Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 19521 til 19540 af 32040
-
evt. rette og hjælpe?
Forumindlæghej, nogen der vil rette det igennem, jeg har forsøgt så godt jeg kunne. Every day hear we about a new person there have commit a crime but why do people this stupid things, when they know that it will realized for them in the last end. It is often immigrates groups we hear about but a lot of Da... -
Delprøve 1 – sproglig opgave
ForumindlægHej folkens. Jeg har været godt i gang med at rette nogle ukorrekte sætninger, men der er nogle få, jeg ikke rigtig kan se fejlen i: 1. He became the 3. king of Scotland after his father’s death. 2. It succeeded him to write an incredible poem to the girl he loved. Jer... -
Optagelsesprøve STX
ForumindlægNogen der har været til Optagelsesprøven STX iår? Jeg ved godt at det er forskelligt hvordan et gymnasium holder en optagelsesprøve, men hvordan var din optagelsesprøve altså hvad skulle du gøre? og var den nem? jeg skal op til optagelsesprøven d. 12/4 Tak! håber virkelig i kan give mig n... -
right?
ForumindlægI’m sure I’m not the only one, who had had this kind of experience. Every year, every month and every day, thousands of people are exposed to racism. -
Terror
ForumindlægHej :) Jeg har fået til opgave at skrive en ganske kort aflevering om terror - og har fået udleveret denne japanske kult. Er der en venlig sjæl der gider kigge nedenstående korte stykke igennem for stave og evt. grammatikfejl? På forhånd tusind tak ;) Aum Shinrikyo, better knonw as Aleph, is a J... -
Før reformen
ForumindlægFør reformen, fik man så to karakterer (mdt og skr) i et fag på B? -
Gsk
Forumindlæggoddag Jeg bliver - som så mange andre - student her til sommer, og det sker på et eksamensbevis som består af bund humanistiske fag (og det har jeg i øvrigt været rigtig glad for). Dog peger min sociale arv i retning af naturvidenskaben, og hvor meget jeg end ønsker at være mønstrebryder, er d... -
Martin Luther king?
ForumindlægJeg skal fortælle om Martin Luther king til eksamen. Nogle der har nogle ideer til hvad der er meget vigtigt at fortælle? Og nogle der kan give råd til noget jeg fx kan perspektivere det han har oplevet til? Tak på forhånd. -
Rettelse? :)
ForumindlægEn der vil rette min aflevering! :) (tror ikke, at der er mange fejl). :)) -
Nogle der har lyst til at kigge min projekt opgave igennem?
ForumindlægHej jeg skal fremlægge i morgen og mangler lige at få en til at kigge på den nogen der kunne tænke sig at hjælpe? Jeg sender problemformulering, powerpoint og hvad vi skal sige og så kan du evt. sige om det passer sammen og at ikke jeg er hoppet af sporet, jeg mangler ikke hjælp til grammatisk re... -
perspektivering!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forumindlæghej skal perspektivere en tekst, hvordan perspektivere man en tekst -
Førdatid
ForumindlægAltough she didn't had much money Jeg kan ikke se fejlen :I Teksten der blev oversat: Selv om hun havde haft få penge På forhånd TY! :) -
Studieretning på STX + kunstneriske fag - jeg er så i tvivl
ForumindlægHej. Jeg skal snart vælge, hvad jeg vil have som indgangsvinkel af studieretning på gymnasiet, STX. Lige nu går jeg på efterskole. Der er disse, jeg står mellem: Naturvidenskabelig - Nr. 1a Matematik, fysik, kemi (Matematik A, Fysik A, Kemi B) - Nr. 1b Matematik, kemi,fysik (Matematik A, Kem... -
Har jeg ret i min antagelse
ForumindlægAt man godt kan sige ice creams, hvis man har to eller flere sodavandsis/isvafler altså bare is på pinde,hvis I forstår.Hvorimod man kun kan sige ice cream (hvis det er i en box f.eks Carte´Dor) I sold to ice creams to a child.Jeg solgte to is til et barn Is there more ice cream left in the... -
Kloge samfundsfagshjerner hjælp mig! - Keynes - Hvad stod han for
ForumindlægJeg er i gang med en altarnativ årsprøve i historie. Så jeg har trukket mit spørgsmål i dag men kommer først op i det i morgen. Jeg har trukket en kilde af Keynes hvor han beskriver versailles traktaten og dens følger. Jeg ved at Keynes er en engelsk økonom, men hvad var hans holdning. Har hørt o... -
Vil du læse min analyse og fortolkning af "A Journey"? (:
ForumindlægJeg har lige været oppe i skr. engelsk på A niveau i dag. Følte at det gik okay - men da jeg kom ud af eksamenssalen og snakkede med alle de andre hørte jeg forskellige tolkninger over det hele og begyndte langsomt at blive lidt usikker på min egen. Ville blive glad hvis en godt hovede ville l... -
Oversættelse relative pronominer
ForumindlægHej :-) Jeg har lavet en oversættelse fra dansk til engelsk, hvor jeg fokuserede på korrekt brug af relative pronomier. Da jeg har lidt svært ved netop relative pronomier vil jeg blive rigtig glad for at få lidt respons på om det arbejde jeg har lavet er korrekt. Jeg har for at gøre... -
6 A-fag
ForumindlægHej Jeg har tænkt rigtig meget omkring 6 A-fag, jeg tænker at fagene er Dansk A, Historie A ( som er et krav på STX) Fysik A, Kemi A, Matematik A og Engelsk A Jeg ville spørge nogle, som har prøvet det, hvordan var det angående med afleveringer og lektier. Jeg er godt klar over, at arbejdsbyrd... -
Ib
ForumindlægHej.. Jeg skal snart på en vidregående uddanelse, dog skal jeg på et internationalt gynmasium. Jeg kan flydende engelsk da jeg har tilbragt halvdelen af mit liv i england. Problemet er at jeg SKAL tage en Pre-Ib før jeg kan komme på IB Diploma Programe, der er bare igen der har forklaret mig h... -
Cosmetic surgery
ForumindlægJeg står snart og skal op til eksamen i engelsk Mit overemne: Mirror, Mirror on the Wall Underemne: Cosmetic surgery Jeg har virkelig brug for hjælp til at besvarer spørgsmålene, da der skal meget samfund og kultur med ind. Nogen der kan hjælpe? Mine spørgsmål er: Why did I choose this to...
