Søgning på: naturgeografi b noter. Resultater: 19921 til 19940 af 99996
-
Potens funktion, hjæælp?!
Forumindlægg)Hvis tiden fordobles, hvor mange procent vokser acceleratio nen så med?. er i tvivl om hvordan jeg skal regne det ud? nogen der kan hjælpe? ved ikke om skal fordoble den tid der er? eller gå ud fra at når tiden fordobles, fordobles det med 100 %? -
isolering af x_1
ForumindlægHar et lille problem med at isolere x_1 her: AB= √((x_2-x_1 )^2-(y_2-Y_1 )^2 ) -
Vil i rette denne oversættelse?
ForumindlægHej . Jeg skal oversætte en dansk tekst til engelsk. har skrevet den, men føler virkelig der er mange fejl. Den er lidt lang, men håber som sagt at I vil hjælpe mig. Danske version: Emnet for min første bog var Krimkrigen. Jeg ville have foretrukket at skrive om boerkrigen eller første verd... -
Hvordan siger man egnet til gymnasiet?
ForumindlægHvordan siger man: "Jeg er egnet til gymnasiet" -
Løse ligning
ForumindlægHvordan løser man denne ligning : 20=0,9568*x -
en lille sætning
ForumindlægDrengene blev beskyldt for at lyve Hvordan siger man det på engelsk ? -
Hvor stor en del af ugens timer er uden for normal arbejdstid?
ForumindlægHej hvordan udregner man følgende opgave? hvorstor en del af ugens timer er uden for normal arbejdstid? normal arbejdstid er man-fre kl. 06:00-17:00 arbejdstimer på en mdr. 160 timer opgaven kan ses i vedlagt opgavesæt - opgave 2 nr. 2.4 -
Løs ligningen
Forumindlæg5^n+5^n+5^n+5^n+5^n=5^25 Ved n = 24. Men hvordan beviser jeg dette? 2^n+2^n=2^4 n= 3 3^n+3^n+3^n=3^9 n= 8 osv osv... Men hvordan løser man det på skrift. Tallet * antal -1n? -
"Åndelig perfektion"
ForumindlægHjælp det haster!!! Nogle kloge hoveder der kan oversætte "Åndelig perfektion" til latin?? På forhånd tak!! -
SKRIVNING
ForumindlægHej. I løbet af min 8 klasse har vi ikke rigtig "øvet" os i at skrive i de forskellige genre, men blot bare reglerne. Jeg synes selv at jeg har problemer med skrivning og vil meget gerne forbedre mig i formulering, ordforåd og i de forskellige genre. Vil gerne kunne sikre mit et 10-ta... -
Er så nervøs?
ForumindlægVi skal op til fysik/kemi nationaltest,,, og er virkelig nervøs..? Hvordan kan jeg forberede mig -
Binomialfordeling - hjælp?
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe med denne opgave? Evt. komme med nogle formler eller lign.? Det ville være en stor hjælp! Jeg arbejder i maple :) Af en svensk undersøgelse fremgår det, at kun 17% af de billister, der havde passeret en bestemt færdselstavle, havde set den. I det følgende antage... -
Perikles >< Platon
ForumindlægSkal til eksamen på tirsdag i old, så håber at i kan hjælpe mig med et lille spørgsmål. Min lærer er utrolig glad for sammenligninger, så ville lige høre om man: egentlig godt kan sætte Perikles op imod Platon? Altså Perikles er vel tilhænger af demokartiet: værdier frihed, lighed --> folke... -
Spørg. om spændingsrækken
ForumindlægEr jeg helt gal på den ang opløsning af metaller i spændingsreækken. Jeg har skrevet: Metallerne kobber, søvl, platin og guld kan ikke opløses af H+, da syre kun reager med dem, der står til venstre for H+ i spændingsrækken. -
Stamfunktion
Forumindlæger f(x)=2x3,5+x2+10 stamfunktion til g(x)=7x2,5+2x Er der ikke nogen som vil være super søde at hjælpe mig med den her opgave så jeg kan forstå hvordan man skal gøre?? På forhånd TAAAAAAAK -
hvordan skal jeg komme igang
Forumindlægjeg har fået i musik opgave at jeg skal skrive en "stil" om hvilken virkning musikken har i filmen og stemninge + genre. nogle der har nogle gode idéer til hvordan jeg lige skal gribe det an. :/ opgave er til filmen RENT. hvis det var til nogen hjælp -
Oldtidskundskab Eksamen 2g
ForumindlægHej folkens, Nu er tiden kommet til atter en eksamen, oldtidskundskab. Og jeg har kun en svag idé om, hvordan den kommer til at foregå. Er der nogle herinde der gider forklare det? Og måske komme med nogle gode fif/råd? -
2. kvadratrod af 8
ForumindlægHejsa! Hvordan udregner man 2. kvadratrod af 8 (2 oplyftet i kvadratroden af 8) ud i hovedet? -
Eksamen - 9 klasse
ForumindlægHowdy'partners! smack my ass and call me cowboy! har brug for hjælp. ved godt det er meget at spørge om, men er der nogle som ligger inde med en masse forsøg og viden omkring: Atmosfæren Vand Ioner & Salte Metaller Mere om atomer Syrer og baser Atomer & Molekyler Kerneenergi Det var det - t... -
Nogle der vil hjælpe mig med mine biologi notater?
ForumindlægVANDLØBSØKOLOGI 1.Forklar hvad der sker når et vandløb forurenes hhv. organisk og uorganisk stof? 2.Gør rede for vandløb? 3.Diskuter årsagerne til døgnvariationen i iltvariationen? 4.Gør rede for hvordan vanddyrene er tilpasset livet i vandmiljøet? MIKROORGANISMER OG BIOTEKNOLOGI 1. Hvad forstå...
