Søgning på: analysemodel engelsk. Resultater: 19501 til 19520 af 24761
-
Fra Fransk til dansk!
ForumindlægJeg vil meget gerne have hjælp til denne her, synes der er nogle konstruktioner, som jeg ikke har set før! TAK for hjælpen..Il s’habille et sort. Fatiha ne dit pas un mot. A l’instant elle le déteste. Elle déteste cette force qui ne tient absolutement pas compte de ce qu’elle souhaite, cette volo... -
Spansk oversættelse
ForumindlægHejsa allesammen..Ville blive rigtig glad, hvis der var nogle som ville kigge på min oversættelse, for at se om der var nogle fejl osv.!Den danske version:Ingen forstår, hvorfor Yolanda dræbte Selena. Hun var min bedste veninde, og jeg bestyrede hendes forretninger, siger Yolanda, som nu sidder i... -
Tysk: Herr witczak..brug for hjælp igen...
ForumindlægHey, jeg sidder virkelig og kæmper med at forstå denne sætning: 1. "Manchmal muss er sogar auf recht unfeine Tricks gefasst sein, die ihn zum Kaufen überreden sollen."og så et ord som ikke kan findes i ordbogen: "Pfiffikus"2.sætningen lyder: "Er betrachtet sich als einen ... -
Fransk oversættelse
ForumindlægHej ! Jeg sidder her og skal aflevere en fransk tekst oversat til dansk, i morgen. Det er mit år som fransk, og jeg kan ikke finde min ordbog. Min storesøster er på studietur i Paris, så jeg går ud fra at hun har min ordbog - Men ellers ville jeg være dybt taknemlig for at få hjælp til den her te... -
Asymptoter.....HJÆÆÆÆLP!!!!!
ForumindlægKan nogen forklare mig på pædagogisk vis, hvordan man:1. bestemmer en asymptote til en graf givet ved f(x)= (x+1)/(x^2-1) ogg(x)= (x^3+1)/(x^2+1)2. vise at en graf har skrå asymptote, og dernæst finde en ligning for den:f(x)= (2x^4+x^3-5x^2+8x-2)/(x^3+x^2-2x+3) -
hjælp til gramatik??
ForumindlægHej folkens kan ikke finde ud af om det er has eller have : Altså Tom___ a sister kat__ a cat tom`s mother ___ a daughter Tom and kate ___ a ball and a teddy Tom and kate ____ room They___ a chair and a table they ___ a computer Tom´s fathe _____ a car. håber i k... -
;O( snøft- hjælppp
Forumindlægkan i rette denne her for mig.. jeg ved ikke om der er sproglig, grammatik fejl..---------------Artiklen handler om Hennes og Mauritz og hvordan det er på markedet. De sælger billige, trendy tøj overalt i Europa. Det har været publiciret i 24 år og de har tjent ca.$ 10 billion og den er sverige... -
Genrebestemmelse af Hobbitten!?
ForumindlægHvilken genre er hobbitten (den velkendte forhistorie til ringenes herre...) -
att: Don Corleone
ForumindlægJeg kom i tanke om du fumlede med det bestillingspunkt et par uger tilbage, har du lavet hele eksamenssættet, i så fald vil jeg gerne drøfte del ét :-) -
Uddannelsesparat?
ForumindlægNår man skal bedømmes om man er uddannelsesparat, skal man også bedømmes af sin Tysk lære? For ellers mener jeg, at jeg ikke har en logisk chance -.- -
Skal b/Bluetooth skrives med stort eller lille?
ForumindlægSkal b/Bluetooth skrives med stort eller lille begyndelsesbogstav? -
Terminsprøver
ForumindlægHEj jeg skal have terminsprøver om 1 uge, og derfor vil jeg spørge om hvor man kunne få fat i Diktaer fra folkeskolens afgangsprøve eller noget lignende. På forhånd tak ! -
Beregn standarddeviationen / standardafvigelse
ForumindlægEt problem er at jeg ikke ved hvordan man beregner standarddeviationen. Håber at i vil hjælpe. Tallene: 8,5 - 9,9 - 0,7 - 10,5 - 9,7 - 9,2 - 9,3 - 9,5 - 10,8 - 9,5 Beregn middelværdien: Jeg lægger alle målinger sammen og dividere med antallet af målinger, og middelværdien er 9,66. Beregn ... -
TYSK HJÆLP
ForumindlægJeg skulle oversætte noget fra dansk til tysk. ville være en stor hjælp hvis nogle ville læse det igennem og fortælle mig om der er rigtig lavet? Tusind Tak :) 1) Jeg går med den store sorte hund Ich gehe mit dem grossen schwarzen Hund 2) Vi boede hos den rare familie Wir gewohnen bei d... -
Er det snyd?
ForumindlægHar på det sidste forberedt mig til dansktimerne ved at læse andres opgaver om teksten.Det gør at jeg kan være utrolig aktiv i timerne. Jeg har "resultaterne", som gør at jeg kan sige alt det kloge. Men til en eksame vil jeg ikke have mulighed for det.Men på den anden side, har der jo h... -
Hoved og Bisætninger i Tysk.
ForumindlægHej er der nogle der vil rette min 5 tysk sætninger?Der skal særligt ligges mærke til at det drejer sig om hoved/bisætninger.1)Han gik hjem fordi han var syg. - Er ging nach Hause, weil er krank war. 2)Hun så at han var syg. - Sie sah da er krank war.3)Han køber bogen, for den er god. - Er kau... -
Beskyt mod horeunger!?!
ForumindlægEr der nogen der ved, hvad det betyder, at der i Word, i menuen Formater--> Afsnit--> Linie- og sideskift, står: "Beskyt mod horeunger"?Man kommer til at få helt grimme tanker i franskoversættelsen, bare fordi man vil ændre til 1,5 linieafstand. -
Tekster + analyse
ForumindlægHej. Er der nogen der ligger inde med tekster + plus korrekt analyse (evt. oversættelse) som jeg må få/låne? -
Film:Der untergang..???
Forumindlæghey..er der nogen som har set tysk filmen untergang..?j sku se den med klassen men nåede det ikke..Og nu skal jeg skrive en filmanmeldelse af den på tysk..r der nogen som har skrevey opgave om den...???Hvis der er plzz kan i hjælpe...?J har ikke set den derfor... -
Tysk: Eksamensstil?
ForumindlægHej hej!Jeg har lige været oppe i tysk! - rigtig god tekst! Hvad siger I?
