Søgning på: Syntaktisk analyse. Resultater: 19541 til 19560 af 23683
-
Problemformulering
ForumindlægHej. Jeg skal have udformet en form for en problemformulering, som skal sendes til mine vejledere i dag. Jeg har lidt problemer med, at finde ud af hvordan jeg kan få den udformet.. Jeg har fagene biologi B og historie A, hvor mit emne er den spanske syge det jeg og mine vejledere har... -
AT-Integration. Forslag?
ForumindlægHej, jeg skal op i morgen AT. Men har lidt problemer med at få det til at hænge sammen, jeg har valgt at sætte mine problemstillinger og delkonklusioner ind på STP så I kunne se hvordan jeg sådan delvist har svaret, men jeg har også læst en masse ved siden af, artikler, undersøgelse, og en masse ... -
EKSAMEN!!!
ForumindlægJeg har lige et mindre spørgsmål ang. spansk eksamen...har læst i nogle af indlæggende at det er en go ide at have et A4 ark til hver tekst og så bare kopiere d over og fokusere mest på ektemporalen, MEN man trækker jo kun et uddrag af teksten skal man ikke fokusere på det og i givet fald kan man... -
Hjælp til valg af SRP, tak.
ForumindlægHej, Jeg har to spørgsmål, som jeg meget gerne ser svar på. På forhånd tak! 1) Jeg har mulighed for at skrive i følgende fag: Engelsk-Spansk Engelsk-Dansk Engelsk-Historie Engelsk-Samfundsfag Har du nogle ideer , hvad jeg kunne skrive i/om, til de forskellige fag af ovenstående? - Dog undgår jeg ... -
Fedte for lærer og censor hvordan?
ForumindlægHej! Så er det snart den danske eksamen finder sted, og jeg vil derfor gerne lære nogle forskellige tricks så jeg kan score en god karakter. Jeg vil gerne vide om der fx er bestemte udtryk der er godt at bruge, eller om der er visse ting man kan gøre så censor får et godt indtryk om en. TAK! og... -
To morgener (stx eksamen)
ForumindlægJeg er umiddelbart den eneste fra min klasse der har skrevet om de to digte "Morgen" og "Tidlig Morgen". Hvem har ellers? Og har i lyst til at diskutere lidt? :D Ekspressionisme-delen gik fint for mig, men surrealisme - nej tak da. -
SRP - Apple
ForumindlægHej alle sammen! Jeg er gået lidt død i min SRP opgave, og jeg vil gerne høre om der er nogen som har et forslag til hvordan jeg skal formulere min problemformulering, opgaven lyder som følgende: "Lav en virksomhedsbeskrivelse af Apple Udarbejd en branche/markedsanalyse for computere i Da... -
Dybde
ForumindlægHejsa, jeg har brug for hjælp til følgende: En person slipper forsigtigt en bold ved kanten af en brønd. Hvor dyb er brønden, hvis han hører et plask efter 4 sekunder? -
RÅD TIL PLACERING AF BUTIK :)
ForumindlægHejsa folkens. Vi har bestemt os at åbne en butik, hvor vi sælger yogurtis med 30 foskellige toppings... bl.a. oreo kiks, kamelsovs, vandmelon, hvis chockolade og mange andre ting. Samt med at vi har planer om at bringe Mango is, natural is, chockolade is, banan is, lakrids is, pære is samt 3 and... -
Titrering
ForumindlægHej, jeg har fået denne opgave som jeg fatter hat af, en der kan hjælpe?(vedhæftet) tak på forhånd!! -
Boston modellen
KompendieBoston modellen er det man kalder en porteføljeanalyse, som også benyttes når man skal beskrive eller analysere virksomhedens interne situation. Man benytter porteføljeanalyser fordi mange virksomheder benytter sig af flere forskellige produktgrupper og hvis man ønsker at analysere disse på samme... -
Har brug for lidt hjælp!
ForumindlægHej Jeg har fået et digt som jeg ska analysere, jeg har skrevet en del om digtet...men jeg synes selv, at jeg ikke er kommet grundigt rundt i det.. For jeg har ikke analyseret om den nye litteratur relateret til(kroppen, samfundet, psykologi osv....)Håber at nogen er god til at analysere digte, s... -
Hjælp til 3 spørgsmål om økonomisk politik
ForumindlægHej er der en der kan hjælpe mig igang med følgende opgaver??? OPGAVE 1 Den europæiske centralbank står i disse dage over for et voldsomt dilemma. På den ene side taler den økonomiske fremgang i Tyskland for at renten bør hæves. På den anden side lider flere af EU’s medlemslande fortsa... -
AT eksamen - Metoder, psykologi?!
ForumindlægHåber virkelig en eller anden kan hjælpe mig med det her, for er bare helt lost! Jeg har valgt et emne der hedder "Moderne rejsende og kommunikation", i Dansk og psykologi, hvor min problemformulering er:• Undersøgelse af rejseblogs som kommunikationsform og genre, samt de unge rej... -
Endnu en bøn om hjælp angående metoder
ForumindlægHej folkens. AT står for døren og om en lille uge skal jeg op og fremlægge min synopsis. Jeg har generelt godt styr på hvad jeg vil sige og har lavet en disposition osv. Det som volder mig flest problemer, er dog de (irriterende) metoder. Mine fag er engelsk(A)/historie(A). Overordnet set redegør... -
"At være på"
ForumindlægHej! Jeg skriver AT synopse om Paradise Hotel. Vores overemne er "at være" og "iscenesættelse". Jeg ser selv Paradise Hotel, og jeg syntes, det ville være en god idé at skrive om det, da jeg har set det i hvad.. 3-4 år. Jeg skal selvfølgelig have et analyserende spørgsmål,... -
Hjælp til beregning af stofmængde olign. til rapport
ForumindlægJeg er igang med at skrive rapport, men jeg sidder fast i følgende beregninger. Beregningerne handler om stofmængde og masseprocent. Jeg håber, at I kan hjælpe mig :) Jeg har følgende oplsyninger: Min afvejede mængde analyse er 90 mg Manganchlorid. og følgende procedure viser, hvad jeg har la... -
Religionsrapport til mandag! Hjælp søges! :-)
ForumindlægHej alle! Jeg står her i en virkelig akut situation, hvis jeg selv skal sige det, hvor jeg virkelig har brug for hjælp! Sagen er den, at jeg står og skal til at igang med en analyse af ritualer, hvor jeg her skal undersøge påskens og høstfesten ritualer inden for jødedommen. Jeg har en god mo... -
Fagprøve. Kontor med økonomi i speciale
ForumindlægHej... Jeg skal i gang med at skrive fagprøve inden længe og ville høre om nogle kunne hjælpe mig med eksempler på problemformuleringer/fagprøver. Jeg ved hvad jeg skal skrive om, nemlig likviditetsstyrring med fokus på stille perioder og hvordan et opsving påvirker likviditeten. så det er ikke d... -
SRP: Fungerer integration i United Kingdom?
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg har lige fået udleveret min SRP, og opgaveformuleringen er som bekendt delt op i redegørende, analyserende og diskuterende. Jeg har fået disse tre punkter: * Redegør for teorier, der beskriver identitetsudvikling for unge med indvandrerbaggrund i vestlige industril...
