvfølgelig godt at den langt fra er sand men dette er også ligegyldigt. Jeg har nu rettet den igennem tre gange og syntes at jeg med mine tysk kundskaber ikke kan finde flere fejl. Det kan selvfølgelig også vær... -
Rettelse til korte tyske sætninger
ForumindlægHej allesammen!Jeg skal snart til eksamen i skriftlig tysk, hvor jeg skal oversætte sætninger, indsætte ihr/sein, angive køn på navneord, bøje verber osv. Derfor er jeg igang med at oversætte sætninger så jeg kan få øvet mig. Der er nogle enkelte steder hvor jeg ikke har skrevet noget, for var re... -
Hjælp til rettelse.
ForumindlægHej vil i ikke være søde at rette min novelle og sætte punktum og komma :) Playeren Niclas cyklede mens han røg sin smøg han skulle møde signe og mens han cyklede på vejen langs ved cykel stien tændte han sin mobil og lige da han skulle til at tjekke om signe havde skrevet en besked til ham så... -
RETTELSE AF NOVELLE
ForumindlægPlayeren Niclas cyklede, mens han røg sin smøg for han skulle møde signe. Og mens han cyklede på vejen langs ved cykel stien, tændte han sin mobil og lige da han skulle til at tjekke, om signe havde skrevet en besked til ham. Så fik han eleve opkald på sin mobil. Alle opkaldene var fra hans fire... -
Rettelse af novelle
ForumindlægHej jeg ville lige se om nogen filnke mennesker ville rette min novelle :) Playeren Niclas cyklede, mens han røg sin smøg for han skulle møde signe. Og mens han cyklede på vejen langs ved cykel stien, tændte han sin mobil og lige da han skulle til at tjekke, om signe havde skrevet en besked ... -
Rettelse af novelle, hjælp
ForumindlægTakker mange gange :) Playeren Niclas cyklede, mens han røg sin smøg for han skulle møde signe. Og mens han cyklede på vejen langs ved cykel stien, tændte han sin mobil og lige da han skulle til at tjekke, om signe havde skrevet en besked til ham. Så fik han eleve opkald på sin mobil. Alle... -
Rettelse af punktum og komma i novelle
ForumindlægNiclas cyklede, mens han røg sin smøg for han skulle møde signe. Og mens han cyklede på vejen langs ved cykel stien, tændte han sin mobil og lige da han skulle til at tjekke, om Signe havde skrevet en besked til ham. Så fik han eleve opkald på sin mobil. Alle opkaldene var fra hans fire kærester ... -
Nogen som vil rette :)?
ForumindlægPlayeren Niclas cyklede, mens han røg sin smøg for han skulle møde signe. Og mens han cyklede på vejen langs ved cykel stien, tændte han sin mobil og lige da han skulle til at tjekke, om signe havde skrevet en besked til ham. Så fik han eleve opkald på sin mobil. Alle opkaldene var fra hans fire... -
Argumentationsanalyse
ForumindlægHej jeg har lidt svært ved at finde påstand, belæg og hjemmel i denne artikel... Håber der nogle der kan hjælpe og kan forklare mig hvordan man kan finde det i sådan slags artikel det.. har meget svært ved det... Den 83-årige Kit Kruse har dyrket ballet, dans og gymnastik hele sit liv... -
Rettelse - grammatik! ;)
ForumindlægHola a todos! Sidder her med en opgave som i meget gerne mp kigge på. Kom gerne med nogle kommentarer, rettelser eller hva der nu ellers skulle være. Der er nogle af opgaverne som jeg ikk har lavet, så er det fordi jeg er i tvivl og så vil jeg gerne have en forklaring, hvis i har tid til det ;) T... -
Rette fransk stil
ForumindlægHej, jeg ville blive lykkelig, hvis nogen kunne hjælpe med at finde fejl og formulerer de passager som er skrevet på dansk om til fransk! Det er et selvskrevet eventyr som handler om en bonde, og læg mærke til om jeg har skrevet i den rigtige tid (enten datid eller passé composé) undtagelsesvist ... -
Fremragende og professionelt dansk
ForumindlægDe 7 p'er De 7 p'er er som nævnt en udvidet udgave af modellen De 4 p'er. Hvor de 4 p'er er relevante for virksomheder, der sælger fysiske produkter, er de 7 p'er udvidet til at gælde virksomheder i servicefagene. En service er en handling, som en part i en handel tilbyder (... -
hjælp til matematik afleverig - 1.2 delprøve
Forumindlægjeg har brug for hjælp til alle opgaverne her neden under så hvis nogle ville være så søde at hjælpe med nogle svar. jeg vil gerne vide svar på alle, så jeg har en ide om hvad jeg skal og om jeg skal egne om igen. jeg føler jeg ikke har tid til at lave det hele da jeg 4 andre afleveringer. i må... -
essay
Forumindlæghej alle sammen. Jeg er igang med at skrive et essay omrking "menneskets forhold til fakta og fiktion", hvilket jeg synes er virkelig svært. Vi skal også have fodnoter med og har fået 4 bilag som skal være med i essayet. 1. Helle helle "en stol for lidt. 2. forfatter jørgen let... -
Analyse af H. Pontoppidan - En stor dag
ForumindlægHej. Jeg har skrevet denne stil, og jeg er ikke helt tilfreds med min karakter. Vil nogen evt. give en vurdering og karakter, så jeg kan se om jeg har grund til min utilfredshed. Jeg vælger ikke at oplyse min karakter endnu, så det ikke påvirker jeres vurdering :-) på forhånd tak! Formåle...
