Søgning på: historie noter stx. Resultater: 19461 til 19480 af 33650
-
fodnoter i word 2007
ForumindlægHvordan laver man forskellige fodnoter på hver side i word 2007. Jeg har kun fundet ud af hvordan man kan lave dem forskellige for forsiden, men ellers er resten af siderne ens. -
Lineær, eksponentiel og potens
Forumindlæghjælp mig jeg forstår intet af det -
Kode på mappe
ForumindlægHej alle sammen, Jeg har længe gået og tænkt på, om det er muligt, at sidde en kode på en mappe, så inden udover mig, har adgang, ligesom man kan gøre ved et dokument. Det ville jo være så smart. Please, nogle som ved det? Det ville være fantastisk!:) Tak -
Projekt - VerdensFattigsteLand - ?
ForumindlægHej det haster lidt, - hvad hedder verdens fattigste land? (hvis i IKKE kender det må det godt være det andet, tredje..) tak! Vær' søde og svar. (HVIS I KENDER SVARET) -
Oversættelse til engelsk. HJÆLP
ForumindlægHej kære mennesker.. Jeg skal oversætte noget biologisk, hvilket jeg har lidt svært ved! Det autonome nervesystem samt det endokrine system bliver påvirket, når vi bliver udsatte for belastninger og reagerer med stress. Det akutte stressrespons, eustress, er en positiv tilpasning, der aktiverer d... -
Rette sætninger (kommer sikkert flere, så hold øje :D)
ForumindlægHej Jeg har længe haft problemer med hvordan man oversætter "at" i forskellige sætninger og endnu en gang er jeg stødt på problemet. Lige nu handler det om denne sætning: "Vi beklager meget, at Deres pc er leveret med det forkerte operativsystem." Min oversættelse: "W... -
Bestem sandsynligheden - HJÆLP??
ForumindlægKan jeg få hjælp til denne her opgave?? En fødsels var fastsat til at finde sted i ugen fra d. 28.12.1996 til 3.1.1997. begge dage inklusive. Bestem sandsynligheden for, at barnet blev født 1907, når alle fødselsdage havde samme sandsynlighed. -
Disposition til Salte
ForumindlægSidder og skal til at lave en disposition om salte, men jeg ved ikke hvordan jeg skal starte. Nogen som har en disposition, som jeg kunne tage udgangspunkt i? Mvh. Cecilie -
Har brug for hjælp
ForumindlægEn produktionsvirksomhed har undersøgt markedet for en vare og fundet frem til, at omsætningen kan beskrives ved funktionen R med forskriften: R(x)= -x^2 + 500x, 100 ≤ x ≤ 450 Hvor x angiver afsætnignen i stk. a) bestem den størst mulige omsætning Virksomhedens variable omkostinger C kan... -
Årsrapport for selskaber
ForumindlægHJÆÆÆLP! Jeg skal lave aflevering til torsdag,og kan ikke finde ud af de spørgsmål jeg har fået stillet :s Please,somebody help meeee :) 1. Hvad er formålet med i årsregnskabet at medtage et afsnit om anvendt regnskabspraksis? 2. Hvad er formålet med at opdele selsbakets gældsforpligtigelser i la... -
Sandsynlighed
ForumindlægSpgm 1.4(a). Slå med én terning. Observer at terningen ikke viser 6. Hvad er sandsynligheden for at den viser 3? Eller 2? Er sandsynlig ikke 1/5 -
Hvordan ville du oversætte, ?? PLEASE
ForumindlægHejsa. hvordan ville du oversætte fgl: "Hvis min mobil smser mens jeg har timer, læser jeg ikke beskederne. " "Jeg har lagt mærke til at folk der har gang i flere ting samtidigt, altid kommer galt af sted." -
kritiske værdier chi i anden
ForumindlægHej Er der nogen, der ved, hvor jeg kan finde en tabel med kritiske værdi for chi i anden? I min matematikbog går antallet af frihedsgrader nemlig kun til 10. På forhånd tak -
Sandsynlighedsregning
ForumindlægSidder med en opgave som lyder som følgende: "Du er den lykkelige ejer af en butik, der sælger TV - apparater, der købes hjem fra en leverandør, hvor de pågældende TV produceres i serier på 500 stk. Om de pågældende produktionsserier vides erfaringsmæssig, at 450 ud af de 500 TV - a... -
rette (haster)
ForumindlægHejsa, jeg kunne godt bruge en der ville rette denne her, har prøvet at få hjælp hele dagen uden held. :) 3. Discuss some consequences of allowing the death penalty in Denmark. If we now assume that we introduce the death penalty in Denmark, what consequences will there be? First and foremost de... -
Et mærkeligt spørgsmål
ForumindlægHvis 0/1 = 0 for 1 går op i 0 er lig 0. Hvis 1/0 = ∞ for 0 går op i 1 er lig ∞. MEN .. hvad er 0/0 = ? Jeg ved det er et udefineret svar. Men hvorfor? -
facebook brugere
ForumindlægDet gælder opgave 9 i det vedhæftede, jeg har svaret på a og b ved hjælp af tn-spire Håber jeg kan få hjælp til c -
Afstemning af reaktionsskema
Forumindlægheej, jeg sidder IGEN med kemi reaktionsskema, jeg har nogle stoffer der skal afstemmes i en rapport, men jeg er ikke helt med hvordan man gør, altså hvad princippet er, er de rnogen der kan forklare med ord hvordan man gør, det er til imorgen. Eks. NaSo4 + KNO3 ? -
Lineære funktion
ForumindlægBeskriv vækstegenskaben ved den linære funktion . En der kan hjælpe? -
Vekselspænding
ForumindlægHej. Er der nogen der kan fortælle mig hvad vekselspænding er ? En definiton. Og hvilke forsøg man kan lave med vekselspænding? Kan man gå ind i andre emner?? evt nogle opgaver/link På forhånd tak.
