Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 19781 til 19800 af 132250
-
Hjælp til at rette engelsk. 9 klasse opgave.
ForumindlægHej Jeg skal lave en forsættelse af Samanthas brev som er skrevet øverst. Jeg håber i vil hjælpe mig med at rette det jeg selv har skrevet. Og meget gerne komme med en forklaring til fejlene så jeg lære noget samtidig. :) Jeg håber du vil hjælpe mig! Mange tak på forhånd. ... -
ret grammatiske fejl i en meget kort engelsk tekst HASTER MEGET
Forumindlæghej Dear sir Thank you for your reservation of a hotel room in the period from 10 to 12 May. We write you this to confirm your reservation and to hear if we can help you with further information. As an extra service in connections with your stay, we attach a line of links to different attraction ... -
HJÆLP REDUCERING (a+2b)^2 - (a+2b)(a+b)
ForumindlægHej Hvordan reducerer man følgende udtryk: (a+2b)^2 - (a+2b)(a+b) Gerne med forklaring -
Vægter års karakterer hvis jeg har været til eksamen i faget?
ForumindlægJeg står i den situation, at jeg har fået 4 i fysik eksamen, men jeg har fået 00 i års karakter. Og der står både vægt 1 ved begge to, så jeg er i tvivl. Vægter både min årskarakter og min eksamens karakter til mit gennemsnit? Det ville være dejligt hvis jeg kunne få lidt svar hurtigst muligt, ... -
Mundtlig eksamen, medie, sprog og litteratur spørgsmål.
ForumindlægHej. Min dansk lære har ikke lige været den skarpeste haj til at fortælle helt præcist og konkret hvad man skal have ind under de forskellige spørgsmål i den mundtlige eksamen i dansk. I dansk eksamen er der 3 spørgsmål, der er sprog spørgsmål, medie spørgsmål og litteratur spørgsmål. Mit spø... -
Engelsk rettelse på ca 8 linjer - anyone? (Haster)
ForumindlægHey. Jeg har et lille stykke tekst fra mit brev (ikk særlig meget), som jeg skal aflevere i morgen. Jeg vil gerne spørge om I kunne rette den for evt kommafejl eller lignende? Eller måske omfulere det lidt? :D Det vil betyde utrolig meget.. ;) Dear Henry, Finally, I get the opportunity to answe... -
Fuck, Har mistet alt til eksamen hjælp. har trukket Romantikkens kunstbillede
ForumindlægDen anden dag sidder jeg og leder efter min eksame, og jeg skal nemlig aflevere synopse og det i morgen. men mine dokumenter er kommet helt væk, og har ledt OVER ALT! er der nogen der har haft eksmane omkring romantikkens kunstbillede der kan hjælpe mig. GERNE SNART SOM MULIGT, eller tror jeg ikk... -
Hvad kaldes denne type differentialligning f '(x) = a* f(x) + b ??
ForumindlægHvad kaldes denne type differentialligning f '(x) = a* f(x) + b ?? Nogen som kan hjælpe PLEEASE -
FP9 - Engelsk selvvalgt emne Social Media genealt eller Facebook?
ForumindlægHej. Jeg skal snart igang med min outline til min engelsk mundtlig prøve. Jeg har overemnet "Being young" og tænker jeg vælger Social Media som underemne, jeg kunne godt tænke mig at komme ind på historien bag facebook og hvordan facebook blev skabt. Mit problem er bare at det er et s... -
Rette af Engelsk stil - In name of the father
ForumindlægNogen der ville være søde og kigge og eventuelt rette min stil og give mening om den? (: Tak på forhånd -
Bestem ud fra grafen fortegnet for hvert af tallene a, b og c
ForumindlægJeg har fået stillet den her opgave, og har rimeligt nemt kunnet finde a og c, men jeg fatter simpelthen ikke hvordan det er meningen at man skal kunne finde b. Er der nogen der har tid til at forklare mig hvordan man finder det? Her er et link til grafen: http://i.imgur.com/AVroH.png?1 -
b. Hvad mener du, at de to fag kan bidrage til, når du skal besvare din opgaveformulering?
ForumindlægJeg er i tvivl hvad jeg skal skrive, det er jo historie og dansk, og jeg har perioden 1850-1910 - arbejderklassens forhold -
søger privatlærer i fysik a-b 3g gymnasium københavn
Forumindlægkøbenhavn -
Brug af destillerede vand i 9. klasses eksammen
ForumindlægHej, jeg skal op på Onsdag i 9. klasses Fysik eksammen, og i et forsøg om Ioner og Salte står der at jeg skal bruge destillerede vand. Er det noget jeg skal lede efter til eksamen, eller skal jeg bare bruge vand fra vandhanen? Tak på forhånd. -
Skriftlig matematik (Uden hjælpemidler) eksamen for A-niveau
ForumindlægHej allesammen,jeg ville bare høre fra andre, som har været op til eksamen d. 17/5-04 i skriftlig matematik uden hjælpemidler for A-niveau.Havde I mange problemer med opgaverne? Personligt syntes jeg, at det var rimeligt svært, i hvert fald i forhold til nogle af de tidligere eksamensopgaver, som... -
Beregning den lineære sammenhæng y=ax+b, når vi kender to punkter
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med at beregne den linære sammenhæng y=ax+b, når vi kender to punkter. I forhold til min opgave, dette er min opgave: Beregning den lineære sammenhæng y=ax+b, når vi kender to punkter A(-3;14) og B(7;-5) på den rette linje. Forstår ikke hvordan man skal regne det ud,... -
Hjælp til tysk, filosofi, grammatik, opgaveskrivning, studieforberedelse, eksamen
ForumindlægKære brugere Jeg vil gerne tilbyde hjælp til en række forskellige områder (se mit profil). Jeg har læst tysk og filosofi på SDU i Odense og er nu færdiguddannet cand. mag.. Jeg har derudover været ansat på universitetet som tutor, mentor, faglig vejleder og underviser, hvilket har givet mig ind... -
24 timers eksamen fysik: lys og elektromagnetisk stråling
Forumindlæghej. jeg skal op i morgen til fysik eksamen, jeg skal forklarer om emnet "lys og elektromagnetisk stråling" Det er jo et stort emne, så er der nogle der ved hvad det vigtigste er jeg skal få med? og man siger " det er kun lys og andre former for elektromangetisk stråling, der... -
HF dansk skriftlig eksamen - hvilken genre er bedst?
ForumindlægHej, jeg skal til skriftlig eksamen på HF i dansk her om et par uger.. Hvilken genre er 'lettest' at få gode karakterer i? (10 el. 12) - Specielt når man aldrig har arbejdet med de 3 genrer før. Håber I kan svare snarest! :) -
Engelskeksamen
ForumindlægSkal til engelskeksamen den 20. og jeg er rigtig nervøs. Hvor godt skal eksamen gå for at bestå? Og kan man godt dumpe, hvis ens udtale ikke er så god, hvad angår engelsk?
