Søgning på: matematik c hf noter. Resultater: 19401 til 19420 af 98817
  • Hjælp til forklarning 3 figurer

    Forumindlæg
    Godaften. Jeg har brug for hjælp forhold til forklarning på de 3 figurer : på 1. årselev på hf
  • Engelsk B Maj eksamen 2013?

    Forumindlæg
    Hej, er der en som været oppe eksamen maj 2013 i Engelsk B HF?
  • Haster!!

    Forumindlæg
    Hej Hvor kan man finde et "tomt" hf bevis papir, altså uden karakter stående på?
  • Dipol hjælp

    Forumindlæg
    Hvordan kan man se at følgende molekyler er dipoler? HF NH3 H2S CHCl3
  • dansk skrifligt 23/5/2024

    Forumindlæg
    hej er der nogle om var op i dansk skrifligt HF idag, der måske har opgavesættet eller bare analyserende artikel en af dem?
  • en trekánt

    Forumindlæg
    ´Jeg skal udregne denne trekant. Det eneste jeg ved er , at A= 33 grader. B= 79 grader samt at AB= 46 cm. C= 180 - 33 - 76 = 71 grader... og så kan jeg ikke komme længere
  • Cosinus og sinus

    Forumindlæg
    Heej (: Nogen som kan hælpe? Jeg har 3 vinkler i en trekant. Men hvordan finder jeg den ene side i den? Vinkel A= 37,6 grader Vinkel B= 52,4 grader Vinkel C= 90 grader Jeg skal finde siden BC.. På forhånd tak.
  • Samf/Sproglig, International & Penge

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med at tage mig en HF og klarer det rimeligt godt. Gik til eksamen i samfundsfag sidste år og fik 12 med lethed, og regner med at kunne gøre det samme i de fleste andre sproglige/samfundsfaglige fag. Jeg er dog pænt dårlig til matematik og naturvidenskab; regner med at dumpe kemi ...
  • Universitet + adgangskrav

    Forumindlæg
    Hej Jeg kunne virkelig godt tænke mig at læse til odontologi (tandlæge) her efter sommerferien. Adgangskravene for odontologi er følgende: For at blive optaget på odontologi skal du have en studentereksamen (stx), højere forberedelseseksamen (hf), højere teknisk eksamen (htx), højere hand...
  • søger du højere karakterer i Mat eller Fys?

    Forumindlæg
    Hej går du på Gymnasiet eller en naturvidenskabelige videregående uddannelse? Er du ikke tilfreds med din nuværende præstation eller du dumpet til din eksamen? Så er hjælpen nær. Mit navn er Frederik, er Cand.Scient i Matemat...
  • Hjælp til opgave om reulær ottekant

    Forumindlæg
    Hej er der en venlig sjæl derude, som kunne have lyst til at hjælpe mig med en enkelt opgave i min matematik aflevering. Jeg har vedhæftet opgaven som en fil. Mange tak på forhånd!
  • Rettelse af areal beregnings opgave

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har denne matematik opgave som jeg er lidt i tvivl om er løst rigtigt. Er der en venlig sjæl der vil rette den? (det omhandler bla. areal beregning)
  • omskriv kvadratet..

    Forumindlæg
    hej matematik elskere :) har lige brug for hjælp med en opgave, kan ikke rigtig finde ud af det.. jeg vedlægger opgaven, og siger tak på forhånd :D
  • regning af tværtsnitareal

    Forumindlæg
    hej her sidder jeg med en matematik aflevering, er der nogen herind kan hjælpe mig med de følgende opgaver. på forhånd tak for hjælpen.
  • Linearisering

    Forumindlæg
    Hej! Det er første gang jeg bruger "linearisering" og det er vist bare symbolbehandling i mit tilfælde, men er kørt fuldstændig fast i det. Hvordan kommer jeg fra y=(M*x)/(x+c) til 1/y=(c/M)*(1/x)+(1/M) ? Håber I forstår og kan hjælpe. Tak
  • Det blå bevis svarark

    Forumindlæg
    ER DER NOGEN der har svarark til matematik opgave det blå avis?????
  • Cosinusrelationerne - HÆÆÆÆLP!

    Forumindlæg
    Hej, jeg har brug for hjælp til følgende spørgsmål: Isolér C og c i cosinusrelationerne (altså, så der ikke står "cos" form C og c ikke er sat i anden)
  • Rundforvirret :s

    Forumindlæg
    Har lidt problemer med differentialregning og har fået en opgave, hvor det skal anvendes og håber at kunne få lidt hjælp. Jeg har kigget lidt rundt her på studieportalen og har ikke rigtig fået noget ud af svarene (lad os bare sige, jeg ikke er helt nem at hjælpe på det matematiske punkt). ...
  • Hjææælp

    Forumindlæg
    mit spørgsmål lyder: der skal vælges 3 elever ud af 21 hvor mange forskælige mugligheder er der for de 3 elever?
  • Skriveredskaber på STX?

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil spørger om, hvad man bruger af skriveredskaber på stx, og passer, linealer o.s.v. Eller er det, det samme som i folkeskolen. tak på forhånd