Søgning på: analysemodel engelsk. Resultater: 19781 til 19800 af 24761
-
Den grimme ælling: Budskab?
ForumindlægHvad er bnudskabet i H.C ANdersens "Den grimme ælling"? -
Gå 2.g om, skifte linje og skifte gymnasium
ForumindlægJeg er en 18-årig pige, som lige nu går i 2.g. Grundet familieproblemer og sygdomme i familien, har mit fokus på gymnasiet mht. lektier + afleveringer slet slet ikke været tilfredstillende. Jeg har mange timers fravær, havde også et højt skriftligt fravær, men har indhentet de fem afleveringer og... -
Algoritme/Kvadratrod mm.
ForumindlægOpstil en algoritme, der kan bestemme resultatet af kvadratroden af et vilkårligt helt tal til og med en ønsket decimal. Hvis der er nogle der kan komme med hjælp ville jeg være meget taknemlig... Fortsat god dag - FORZA BARCELONA! -
Komplekse tal
Forumindlæghej hej Vil høre om der var nogen som kunne hjælpe mig med at løse ligningen log(z) = 5 + 2i har prøvet at bruge formlen logw = ln(w)+iarg, men kan ikke få det til at passe??? -
Tæller årskarakteren med
ForumindlægHej med jer/dig, Jeg er i den situation, at jeg har nogle udmærket årskarakterer pt. men mine eksamens karakterer har ikke været så gode, faktisk skidte. Er årskarakteren med til at rette lidt op på det, så gennemsnittet kan blive højere. -
The Whaler... HJælp til rettelser
Forumindlæghåber der er en venlig sjæl der lige vil kigge det jeg har skrevet igennem indtil videre. staver ikke så godt så en hjælpende hånd ville gøre under værker. Hilsen T.J The Whaler In the short story The Whaler, you meet a young boy, and an old man. The young boy had always looked upon the old m... -
Gode råd til Studieretningsprojektet
ForumindlægVi har samlet 10 gode råd til studieretningsprojektet: Find en fast daglig arbejdsrytme - sig til dig selv, at du senest skal i gang f.eks. kl. 8.30. Hold pauser i skriveriet. Sørg for at få bevæget dine led i pauserne. Vær fokuseret i din arbejdsrytme. Sæt MSN på optaget / mobiltele... -
Gode råd mod eksamensangst
ForumindlægSocialrådgiver og psykoterapeut Marie Gjerum giver her en liste over gode råd mod eksamensangst, som hun bruger i sin praksis. Før eksamen: - Tegn dit fag for at få overblik over faget og få det allervigtigste frem. Du vil typisk kunne huske din egen tegning og hvis du går i sort, vil du kunne f... -
Abstract: Hitler Democracy and Ideology
ForumindlægHJælp til det gramatiske This paper examines Hitler’s ideology and view on democracy. It also set out to find events which where a result of Hitler’s politics and which role the ideology and democracy had in these events, but also on how it has affect Germanys democracy in the years after Worl... -
Hjælp til problemformulering omkring imperialismen
ForumindlægHej. Jeg vil høre om der er nogle der kan hjælpe mig med at formulere en problemformulering indenfor temaet: Imperialismen og 1. verdenskrig - fokus på imperialismen. -
Øveopgave til årsprøve - TI-Nspire
ForumindlægI denne opgave skal jeg gøre brug af TI-Nspire. Her skal jeg skrive x-værdierne og y værdierne. I dette tilfælde er årstallene 0,1,2,3,4,5,6,7 dvs. lx:{0,1,2,3,4,5,6,7} ly:{?????} Hvad skal jeg så skrive i y-værdien? -
Kort oversættelse hjælp!
ForumindlægMange voksn kritiserer computerspil for at være både voldelige og unødigt blodige. Men en nylig undersøgelse viste at dette kun gjaldt for tyve ud af 338 spil. Der er altså tale om en fordom, som sandsynligvis skyldes, at der i medierne fokuseres langt mere på de meget voldelige spil end på de an... -
En god film
ForumindlægHar fået en ret simpel opgave, skal bare se en film jeg selv vælger og anmelde den, men er helt blank. Nogle forslag til en god film? (GÅR I 2.G) Tak på forhånd (: -
Hvilket studie?
ForumindlægHej Jeg fik d. 30. juli en plads på Diplomingeniør i Integreret design som jeg har accepteret. Samme dag kiggede jeg også på listen med ledige studiepladser, hvor jeg kunne have en interesse for nogle af dem. Men jeg kan simpelthen ikke vælge.. er meget i tvivl.. Self kan man ikke være hel 100 s... -
Tvunget sabbatår
ForumindlægHej SP De her dage kan jeg med stor misundelse læse om, hvordan adskillige af mine tidligere venner og klassekammerater er blevet optaget på deres drømmestudie, nogen efter at have holdt et sabbatår. Og ja det er med stor misundelse, for da jeg begyndte på min gymnasiale uddannelse tilbage i 201... -
Fight club Er da ikke overfladisk ?
ForumindlægVi kom til at snakke om Fight Club på et forum for nylig. Jeg sagde at jeg synes Fight Club var en genial bog. At den også tager fat på dybere, eksistentielle problemer i menneskets tilværelse. Og at Tyler og the narrator er interessante personer at undersøge, fordi de repræsenterer nogle af de... -
Rettelse af stil, 9. klasse.
ForumindlægHejsa. Jeg er lige blevet færdig med 3 stile, så jeg har virkelig ikke overskud til at rette dem igennem. Er der eventuelt nogle søde mennesker, som lige kunne se efter fejl, og rette dem? Tak. ... -
Videregående ansøgning
ForumindlægHejsa! Ja tidligere i dag kunne jeg igennem optagelse.dk ansøge til videregående uddannelse. Meeeen jeg er i tvivl om min ser rigtig ud eller ej, selvom ansøgningen er ekstrem lige ud. Håber én gider at tage tiden til at tjekke den ud. -
can anybody help me??
Forumindlægjeg har en stil jeg ville have rettet og den handler om Apartheid: vær så venlige at rette den jeg vil så gerne have et 10 tal :D Apartheid Apartheid is a Dutch word, which means separateness. It was a system, of legal racial segregation. And that’s where the whole thing started, in South ... -
matematik på A niveau
Forumindlægjeg har et spørgesmål - til august starter jeg på STX og jeg har matematil på A niveau. I folke skolen lå jeg på 4-7 (karakter), der er mange der siger at det er meget svært ! mit spørgsmål er hvordan kan jeg blive bedre til matematil? tak på forhånd
