Søgning på: dan turell gennem byen en sidste gang. Resultater: 2461 til 2480 af 127115
-
Slacz Maci!!!!!!!!!
ForumindlægHejDa du hjælp mig noget så gevaldigt med min stil om et Tafdrup digt sidste gang, tænkte jeg om du kunne hjælpe mig igen...?Det handler om digtet "Nature morte", som du har hjulpet en anden med engang. Jeg kunne godt bruge det oploaded "billede" med noterne, som du nævner her... -
HJÆLP. OVERSÆTTELSE....
ForumindlægHEJ... er der en der gerne vil oversætte den? jeg kan godt lidt men er ikke sikker på om det er rigtigt =) den skal oversættes til dansk Sie liegt in meinen Armen, Ich kann es nicht ertragen, Es war ihr aller letztes Wort Ich Liebe Dich Dann ging sie fort Es war unser erster Streit, Sie ... -
Jeg overvejer og droppe ud af gymnasiet
ForumindlægJeg overvejer og droppe ud af min gymnasielle uddannelse. Rent fagligt går det rigtigt godt, jeg er uden tvivl en af de mest aktive elev i timerne, og inden startede på uddannelsen havde jeg også fået 6 ud af 7 tolv-taller på d-niveau. Så jeg er på et fagligt rimeligt højt niveau. Men jeg har l... -
Kronik: Karakteristik og redegørelse
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at skrive en kronik, men er pludselig kommet i tvivl om, hvordan man skal strukturere det med karakteristikken og redegørelsen. Jeg har ikke helt fået fat i, om karakteristikken er en del af redegørelsen, således at den blot skal flettes ind i redegørelsen, når det giver... -
Tysk Referat...er der ikke nogle søde menesker der vil rette den......PLEASE..HASTER LIDT.,..............
ForumindlægDie text handelt von ein mädchen wie Martina heißt. Diesem jahre fahren Martina und ihre mutter Frau Böhm zu eine Campingplatz an dem kleinen See nahe der Stadt. Aber es ist sehr langweillig auf dem Campingplatz weil die mutter liegt in der Sonne und sie kan nicht mit den anderen Kindern spielen ... -
Studenterhuen
ForumindlægTillykke til alle år 2005 studenter!:-)Husk nu at overholde alle traditionerne med hensyn til huen:https://www.studieportalen.dk/services/guides/studenterhuen.php- Har i hvert fald tænkt mig at overholde de 2 sidste punkter!:-) -
Hjælp til projektopgave.
ForumindlægHeej ! Håber der er nogle kloge hoveder herinde, som gider at læse min tekst igennem omkring : Dna'et og Celler ? Og evt. rette eller skrive hvis jeg har misforstået noget forkert. I må også gerne tilføje noget, hvis i synes der er noget jeg mangler i den. Jeg er lidt dum, til at forklare tin... -
Analyse af Tepotten
ForumindlægHej :) Jeg er i gang med forberede mig til eksamen. Jeg tænkte, om der ikke var en som havde en analyse af Tepotten? :) Det ville være en stor hjælp! På forhånd tak. - Camila. -
Kan jeg komme ind på studiet? Hjælp!
ForumindlægHej, jeg hedder Kasper. Blev student juni 2012 og er nu igang med mit sabbatår. Min plan er at begynde på en videregående uddannelse efter sommererien i år. Vil gerne ind på Århus Universitet og læse Engelsk og Europastudier, men er ikke sikker på hvor stor chancen er for at jeg bliver optaget?... -
Hjælp til opgave om diffential-og integralregning
ForumindlægJeg sidder fast med en opgaven som lyder følgende: I Frostlev kommune mangler børnene et godt sted at kælke. Et af kommunalbestyrelsens medlemmer kommer i tanke om en bakke lidt uden for byen, og et udvalg tager ud for at se på forholdende. En prøvekørsel på bakken afslører, at den er alt for ... -
Transformater.
ForumindlægHej derude. Jeg er igang med en fysikrapport om Induktion og har lige et spørgsmål, angående en transformater. Altså jeg ved hvordan den er sat op, men ikke hvordan den virker. Det eneste jeg forstår nu, er at man tilslutter en vekselstrømskilde til primærspolen, som så danner et magnetfelt. D... -
en der vil rette min danske stil? (:
ForumindlægHejsa alle sammen (: Jeg har lige skrevet en dansk stil som jeg skal aflevere imorgen, så ville lige høre om der var nogen der vil rette den for komma og punktum fejl, er nemlig rigtig dårlig til det /: dem har der lyst til at rette min stil kan lige skrive deres mail så kan jeg sende den, og i ... -
molekyleprogram
ForumindlægFindes der noget program der sætter molekyler sammen eller viser muligheder ? Eller hvia jeg skriver kaliumsulfid så skriver programmet K2S eller omvendt ??? For meget at forlange ??? (hmmm tror jeg :/) -
Irene Holm
ForumindlægHej Alle Jeg skal skrive en litterær artikel om Irene Holm, og i den forbindelse skal jeg bl.a. fokusere på betydningen af slutningen. nogen der kan hjælpe -
Hjælp Mat. Pythagoras !!
ForumindlægRetvinklet trekant: Hypotenusen: 13cm En af kateterne:12 cm Hvordan kommer jeg frem til den sidste katete ? Ér det ikke noget med 132 + 122 .... kan ikke huske det.. : ) På forhånd tak. -
kristendom-hinduisme-etik-islam-nordisk mytologi
ForumindlægKære mennesker der ude, skal op til min sidste eksame i religion i morgen, men er i tvivl om hvordan jeg skal håndterer tingene i morgen. havde tænkt mig min disposition til i morgen skulle være; generalt om religion, redegørelse/analyse/fortolkning af trukket tekst, perspektivering( hvis der er... -
Matematik aflevering Haster.
ForumindlægEn kurve er givet ved ligningen y=x^3 -3x +1 og har i punktet A(2,3) tangenten t. Opskriv en ligning for den linie n gennem A, der står vinkelret på t, når det gælder, at to linjer står vinkelret på hinanden, netop når produktet af deres hældningskoefficienter er -1. Sammen med x-aksen danner n o... -
affaldsstoffer
ForumindlægDin forklaring på begrebet: affaldsstoffer? Kønshormon? Protein? -
Kemi, hvorfor 2 NaHCO3??!
ForumindlægHvorfor skal der bruges 2NaHCO3 til at danne hæve processen i en dej? -
Hvordan løser man denne ligning?
Forumindlægf(x)=(x^2-x)*ln(x) og hvad er hældningskvotienten når x=2 og bestem ligningen for tangenten gennem samme punk? Please hjælp !! :)
