Søgning på: The happiest days of your life. Resultater: 19401 til 19420 af 22366
-
Tangentplan
ForumindlægEr der nogen der kan bekræfte at tangentplanen til f(x;y)=1-2x+3y-4xy i punktet (1;-1) er 2x-y-1 -
Tillykke til studenterne & STUDI!
ForumindlægKÆMPE tillykke til årgang 2003 - nu begynder livet!!!!!!!!!!!!!!Og også et tillykke til studi.dk - en side jeg personligt har draget stor nytte af! (opfordrer hermed alle studenter til at lægge deres opgaver ud her - jeg har selv bidraget med en hel del):o) -
Hvad skal jeg vælge??
ForumindlægHej !Jeg skal næste år ( lige i starten ) holde fordrag i engelsk, da vi var 6 der manglede sagde vores lærer vi skulle vente til efter sommerferien da vi ikke kunne nå det. Men hvad skal jeg fortælle om, det er et valgfrit emne, det er på engelsk. Jeg skal op i 2g. Emnet skal bare være inde for ... -
Hvad synes i om mit emne? Folkevandring
ForumindlægHej. Jeg vil gerne kombinere samfundsfag med dansk/eller biologi i AT-opgaven 2009 om "rejser". Jeg vil skrive om indvandring i DK og se på hvordan kulturer mødes (det er her samfundsfag kommer ind i billedet) og globalisering (grænserne udviskes osv.) Jeg vil gerne se på nogle statisti... -
Dét her er sjove comics!
ForumindlægHej alle bruger fra SP. Vores alle sammens hr. Jerslev, er så kreativ at lave sine egne comics. De fleste nørder har muligvis hørt om www.xkcd.com og disse er af samme karakter. Jerslev er kreativ, men doven og nu opretter jeg indlægget for ham. Hvad synes I om hans comics? Er de sjove, for nørde... -
Hvis du kunne rejse tilbage i tiden...
Forumindlæg...hvad ville du så gøre?Ville du give håndmadder til Hitler, give Clinton nogle tips eller måske tjekke om Jesus nu også var så tuff?Grunden til at jeg spørger om dette, er at jeg skal skrive en tale om emnet, og siden der er så mange kloge hoveder herinde, så kunne man måske få lidt inspiration... -
Ny opgaveredaktør
ForumindlægPr. dags dato er TheKo blevet opgaveredaktør i fagene Dansk og Engelsk. -
Hvilket land anbefaler I at rejse til hvis man er dårlig til engelsk?
ForumindlægHej. Jeg er rimelig dårlig til engelsk og vil derfor gerne forbedre mit sprog. Hver dag læser jeg engelsk og lærer mindst 3 nye ord udenad. Men jeg kan mærke, at jeg mangler at praktisere sproget, og derfor har jeg besluttet at rejse til udlandet i sommerferien. Det oplagte land at rejse til, vi... -
Hjælp til højere karaktere
ForumindlægHej Håber der er nogle der kender nogle udenlandske skype venner son kan hjælpe mig til at forbedre mit engelsk. Jeg har virkelig brug for at der er en der kan hjælpe mig med at rette mine opgaver og forklare hvad jeg gøre forkert i engelsk. Jeg får for det meste 02 i engelsk skrifltig og vi... -
Hurtig hjælp hvordan siger man "vi fik vide af læreren på engel?
Forumindlæghjælppppppppppppp -
Installation
ForumindlægHej håber jeg kan få noget hjælp her :) Jeg prøver at få LaTex til at virke, men har aldrig prøvet det før og håber der er en der kan hjælpe mig. Jeg har hentet miktex, GhostScript og GSview http://www.miktex.org/2.6/Setup.aspx <-miktex http://pages.cs.wisc.edu/~ghost/<-GhostScript og Gsvi... -
Engelsk eksamen 9. Klasse
ForumindlægHej Hvad er prøvespørgsmålene i engelsk eksamen 9 klasse? Og er der mere end et spørgsmål i løbet af de 8 minutter man har en samtale i gang eller er det kun 1 spørgsmål? Hvad kan et eksempel på et prøvesp&... -
Beregn hydronolysegrad for 0,1 vandig opløsning af en syre
ForumindlægJeg skal løse en opgave, der lyder: Beregn hydronolysegraden for 0,1 M vandig opløsning af en syre, hvis styrkeeksponenten er hhv.: a) pKs = 0 (stærk syre) b) pKs = 7 (svag syre) Jeg har prøvet at løse det som en andengradsligning i wolfram alpha og har vedhæftet beregningerne, men når jeg ... -
Personkarakteristik - Hvad er vigtigt?!
ForumindlægHej allesammen! Jeg sidder nu dybt inde i min analyse af Jekyll & Hyde, hvor jeg er nået til noget personkarateristik af Mr.Utterson. Hvad er vigtigt ved en personkarakteristik? man skal jeg gerne kunne danne sig nogle del konklusioner, eller ihvertfald vise opgaven skrider lidt fremaf?... -
Finde hjemmesider
ForumindlægHej allesammen :D Vil spørge jer om I kender nogle engelsk hjemmesider der kan hjælpe mig med at blive bedre til engelsk. Det kan fx være grammatik osv. Hvis i kender nogle gode hjemmesider vil i ikke være velige og sende dem til mig??? På forhånd tak -
Shall or should?
ForumindlægJeg har kigget og kigget, og prøvet at finde forskellen mellem disse to ord, men jeg kan simpelthen ikke se forskellen, først troede jeg at shall var skal, og should var skulle, men efter noget tid fandt jeg ud af at det var noget andet, jeg har da brugt should i mange tilfælde, men hver gang jeg... -
Korrekt opfattelse (adv/adj) ?
ForumindlægLæste for nyligt i en engelsk artikel følgende sætning: ...and then he goes quiet (... og så bliver han stille) - er det korrekt forstået, at grunden til der IKKE skal -ly på quiet er, at det bliver subjekts-prædikat (omsagnsled til grundled) i sætningen og derfor er et adjektiv. At blive medfør... -
ObaMigration?
ForumindlægHalløj derude. Jeg sidder og læser lidt om USAs immigration policy som forberedelse på en større eksamensopgave på uni, og stødte i en artikel på ordet ObaMigration? Er der nogle derude der kender til begrebet? Min gode ven Google og andre databaser var ikke til meget hjælp mht. at få en definiti... -
Grænseværdi
ForumindlægSe venligst vedhæft (meget kort opgave). -
hvad betyder sætningen
ForumindlægHvad betyder dette? Vores fælles styrke næres ved, at vi har respekt for vore medmennesker og viser tillid til hinanden, for vi har alle et ansvar for fællesskabet. Det er selve vort samfunds rødder. Hvis rødderne er syge, kan træet ikke stå, og det vil tage mange år for et nyt træ at vokse ...
