Søgning på: analysemodel engelsk. Resultater: 19881 til 19900 af 24761
-
ONKEL TOMS HYTTE
ForumindlægSøger desperat hjælp af nogen som har læst/analyseret bogen onkel toms hytte???? -
pære
ForumindlægEn 70 W pære er tændt i 19 timer. Hvor meget energi omsættes? Hvor meget koster det at have pæren tændt, når 1kWh koster 1,9 kr.? -
Er sætningen rigtig?
ForumindlægThey spoked for an our. Tak på forhånd. -
Vasomotion
ForumindlægHej alle. Jeg har brug for hjælp til info om hvad er en vasomotion? Hvad vasomotion beskriver og står for osv. Mange tak på forhånd. -
Økonomi
ForumindlægHej Hvis man gerne vil læse økonomi på KU. kan man så komme ind med snit på 5,2 samlet og på snit 6.0 i matematik? -
Integration
ForumindlægHej. Jeg sidder i det problem, at jeg skal aflevere en aflevering og jeg har en opgave som driller mig. Opgaven lyder; Beregn Trapezsummer for n = 5 og 10 når; 1) f(x) = 1/1+x^2 hvor a = 0 og b = 5 2) g(x) = sinx hvor a = 0 og b = phi Håber der er nogen som kan hjælpe mig :) mvh Helle -
Psykolog?
ForumindlægHej Sp. Jeg kunne godt tænke mig i fremtiden at blive Psykolog, dels fordi jeg har en sjette sans inden i mig, som andre ikke har. Men spørgsmålet lyder, hvad er adgangskravene for sådan en uddannelse? Udover en gymnasiel udd. Tak på forhånd! -
Niveau A, B & C - Obligatoriske fag
ForumindlægHvor mange år skal man have de obligatoriske fag på STX?? Er der noget med: A = 3 år B = 2 år C = 1 år ? ;) -
Yo homes. opg. ang. Industrialiseringen.
Forumindlæghej, vi er ved at lave et projekt om teknologi og industrialiseringen. og vi ville gerne hva enogle facts. den er til i morgen, og jeg har sgu været syg hele tiden, så hjælpe ville vi fanme værtsætte!: Håber i ville hjælpe :'). - fortabt smafundsfags gruppe... -
Reality shows
ForumindlægEr der nogen der kan finde en artikel som forklarer hvad reality-shows er? Jeg er i gang med en AT opgave og kan simpelthen ikke finde nogen defination af det. På forhånd tak:) -
genetiv
ForumindlægHej folkens. Har desværre glippet en spansktime pga lægen, og lige det den handlede om (genitiv) har vi fået en aflevering i, og har nu særdeles svært ved det. Hvis i kunne hjælpe mig med disse sætninger, og gerne en kort forklaring på hvorfor ville jeg være super glad! Restaurantens tjener Frok... -
Rettelser til Le bicyclette bleue
ForumindlægJeg skal aflevere en opgave besvarelse af et uddrag fra Le bicyclette bleue. Jeg ville hører om der var nogen der havde nogle rettelser, eller tilføjelser? Det sidste spørgsmål kan jeg slet ikke svare på, så hvis der er nogen der har lyst til at hjælpe eller give nogle hints er i velkommen. ... -
Folkemord?
ForumindlægHejsa. Hvad gør det internationale samfund for at forhindre folkemord? Og Kan I nævne et andet folkemord i verden udover Holocaust? n_n -
Reaktioner!
ForumindlægNogen der kan hjælpe med denne opgave. Ved opvarmning af butan-2-ol med koncentraret svovlsyre elimineres vand, hvorved der kan dannes forskellige eliminationsprodukter. Opskriv reaktionsskemaer for de mulige reaktioner og navngiv de forskellige produkter. -
At lære latin
ForumindlægJeg er ved at lære latin, men det er en anelse uoverskueligt, hvor hovedfokus skal ligge i begyndelsen af indlæringen. Latin er meget grammatisk med dets mange ordstammer (deklinationer) og seks kasus, hvoraf vokativ og ablativ ikke er kendt på dansk, men kan det betale sig at gå i krig med gramm... -
Hf efter 9.klasse
ForumindlægEr det en mulighed? Jeg ved godt at man normalt skal have 10.klasse eller have været gang med noget andet, men kan man godt tage en hf efter 9.klasse? Tak på forhånd. -
struktur af læsning
ForumindlægHej Hvordan vil i strukturere en dag med læsning? Synes ikke jeg kan læse ordentligt i løbet af dagen. Hvordan læser i? altså med hensyn til pauser, hvor mange timer/minutter i læser af gangen og alt det er. Vil gerne have lært som meget som muligt i løbet af en dag. Hvor mange timer er det o... -
Terminsprøver? :)
ForumindlægHej! Jeg skal snart til terminsprøver - altså i 8 klasse - (i december, så snart og snart......) også tænkte jeg på hvad man egentligt skal "op i"? Er det bare matematik - færdighedsregning og problemregning og så noget dansk? Har hørt man får nogen timer til at skrive en stil, eller ... -
Analyse af en tekst
ForumindlægJeg er igang med at forberede AT, hvor mine fag er: mediefag og samfundsfag, og mit emne er: reality-tv. Jeg har fundet en artikel om, hvorfor vi ser Paradise Hotel. Vil man kunne lave en analyse af denne tekst, med henblik på at det skulle være fra en samfundsfaglig vinkel? og i så fald, hvordan... -
Hjæælp ! Kemi
ForumindlægHej Kan I hjælpe mig med dette spørgsmål eller hvad man kan kalde det: "Du bedes fortælle om hvilke grundstoffer organiske forbindelser indeholder" Håber der er nogen der kan hjælpe.
