Søgning på: musik analysemodel. Resultater: 3481 til 3500 af 3597
-
Problemformulering - Neurokirurgi
ForumindlægHej derude :) Håber jeg har sat mit projekt under det rette emne, fordi var lidt i tvivl. Nå, men lad os komme til sagen :) Jeg går i 8 klasse. Vi er så småt gået i gang med et projekt (ikke emnearbejde). Det er på en måde en øvelse, til når vi skal lave det rigtige projekt i slutningen af 8.... -
hjælp til en analyse
Forumindlæghej, jeg vil høre om jeg kan gøre noget bedre ved min stil!?American history xFilmen handler om Danny Vinyard som er en ung, nynazist og skinhead. Han er velbegavet og går på high school i det rå og bandehærgede kvarter ved Venice Beach i Los Angeles. Danny afleverer en stil, der hylder Adolf Hi... -
Har du styr på intelligenserne?
ForumindlægDet er da ret interessant, at intelligens i sig selv er en forholdsvis ubestemmelig størrelse. Der er i hvert fald ikke endnu helt enighed om, hvordan begrebet defineres. Alligevel er det et begreb, vi slynger om os i den tro, at alle ved, hvad det betyder. Lad mig derfor gætte på at IQ-tests, ma... -
Kortfilmsanalyse af Gråvejr
ForumindlægJeg er i gang med at skrive en analyse af kortfilmen “Gråvejr”, men er lidt gået i stå ift. om jeg mon mangler noget? Er der mon nogen, der vil læse den igennem og komme med feedback? (PS: jeg er godt klar over, teksten indeholder stavefejl, men dem tager jeg til sidst) Teksten kommer her: Gråve... -
The football factory analyse
ForumindlægHejsa. Jeg sidder og er godt i gang med min SRP, som omhandler hooliganisme. Mit analyserenge spørgsmål går på en analyse af 'The football factory', med særligt henblik på hovedpersonens selvopfattelse. Er der nogen der ligger inde med et godt råd til at komme i gang, eller måske kan giv... -
Hvordan gik det - 2006??
ForumindlægNå.. nu er eksamenstiden 2006 sat igang! Hvordan er det gået? -
Harvard, Yale, Oxford eller Bereklery?
ForumindlægHejsaHar undret mig over hvordan man kan søge ind på hhv. Harvard, Oxford, Yale eller Bereklery efter gymnaiset, og hvor meget det koster? -
Lille still - Plz se om der er små fejl.
ForumindlægDas Buch handelt von einer dänische Familie. Sie wohnen in Eckernförde in Deutschland. Martin geht in die 6. Klasse. Die Eltern fahren nach Rendsburg, aber Martin müssen nicht mit. Martin sieht Nicole in der Schule. Nicole will Party geben bei Martin, aber Martin sagt: " Nee, das geht nicht.... -
Præt / imp
ForumindlægEr der nogen som kan hjælpe mig med præteritum og imperfektum? jeg har virkeligt ikke styr på det. Jeg har skrevet begge muligheder op alle steder og de står altid sådan: Præteritum / Imperfektum (Jeg vil også meget gerne vide hvorfor de er valgt hvis det ikke er for meget forlangt. Men kan jeg o... -
oversættelse!
ForumindlægJeg vil gerne vide om mine sætninger er skrevet ordentlig. i må rette i den så meget som muligt det vil være en stor hjælp! tak på forhånd :) Musik i undergrundsbanen Det er en efterårsmorgen i london og begyndelsen af en ny arbejdsdag for taiken Mikkola. Sammen med millioner af andre mennes... -
tysk stil Hjælp til at rette) hurtigt skal afleveres i morgen :(
Forumindlæghej alle sammen jeg har lavet en tysk stil til i morgen om en undulat jeg havde før. jeg er ikke den skarpeste kniv i skuffen til tysk så vil gerne have hjælp til at rette... (det ville være meget dejligt) nå men her er stilen (på forhånd tak): Ich hatte einen grünen Wellensittich weiblich, wenn ... -
skal afleveres i morgen!! tysk retning
Forumindlæghej alle sammen jeg har lavet en tysk stil til i morgen om en undulat jeg havde før. jeg er ikke den skarpeste kniv i skuffen til tysk så vil gerne have hjælp til at rette... (det ville være meget dejligt) nå men her er stilen (på forhånd tak): Ich hatte einen grünen Wellensittich weiblich, wenn ... -
Gode råd mod eksamensangst
ForumindlægSocialrådgiver og psykoterapeut Marie Gjerum giver her en liste over gode råd mod eksamensangst, som hun bruger i sin praksis. Før eksamen: - Tegn dit fag for at få overblik over faget og få det allervigtigste frem. Du vil typisk kunne huske din egen tegning og hvis du går i sort, vil du kunne f... -
Dansk Essay.. Hjælp miq!!?
ForumindlægJeq har lavet en dansk essay hvor afsættet er ''Mobiltelefonen''.. Jeg har skrevet den næsten færdig.. ville bare spørger om nogen der gider læse den igennem, rette den endnu en gang, og komme med ideer', så jeq kan skrive videre?!- For jeg er nemlig gået i stå ..:/ Mobiltelef... -
Dansk Essay!!!?
ForumindlægHeeij :D! Jeg er næsten færdig med min danske essay, som jeg gerne vil have lidt hjælp til, for jeq er nemlig gået i stå.. Ved ikke rigtig hvad jeg mere skal skrive??- Nogle ideer?? Mit afsæt er ''Mobiltelefonen'' .. Når jeg tænker på ordet mobiltelefon, kommer jeg i tanke om den ... -
Dadaisme
ForumindlægHej jeg skal lave en danskaflevering over mellemkrigstiden, hvor jeg herunder har valgt dadaismen. Jeg skal skrive en analyse og fortolkning af to tekster fra denne litterature retning. Jeg skal endvidere sætte mine tekster (og forfattere) ind i en litteraturhistorisk sammenhæng - altså perspekt... -
en tysk stil der skal rettes - Schule und Freizeit
Forumindlægher er tysk stilen, kan i godt rette den er ikke så god til tysk grammatik jeg ved der e fejl så håber i retter den Sophie ist 15 Jahre alt und geht in die 9.klasse und in der Sophie klasse es ist 22, es ist 11 jungen und 11 Mädchen. Es ist Sophies letztes Jahr in schule. Sophie muss um acht U... -
Rådgivning til bærbar
ForumindlægNej, hvor er der mange som mig, der skal købe bærbar, og ingen forstand har på det. Jeg læste alle tråde i går omkring bærbare og jeres råd, og har nu prøvet at finde et par computere. Jeg har indtil nu haft en Acer, og den har jeg nærmest kun haft problemer med, så jeg er måske ikke så tændt på... -
Hjælp til rettelse.
ForumindlægKære alle søde mennesker. Jeg skal til tysk muntlig eksamen og har skrevet en tekst som jeg meget gerne vil have rettet da jeg ikke er den skarpeste til tysk. I må meget gerne bare give mig tips til hvad jeg skal kigge efter eller selvfølge meget gerne rette hele teksten. Tusinde mange tak på ... -
Rette
ForumindlægHejsa, håber der er end er gider at rette :) Slægter følger slægters gang siger et gammelt ordsprog og de tætte bånd til ens egen slægt kan være overordentligt stærke. Vi alle af samme slægt, hvis vi da går langt nok tilbage i tiden. Vi stammer jo oprindelig fra fisk, der gik på land for millio...
