Søgning på: international økonomi A. Resultater: 19581 til 19600 af 146944
-
Kunne Hitlers vej til magten være forhindret?
ForumindlægMit spørgsmål er, som overskriften lyder.. Kunne Hitlers vej til magten være forhindret?Bare et lille spørgsmål her på falderebet til sidste frist, for færdiggørelse af min historieopgave.Ved godt at det er et så godt som umuligt spørgsmål at svare på, men kom endelig med jeres bud - intet er for... -
studere medicin? HVORFOR?!
ForumindlægHeej!!Jeg ville gerne høre hvorfor folk gerne vil studere medicin og blive læge osv. selvom det er en livslang uddannelse, og man ikke får så lang tid med familie og venner?Jeg har selv villet...og så har jeg ombestemt mig..og nu ved jeg faktisk ikke hvad jeg vil! Hehe..Så jeg ville gerne høre, h... -
Studietur (Lomempenge)
ForumindlægHey !Jeg skal på studietur til Ungarns hovedstad, Budapest, i starten af næste måned (September).Jeg skal selv sørge for penge til: frokost og aftensmad og lommepenge!Men spørgsmålet er: Hvor meget skal jeg tage med?Er der nogen der har været dernede og kender prisniveauet mm. ?Tak på forhånd...M... -
planer efter 3.g??
ForumindlægNu er vi jo nogle som bliver færdige her til sommer og så er det at jeg i hvert fald er meget i tvivl om hvad jeg vil med min videre uddannelse eller om jeg skal holde et år fri.. så tænke det kunne være sjovt at høre hvad i andre skal lave?? Om i skal holde fri, rejse eller uddannes?? -
mht. JP - Profeten Muhammed (saw).
ForumindlægSOm alle sikkert ved er der mange diskussioner om JP og billederne... Jeg har idag modtaget flere besked kæder om demostrationer osv på fredag.. men osse at danskerne ville brænde kuranen!!Så sagde en person at man kunne komme fængsel for at brænde en helligbog, såsom Kuranen og Biblen? Jeg vil h... -
KU vs. RUC
ForumindlægHej...Jeg går i 3.g og tænker derfor lidt på hvad jeg skal lave efter sommerferien. Jeg overvejer både studier på KU og på RUC, men jeg har hørt gode og dårlige ting om begge steder. Jeg håber, at der er nogle herinde, som kan afkræfte, eller bekræfte disse rygter.1. RUC er et discount universite... -
Notater
Forumindlægikke det store! -
Læse mat. på uni ?
ForumindlægJeg står med lidt problemer, fordi jeg skal vælge hva jeg ska lave efter sommerferien, og vil helst videre med en uddannelse med det samme... Jeg har altid godt ku li matematik, og har fået 9/9 efter gym. på højniveau, som jeg lige har afsluttet..Jeg kunne godt tænke mig at arbejde mere med matem... -
SU
Forumindlæghar ikke fået su for denne måned..hvorn ka det være? -
Svar 28. juli
ForumindlægHej,Som bekendt får man svar d. 28. juli på, hvorvidt ens ansøgning om uni.optagelse kan imødekommes.Men hvordan får man svar (på KU)? Modtager man et brev d. 28. - eller en e-mail?Og: Information om rustur, studiestart m.v., får man også det d. 28. eller kommer det senere? -
aktiv dødshjælp
Forumindlæghey allesammen... Kunne godt tænke mig at vide om I går ind for aktiv dødshjælp? Hvorfor/hvorfor ikke? Knus Artemis -
DF - Ideologi
ForumindlægSidder mit i en opgave og kom til at tænke på hvilken ideologi DF (Dansk Folkeparti) egentlig har, har kigget lidt rundt på nettet men kunne ikke lige finde noget... Hjælp søges! På Forhånd tak! Frank -
fascistisk stat
Forumindlæg"DR-ansatte: Regeringen pressede os: Presset på DR for at levere mindre kritiske indslag eskalerede under Irakkrigen, mener flere nuværende og tidligere medarbejdere i DR. " skriver Politiken. Hvad med Foghs brug af censur? Er Danmark (ligesom USA) så småt blevet fascistisk? -
Operationsanalyse
ForumindlægHejsa alle, Jeg har fået en opgave tilbage som jeg skal have rettet i, men jeg ved ikke hvordan jeg skal gøre det. Er der nogen der er villig til at kigge på min opgave og hjælpe mig med at rette de fejl der er? (Opgaven er i vedlagt fil) Fejlene er i opgave 1 og 3. Til opgave 1, har jeg fået ... -
Pengemangel (studierejse)
ForumindlægJeg skal her i 2g på studierejse. Det koster i alt 6000, men jeg ved ikke hvordan jeg kan skaffe pengene. Rejsen er blevet rykket frem til september, hvor den normalt plejer at være i marts. Derfor kom det bag på mig, og bestemt også at det ville blive så dyrt. Er der nogen der kan komme med nog... -
Vidergåendeudd?!
ForumindlægEr der nogen herinde, der allerede ved hvad de skal efter 3g. Jeg skal læse psykologi- men der er endnu 1 år- til dette., Hvad skal I læse? -
mein kampf tekst 7 og 8
ForumindlægEr der nogle der ved hvor man kan finde noget detaljeret om tekst 7 og 8 i hitlers mein kampf. Skal gennemgå dem i en klasse, men forstår ikke helt tekst 7 om racelære. Nogle der kan hjælp? -
STREJKE - den 4. marts
Forumindlæghttp://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article980257.ece Den 4. marts er der lagt op til strejke på mange gymnasier. - Er det noget, der vil ske på dit gymnasie? - Synes I, det er en god idé? Hilsen Tissi -
Hvilke ideologier bygger partierne på?
ForumindlægJa, som overskriften siger; hvilke ideologier bygger partierne på? Er der en der hurtigt vil fortælle mig det, og hvorfor? - På forhånd tak! -
Rød blok og Blå blok
ForumindlægHej allesammen Har en stil om folketingsvalget og kan ikke finde ud af, hvad forskellen mellem rød og blå bloks politik er - og kan overhovedet ikke finde noget på nettet, om det. Håber der er nogle der kan svarer, da det haster. På forhånd, Taak :)
