Søgning på: Redegørelse for lille rødhætte. Resultater: 19841 til 19860 af 31547
-
Kloroform
ForumindlægHej. Hvorfor er det at 1,1,1-trochloroethan er fedtopløseligt? Er der pga. methangruppen, eller er bindingen mellem C og Cl også polær? Vh Kenney -
Det gyldne snit
ForumindlægHej! Jeg sidder og er igang med min billedanalyse og jeg skal nu til at finde det gylnde snit. Problemet er bare, jeg kender ikke et program som viser et gittter eller noget der kan hjælpe mig med at finde det? -
Keglesnitopgave
ForumindlægHej Jeg har problemer med at løse delopgave 2. Og håber på der er nogen dygtige som kan hjælpe mig. Jeg har løst 1'eren og forstår den godt. Jeg ved også at det vil være muligt at opstille Hesse matricen i to'eren og trække lambda fra diagonalen? Mange tak på forhånd -
beregning af aktiviteten idag
Forumindlæghey derude... Jeg har en opg. hvor jeg har en gammastråling (energi 662 keV) fra en radioaktiv kilde (barium -137*). På glassen står der, at det er fra 1988 og kildestyrken er på 380.000 Bq. 1. Hvad er den nuværende aktivitet? Er der nogen der kan hjælpe mig med den ? håber der er :D tusiii... -
virus eller bakterie?
ForumindlægHej Er lidt forviret, for når jeg læser om pest i en bog står at "virus" bla bla bla...og i andre bøger står "bakterier" bla bla bla...!!!!! Hvad var det Den sorte død? virus el bakterie. For senere i 18 49 opdagede Andre Yersin at det var en bakterie som forårsager den sygdo... -
Tysk text til rettelse
ForumindlægHej. er her nogen der lige har tid til at kigge igennem? tak på forhånd.Es handelt von eine junge Mädchen, sie heiBt Sabine. Sie ist 1.73 Meter GroB und wiege 54 Kilo. Sie ist zufriedet mit seine Figur, aber sie achte nicht aufs essen. Sie treibe regelmäBig Sport. Sie macht Ballett, fahre Fahrrad... -
(digt)oversættelse fra tysk-->dansk
Forumindlægdigtet, som er på tysk:>, Sagte der Schneider zum Bischof. >Und er stieg mit so nen Dingen, Die aussahn wie Schwingen,Auf das groBe, groBe Kirchendach.Der Bischof ging weiter.Der Mensch ist kein Vogel,Es wird nie ein Mensch fliegen>>,Sagte der Bischof vom Schneider.>,Sagten die Leu... -
varmeteoriens første hovedsætning
ForumindlægHej, jeg skal skrive en rapport, hvori jeg kort skal fortælle om varmeteoriens første hovedpunkt.. er der nogle som kan hjælpe med dette? Eller evt fortælle mig dette er korekt: Der er to måder hvor man kan forøge et systems indre energi på. Den første metode er at man kan bringe det i kontakt me... -
Rettelse af "Rapporter"
ForumindlægHej...Jeg skal til eksamen her på mandag. jeg skal op til Fysik/Kemi (9. klasse).Jeg har lavet en disposition til hvad jeg skal lave hvis jeg trækker hver af de forskellige emner, men jeg kunne alligevel godt tænke mig at der var nogle der vil kigge på de forskellige rapporter med de forskellige ... -
Mundtlig matematik opgaver??
ForumindlægNogen der har, eller ved hvor man kan finde eksempler på mundtlige matematik opgaver til afgangsprøven??? 9. klasse*Med venlig hilsen Therackoo... -
Den perfekte venindegave?
ForumindlægVil gerne give min veninde, som blir 19 en rigtig god og personlig gave. Har dog ikke rigtigt nogle ideer. Nogen som har en god ide?Sara -
Filosofi på MN
ForumindlægJeg skal næste år prøve kræfter med dette fag :) Hvilket jeg glæder mig rigtig meget til - men hvad kan man forvente? Er lidt bange for at jeg ved mindre end de andre, og vil ikke starte et fag og være "dummere" fra starten.. Nogle gode bøger at læse over ferien? -
trigonometriske størrelser
ForumindlægHej! Jeg skal definere de trigonometriske størrelser i en retvinklet trekant, hvad vil det sige? -
Rettelse (:
ForumindlægWenn ich frei von der Schule habe, bin ich zusammen mit meiner Freundinnen. Wir sehen Fernsehen, spielen Karte, reden oder essen zusammen. Sofern ich habe vielen Schularbeit mache ich das. Zur Ende will ich erzählen, dass ich sehr poetisch bin, und dass „Carpe Diem“ mein lieblings Zit... -
Root mean square
ForumindlægNår et computer udregner en root mean square værdi, skal den så være meget lav eller høj for at modellen passer på de opnåede data? -
Fysik!!!!!!
ForumindlægHej folkens, Jeg har fået en aflevering i fysik, hvor jeg skal gøre følgende: Lav en matematisk model for spændingsforsyningen. Er bare ikke helt med på hvad der menes, håber i vil hjælpe. -
Fordøjelse
ForumindlægJeg sidder og studerer biologi, men hvad er det nu "Galdeblæren" laver?Kevin -
Når jeg går ind i ar2 Lukker internettsiden sig hvorfor???
ForumindlægNår jeg går ind i ar2 Lukker internettsiden sig hvorfor??? Nogen som kan hjælpe mig???! -
Hjælp til srp! inertimoment for cylinder
ForumindlægHej alle! Har fået til opgave i min srp at jeg skal udlede en formel for inertimoment for en cylinder ved hjælp af integralregning, og er total lost.. aner ikke hvor jeg skal starte.. har allerede gjordt det for stang og kugle.. Please hjælp hurtigt!! :( -
Hvordan laver man..
ForumindlægHvordan laver man et præparat?
