Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 19641 til 19660 af 26355
-
Info om Anders Breivik?
ForumindlægHej Jeg har brug for at finde info om Anders Breivik til min AT. Dog synes jeg det er svært at finde hans fulde manifest eller dokumentarfilm om ham. Er der nogen der ved hvor jeg finder gode oplysninger? (det skal helst være noget, hvor man hører Breiviks eget syn på sagen eller eksper... -
Hvis momsen nedsættes????
ForumindlægHvilken betydning vil det have for det økonomiske kredsløb hvis momsen blev nedsat med 2% ?? -
HASTER HJÆLP PLZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
ForumindlægHej er der nogen som kan hjælpe mig at svar (din kommentar) om : Hvad er fordel & ulemper ved at benytte internettet til at danne sig en identitet??? -
DEN AMERIKANSKE IDENTITET
ForumindlægHEJ Jeg har fået til opgave at redegøre for den amerikanske identitets opståen, samt for de værdier der kendetegner den........ har du nogle ideer ???? -
p.g.a
ForumindlægNu har jeg tænkt over det længe, og hvordan siger man p.g.a på tysk. -
Denne sætning
ForumindlægHej jeg har følgende sætning: "is highly correlated with tropical sea surface temperature, reflecting well-documented climate signals, including multidecadal oscillations in the North Atlantic and North Pacific, and global warming." Som jeg har fået til: Det er meget koordineret med tr... -
Jules Verne rejsen til månen metode??
ForumindlægHej:) Skal op til AT eksamen i morgen i dansk og fysik med rejsen til månen af JV og sidder og tænker på om der er nogle der ved hvilken metode han gør brug af? (hypotetisk deduktiv metode eller induktiv metode?) hans hypotese – at det er muligt at affyre et bemandet projektil til månen - ... -
Km og skiftende [S]
ForumindlægHejsa,I en opgave gives (bl.a.) startværdi af [S] og Km, hvor Km=[S].Hvorfor ændres Km ikke, når [S] falder/stiger?Ud fra relationen v=vmax*([S]/([S]+Km)) burde Km vel falde? Kan forklaringen være, at faldet i [S] modsvares af fald i v?Håber på et udtømmende svar! -
Definerer A, B, C niveau eller år?
ForumindlægHej, Jeg er lidt uenig med min veninde i forhold til STX. Hun mener: At efter grundforløbet i 1.g (efter jul), så bliver alle de fag, som du skal have på A eller B niveau - på A eller B niveau. Jeg mener: At i 1.g er dine fag på C-niveau, i 2.g er de på enten C eller B niveau og i 3.g er de på... -
Jura.
ForumindlægGår på hhx - og vil gerne læse Jura.. Jeg vil gerne på universitetet - men der er noget med forskellige kvoter.. Hvad er det? Og hvad skal jeg efter uvi? :D -
ekstemporaltekster
ForumindlægHejNogen der har nogle ekstemporaltekster eller ved hvor jeg kan finde nógen, som jeg kan øve mig på! -
Oversættelse...
ForumindlægJeg skal gerne have hjælp til at oversætte følgende udtryk: "Krigen har permanent karakter" "Kassen indeholder tillige min pæneste blyant" "Hun må over en længere periode forholde sig til katte" "Ost er en mangelvare" "Landene vil lukke sig om dem sel... -
take a look?;)
Forumindlægnogen der lige vil tjekke denne tekst for evt fejl?Guest teacher ( Gitte Joensen)Besides Sabine, we have also hearted another guest teacher, namely gitte joensen. Gitte has been in Australia, where she went on a school only for girls, a catholic school actually. She mates it clean for us, that ev... -
bestem eksp. ud fra 2 punkter
ForumindlægTil prøve-årsprøven i "uden-hjælpemidler"-delen fik vi en opgave, hvor vi skulle besteme en forskrift for en eksp. voksende funktion f (x) ud fra to punkter:f(2) = 60f(4) = 620Problemet er jo at man ikke kan bruge lommeregneren. Er der nogen der kan hjælpe? -
Biord eller tillægsord?
ForumindlægMaybe it's because your radio can't play that loud You may not think it's hard to study for an exam Just promise me you won't take it hard if you don't pass Er der markerede ord biord eller tillægsord, og hvad er din argumentation? -
Problem med tysk bogstaver
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg sidder med det problem at jeg ikke kan skrive tyske bogstaver på mit tastatur mere. Jeg har kunne gøre det. Jeg taler om: Det tysk u,o osv. Når jeg prøver at skrive det tyske u med 2 prikker kommer der bare ¨¨u. Det samme med o ¨¨o Hva... -
Karaktergennemsnit
ForumindlægHejJeg har et snit, der kun ligger lige over de 7 godt trukket ned af et par uheldige og uretfærdige 6-taller, og derfor bliver jeg lige nødt til at vide helt præcist, hvilke karakterer, der indgår i hhv. eksamenskarakteren og årskarakteren.Regner man gennemsnittet på alle senest givne årskarakte... -
Integral/differential...
ForumindlægHej folkens.Jeg har fået lyst til at læse og forstå integral- og differentialregning. Jeg er ny på området, så det skal være det basale, som således skaber en grundlæggende forståelse, der kan bygges videre på. Jeg har kigget på hjemmesider rundt omkring, men jeg har ikke rigtig fundet nogen, der... -
Hjælp - Kan ikke finde det rigtige ord
ForumindlægHej :) Jeg er ved at skrive en stil, omkring en person, som er bange for at skulle leve et liv, som der er alt ensformigt, kedeligt/uden spænding. Men jeg synes bare ikke, at jeg kan finde en rigtig idiomatisk oversættelse for det, at det er ensformigt, kedeligt/uden spænding. Jeg har oversat ... -
AT - Wikipedia
ForumindlægKunne det ikke være en god ide at lave en artikel til Wikipedia som et AT-forløb?Eller vil elevernes viden være for mangelfuld? (= artiklen bliver slettet)
