Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 19641 til 19660 af 24088
-
Begrund at reaktionen er en redoxreaktion?
ForumindlægJeg skal begrunde hvorfor reaktion I og II er redoxreaktioner samt hvorfor reaktion III ikke er det. Nogen der har et bud? -
Hvilken funktion er dette?
ForumindlægHvilken forskrift er dette? N(t) = 279/(1+27*e-0,19t :) -
Terminsprøve 16-20 febuar!
ForumindlægHej.. Jeg står og skal bruge nogle råd da jeg skal til terminsprøve om lidt over en uge.. Hvordan kan jeg forberede mig bedst muligt? Jeg skal op i: Dansk: Retstavning, skr. fremstilling og læsetest. Engelsk: Læse- og lyttetest, stil, sprog og sprogbrug. Matematik: Færdigheds- og problemregning.... -
rettelse af tysk "sætninger"
ForumindlægHej, er der nogle der vil rette disse "sætninger" som tilsammen udgør et tekst?Jeg har gjordt hvad jeg kunne, så jeg håber i vil give en hjælpende hånd til at få det sidste på plads.1)Historien handler om en dreng som hedder Roland.•Die gesichte geht um eines Junge er heisst Roland.2)Ro... -
International Politik - Rusland
ForumindlægHej, Jeg er ved at skrive SRP og skal diskutere, om Rusland kunne finde på at bruge deres energiressourcer som et led i deres udenrigspolitik. Jeg er lidt på bar bund mht. teorierne, som skal være inden for IP og økonomi, og kunne godt bruge nogle gode råd. Lige nu overvejer er jeg klar på... -
HNMR og IR
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med opgaven? :) -
Kommunikationssituation
ForumindlægHvad er kommunikationssituation? Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det, håber VIRKELIG der er nogen der kan hjælpe ! -
Da Vinci mysteriet
ForumindlægHey folkens!Nogen der har læst Da Vinci Mysteriet, som kan fortælle mig om det er helt hen i vejret at overveje at skrive om den i 3.g ?? -
AT i religion og samfundsfag
ForumindlægHejsa. Jeg vil høre om der er andre, der skal skrive om muslimer der kommer til Danmark? Hvis der er, hvad vælger i så at lægge fokus på? Har i eventuelt en problemformulering? -
Hvad er AT???
ForumindlægHej Alle. Nogen der kort kan forklare mig hvad AT går ud på? Jeg skal igang med forløbet næste uge, og ville gerne lige være lidt på forkant ;) M. -
Religion???
ForumindlægJeg tænkte bare på hvorfor der ikke er et forum der hedder "religion"? Når nu old er repræsenteret... Vi er jo nogle der skal til eksamen, og det kunne da være rart at have et forum at diskutere i. -
skriftlig klage
ForumindlægHej vil høre om der er nogen der vil komme med et råd til hvad de ville gøre i min situation. har været oppe i old og fik 7, (årskarakter normalt meget højere) fik at vide at jeg sagde meget, men min disposition var alt for rodet. Men nu var jeg i den situation at da jeg kom ind i forberedelseslo... -
SRP - Abstract
ForumindlægHej nogen der lige vil rette mit abstract igennem for grammatiske fejl, er ikke særlig god til engelsk grammatik.. Abstract: Math A /History A: Ptolemy’s math. This paper explains why I, in spite of that Ptolemy have provided a lot of work for the scientific development, have concl... -
Finansspørgsmål
Forumindlæg1. Redegør for tankegangen bag keynesianismen med udgangspunkt i nationalregnskabsligningen. ligningen lyder således: (1) Yd = C+G+I+X–M (2) Yp = Yd De bogstaver, der indgår i de to ligninger, står for: Yd (Yield) er den samlede indenlandske efterspørgsel (demand), dvs. den samlede efte... -
Herman Bang - Frøkenen
ForumindlægHejsa til alle jer derude...Er der nogle af jer, som har arbejdet med Herman Bangs novelle 'Frøkenen' som derfor så har nogle gode notater? Eller hvis du kan huske hvad I har snakket om, så er det også fint ... Jeg er lidt lost med den, og har prøvet at søge på den, men uden held ...Håber... -
Differential-sammensat funktion?
Forumindlæghej.. der er en opgave som driller mig.. nogle detr kan fortælle mig hvad jeg skal gøre?? her er opgavenEn funktion f er bestemt ved f(x)=2kvadratrod(3x+1)Bestem en ligning for tangenten til grafen for f i pinktet P(5,f(5))det eneste jeg kan komme i tanke om, er at finde den indre og ydre af funk... -
massemadier i SSO
Forumindlægjeg er virkelig stresset og aner ikke hvad jeg stille op med mit emne i SSO'en. Mit emne er massemedier og jeg har to veje jeg kan gå med det.\n1) skrive om forskellen på dækningen af indvandrer kriminalitet og kriminalitet begået af danskere. (og egentlig ikke kun om emnet kriminalitet og al... -
Hjælp til at rette stil!!
ForumindlægHej. Jeg har brug for lidt hjælp, til at rette min engelsk stil. Håber I vil hjælpe! In America 44 % of the population suffer from obesity, while the in Denmark it’s only 16 %. Therefore will I in this essay focus on the difference between the eating habits in America and Denmark, so I... -
Sophus Claussen
ForumindlægEr der nogen der her noget til de to følgende digte:\nEkbatana og Rejseminder begge er skrevet af Sophus Claussen! -
Rettelse af stil
ForumindlægHejsa Nogle der vil hjælpe mig med at rette min stil er gået lidt i stå :0)?? har vedhæftet fil VILLE VÆRE EN STOR HJÆLP!
