Søgning på: vejledning til engelsk essay på A-niveau. Resultater: 19561 til 19580 af 32803
-
SRP: Trækker det ned?
ForumindlægHej Trækker det meget ned, hvis man overskriver de 20 sider i SRP'en? Er det noget, som lærerne ligger meget mærke til, eller kan man godt overskride med 2-3 sider uden at der sker noget? -
Må jeg se din SRP?
ForumindlægJeg er ved at være færdig med min opgave, men er lidt i tvivl om hvordan layoutet skal se ud. Så er der en, som har en opgave som jeg må se? Emnet er lige meget, hvis bare alle opstillingsregler er overholdt :) -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHar jeg lavet fejl i mine oversættelser? Hvis jeg har vil I så fortælle mig, hvor det er og fejltypen? Dansk: "Hans bogen bygger, ligesom hans oplevelse i sengen, på artikler og bøger, han har læst. " Oversættelse: Just like his experience in the bed, his book is based on the ar... -
Lydens fart
ForumindlægHej derude Jeg har fået stillet følgende opgave: Fotoet (kan ikke vedhæftes) viser en opstilling til bestemmelse af lydens fart i luft. Den ene ende af et åbent rør er stukket ned i vand. Over røret er anbragt en højtaler, som udsender en tone med en valgt frekvens (f). Røret flyttes op og ned ... -
Formel til skæring af X-akse og Y-akse
ForumindlægBestem hvor linjen skærer y-aksen og x-aksen Jeg kan ikke huske formlen, nogle der vil skrive den :) ? -
"Doppler"- Erland Loe
ForumindlægHej... er der en venlig sjæl som eventuelt skulle ligge inde med et værkanalyse af bogen "Doppler" af Erland Loe? -
Ved ikke hvad jeg skal efter 10. klasse.
ForumindlægJeg er meget i tvivl om hvad jeg vil efter 10.klasse. Først ville jeg på Tekniske skole og blive i elektriker, men nu har jeg mere lyst til at finde noget inde for HHX, men jeg ved ikke hvad. Er der nogen der har nogle grunde råd? Ville jeg sætte meget pris på. -
Livsstil vs. livsform
ForumindlægJeg er blevet stillet følgende opgave; 1. Beskriv med egne ord, hvad der er forskellen på livsstil og livsform. Jeg har googlet og tænkt over det, men jeg er ikke kommet frem til en løsning. Any help? :-) -
Geometri
ForumindlægHej. Jeg har fået et spørgsmål som ser således ud: Lad RST være en retvinkel trekant med T=90º, r=11,8 og t=14,3. Beregn de to sidste vinkler og den sidste side. Dvs. at jeg skal finde ud af, hvad R,S og s er. Jeg har regnes s ud på følgende måde: √14,32-11,32 =8,08 Men... -
Papir og Eksamen
ForumindlægHvornår er det okay at kigge på sit papir til eksamen? Hvis det overhovedet er det? og det er mundtligt! :) -
Dansk- aflevering
ForumindlægHej det drejer sig om, at jeg skal lave en roman analyse ,for har aldrig prøvede, at lave en før. -
Ideer til Religion
ForumindlægHej, Vi står over for en snarlig projektopgave. Det overordnede emne er: Konflikter. Så min makker og jeg har valgt at skrive om religiøse konflikter/uoverensstemmelser. De seneste dage har hjernerne knirket, men vi har ikke fået nogle banebrydende ideer endnu. Hverken til fremlæggelsen ell... -
Løs ligningen.
ForumindlægHej, Jeg ku' godt tænke mig at få lidt hjælp til at løse denne ligning. Jeg er lidt blank: ( x - 1 )( x^2 - 4) = 0 På forhånd tak. -
HJÆLP TIL DIFFERENTIALREGNING AKUT
ForumindlægHej alle! Jeg har følgende opgaver som jeg skal have hjælp til og jeg kan simpelthen ikke finde ud af dem. Hvem har lyst til at hjælpe??? Opgave 1: f(x) = 5x^3-6x^2+15 f’(x)= Opgave 2: f(x) = -4x^4+12x^3-x^2+13 f’(x)= Opgave 3: f(x) =-3x^2+4x^-5-x^-1+3x^-2-32 f’(x)=... -
Reducér :/
ForumindlægHej alle. Jeg har problemer med at reducere, men håber på i kan hjælpe og vejlede mig med én af dem, så kan jeg nok også lave de andre. (2x-1)^2-(2x-1) (2x+1) og den anden: (3x+y) (3x-y) - (3x+y)^2 + 6xy håber i kan hjælpe mig med at forklare - min far kan hvertfald ikke. :P -
PriMus
ForumindlægHej =) Hvordan laver man trioler i musikprogrammet PriMus? Hilsen Katinka -
Forventede værdier - HASTER
ForumindlægHej, jeg sidder med en SRO-opgave, hvor vi har fået udleveret data som jeg ikke er vant til at behandle. Jeg skal beregne de observerede og forventede værdier, men jeg har ingen idé om hvordan jeg skal gribe opgaven an? Jeg har virkelig brug for hjælp, så jeg kan komme i gang hurtigst muligt. ... -
Isoler b i trin
ForumindlægJeg skal isolerer b i følgene ligning; x=(3+b)^3/m-r Jeg er med på jeg nok skal bruge logoritme, men kan simpelthen ikke lige gennemskue den. -
Plagiat
ForumindlægHej, Jeg har til min skr. eksam i et sprogfag benyttet nogle linjer fra MIN EGEN tidligere aflevering (uden fodnote/reference). Jeg er begyndt at blive usikker på, om dette ligeledes er plagiat, når det er min egen formulering og sammensætning? I tilfælde af at det er, hvad er konsekvensen, hvi... -
Matematik studiet SDU
ForumindlægHej alle 1. Har i nogen gode råd til hvordan man forbereder sig på matematik studiet ? Har du erfaringer med oplevelser noget i dur med "oh, det skulle jeg have gjort mere ud af inden jeg startede, så jeg ikke skal sidde med det nu" ? Det ville være rigtig dejligt hvis matematikerne vi...
