Søgning på: analyse william. Resultater: 19721 til 19740 af 24034
-
grænseværdi riskiks
Forumindlæghej nogen der kan hjælpe mig med denne opgave? forstår ikke helt hvordan man beregner det.. -
Begrund at reaktionen er en redoxreaktion?
ForumindlægJeg skal begrunde hvorfor reaktion I og II er redoxreaktioner samt hvorfor reaktion III ikke er det. Nogen der har et bud? -
AT i religion og samfundsfag
ForumindlægHejsa. Jeg vil høre om der er andre, der skal skrive om muslimer der kommer til Danmark? Hvis der er, hvad vælger i så at lægge fokus på? Har i eventuelt en problemformulering? -
Funktionsværdier og integralregning
ForumindlægHej, Jeg har problemer med denne opgavem, og ved ikke hvordan det er muligt at finde de forskellige funktioner for hhv. f, g og h. Denne opagve skal regnes UDEN hjælpemidler. Håber der en derude, som kan hjælpe :) På forhånd tak! (opgaven er vedhæftet) -
rettelse af tysk "sætninger"
ForumindlægHej, er der nogle der vil rette disse "sætninger" som tilsammen udgør et tekst?Jeg har gjordt hvad jeg kunne, så jeg håber i vil give en hjælpende hånd til at få det sidste på plads.1)Historien handler om en dreng som hedder Roland.•Die gesichte geht um eines Junge er heisst Roland.2)Ro... -
kemi, højt niveau
Forumindlæghej vil høre om der er nogen der kan hjælpe med denne opg.har en reaktion2 MnO4^(-1)(aq)+10Br-(aq)+16^+(aq) ->2 Mn2+(aq)+5Br2(aq)+8H20(l)det er meget vigtigt at reaktionen foregår i tilstrækkelig sur opløsning.Vi ser på en situation, hvor vi har følgende koncentrationer i opløsningenMnO4^(-1)... -
Da Vinci mysteriet
ForumindlægHey folkens!Nogen der har læst Da Vinci Mysteriet, som kan fortælle mig om det er helt hen i vejret at overveje at skrive om den i 3.g ?? -
Hvorfor er du ikke nihilist?
ForumindlægHvorfor er du ikke nihilist? -
Religion???
ForumindlægJeg tænkte bare på hvorfor der ikke er et forum der hedder "religion"? Når nu old er repræsenteret... Vi er jo nogle der skal til eksamen, og det kunne da være rart at have et forum at diskutere i. -
skriftlig klage
ForumindlægHej vil høre om der er nogen der vil komme med et råd til hvad de ville gøre i min situation. har været oppe i old og fik 7, (årskarakter normalt meget højere) fik at vide at jeg sagde meget, men min disposition var alt for rodet. Men nu var jeg i den situation at da jeg kom ind i forberedelseslo... -
Herman Bang - Frøkenen
ForumindlægHejsa til alle jer derude...Er der nogle af jer, som har arbejdet med Herman Bangs novelle 'Frøkenen' som derfor så har nogle gode notater? Eller hvis du kan huske hvad I har snakket om, så er det også fint ... Jeg er lidt lost med den, og har prøvet at søge på den, men uden held ...Håber... -
subjektsprædikat?
ForumindlægHej, søger hjælp i faget almen sprogforståelse."Find subjektsprædikatet i følgende sætninger:1) Hendes far var gammel2) De levede lykkeligt til deres dages ende.3) Katten, som var blevet reddet, hed Plet.4) Hun sagde nej.5) Således blev han døbt Peter.6) Nej, sagde den lyshårede pige.Giv et ... -
Hvilken sang er bedst, mens man laver lektier
ForumindlægHvilken sang er den bedste til at holde dit humør højt mens du laver lektier? Jeg vil selv bidrage med: Paul Stanlay - Live to Win, holder virkelig gejsten oppe når, lektierne ser uendelige ud. Rickroll, er bare god hvis man ikke er i humør til noget som helst, men skal aflevere en rapport næste ... -
Under en strålende sol - HASTER!!
ForumindlægHeej :) Jeg leder efter et referat om bogen !Under en strålende sol! af forfatteren Khaled Hosseini, men har desværre ikke kunnet finde et. Jeg håber der er en derude der kan give et lille resume eller referat og evt en personkarakteristik fra personerne i bogen. HJÆLP! -
Hjælp til at rette stil!!
ForumindlægHej. Jeg har brug for lidt hjælp, til at rette min engelsk stil. Håber I vil hjælpe! In America 44 % of the population suffer from obesity, while the in Denmark it’s only 16 %. Therefore will I in this essay focus on the difference between the eating habits in America and Denmark, so I... -
Differential-sammensat funktion?
Forumindlæghej.. der er en opgave som driller mig.. nogle detr kan fortælle mig hvad jeg skal gøre?? her er opgavenEn funktion f er bestemt ved f(x)=2kvadratrod(3x+1)Bestem en ligning for tangenten til grafen for f i pinktet P(5,f(5))det eneste jeg kan komme i tanke om, er at finde den indre og ydre af funk... -
Hvilket parti i Danmark er det mest liberalistiske?
ForumindlægHvilket parti i Danmark er det mest liberalistiske? -
AT - Darwin og evolutionsteori
ForumindlægHej Jeg sidder nu her og forbereder mig til den mundtlige AT eksamen, som jeg skal op til på onsdag. Emnet er Darwin og fagkombinationen er Biologi (B)og Religion(C). Nogle, der har nogle ideer til metoder udover den naturvidenskabelige metode -induktiv. Og er der ikke en mere specifik metode udo... -
Sophus Claussen
ForumindlægEr der nogen der her noget til de to følgende digte:\nEkbatana og Rejseminder begge er skrevet af Sophus Claussen! -
1.g opgave om Titanic
ForumindlægHeej allesammen :D Jeg skal til at skrive den store 1.g dansk opgave og jeg har valgt at skrive om filmen Titanic. Derfor tænkte jeg på om der var nogen af jer som kunne hjælpe mig med hvad der er vigtigst at sætte fokus på, eller om I evt ligger inde med en opgave om Titanic som jeg kunne låne t...
