Søgning på: polterabend jan sonnergaard perspektivering. Resultater: 3761 til 3780 af 3925
-
Latex - sidehoved
ForumindlægHejsaJeg er gået igang med at lege lidt med Latex, er så stødt på et problem.Kan man lave et sidehoved i Latex?? Altså noget lignende word, hvor jeg kan skrive Navn FAG dato AFleveringens navn-------------------------------------------Kan dette lade sig gøre???Hv... -
Historie med Darwin
ForumindlægHey . Sidder jo nok som så mange andre og skal til AT-eksamen lige om snart . MEN MEN MEN . Er helt på røven med historie-delen med hensyn til Charles Darwin . Hvad kan jeg komme ind på med hensyn til historie og hvilke metoder skal jeg bruge ? Håber virkelig at i vil hjælpe mig . -
Talepapir.
Forumindlæghej :) Er der nogen der vil læse mit talepapir igennem og se om det er godt nok? Jeg skal op imorgen - så ville være en stor hjælp. -
Nogen der har været op i Eng A skriftlig eks
ForumindlægNogen der har været op i Engelsk A skriftlig eksamen Hvis ja, hvordan gik det? -
Dansk A eksamen imorgen!
ForumindlægNår man kommer ind og læreren siger "Ja, du har læst en tekst, kan du fortælle lidt om den?" Hvordan starter man så osv.? Nogen der har fået gode karaktere i dansk som kan fortælle mig hvad man skal komme ind på osv.? Gerne i detaljer :S -
DET HASTER! RETTE ENGELSK
ForumindlægHej alle sammen:) Er der ikke nogen der ville kigge min tekst til min engelsk disposition igennem....? Jeg skal til engelsk mundtlige eksame, og jeg er bange fordi det er første gang og jeg vil gøre noget godt. Det vil være rart hvis der er en der vil rette den, jeg sender den eller så lægger jeg... -
"Unge og holocaust"
ForumindlægVi har i min klasse fået stillet den opgave at skulle besvare en af de seks udleverede opgaver i eksamenssættet "FSU maj-juni 1999". Jeg har imidlertid valgt opgave nr. 5 med overskriften "Unge og holocaust". Opgaveformuleringen lyder således: "I 1998 var der i Folketinge... -
Eksamen SprogligA 2004
ForumindlægAndre som også har været oppe i skriftlig engelsk i dag? Sprolig A-niveau.Jeg synes at det var et rigtig godt oplæg; meget inspirerende og flere gode ting at tage fat på. Dog, skilte den sig ikke videre ud fra de fleste andre oplæg synes jeg, ikke sådan rent tematisk hvert fald.Jeg fokuserede mes... -
Synopsis om parforhold.. HJÆLP!
ForumindlægHej.. Jeg har denne case som jeg skal lave en synopsis over, men jeg kan simpelthen ikke komme igang, så ville være rigtig taknemlig hvis nogen kunne hjælpe.. Den orale kollusion Anders og Helle: Anders og Helle mødte hinanden på et sygehus hvor han arbejdede som læge, og hunvar inglagt, efter at... -
AT-synopsis og eksamen
ForumindlægHej! Jeg skal til AT-eksamen om et par dage og jeg har hørt at man tit får en god karakter, hvis man nærmest har lavet sin AT-synopsis om dvs man har fundet nye metoder og problemstillinger. Er det rigtigt? For jeg synes selv min synopsis er god og jeg kan ikke finde nogen fejl... Det ville hjælp... -
ekstemporaltekst til spansk eksamen. Gode råd søges!!
ForumindlægHej..Jeg skal til eksamen i spansk til sommer.. Er rigtig nervøs. Jeg er ikke god til at gå til eksamen, går fuldstændig i baglås. Men egentlig synes jeg at jeg har fint nok styr på de tekster der bliver opgivet til eksamen. Mit problem er virkelig ekstemporalteksten. Er der ik nogen der kender e... -
hybris - nemesis
Forumindlægforklaring ønskes... fatter det stadig ikke.... gerne i forbindelse med ødipus...TAK! -
Notater til Dansk (folkeskole niveau) søges...
ForumindlægHej...erhm.. Er der nogen der vil give mig deres notater til Dansk? PlEASE! Alt kan bruges!Mail: [email protected] -
Vurdering af stil FSA 2005
ForumindlægHeyJeg har jo været op til skriftlig dansk FSA som alle andre 9. klasser har! Jeg ville blive glad, hvis nogen kunne læse den igennem og komme med en vurdering af den!Opgaven var med i FSA hæftet maj-juni 2005, nr. 2:Et skibsforlisForestil dig, at du er journalist på en avis, som planlægger en ar... -
Problemformulering
ForumindlægHej. Jeg skal have udformet en form for en problemformulering, som skal sendes til mine vejledere i dag. Jeg har lidt problemer med, at finde ud af hvordan jeg kan få den udformet.. Jeg har fagene biologi B og historie A, hvor mit emne er den spanske syge det jeg og mine vejledere har... -
Hvad fik I i Almen Sprogforståelse?
ForumindlægHvad fik i Almen Sprogforståelsestesten?\nJeg fik et ni-tal, hvilket er mere end rimeligt, eftersom jeg aldrig koncentrerer mig i timerne, aldrig læser lektier og ikke havde nogle noter med :) -
Eksamensrapport - hvad skal den indeholde?
ForumindlægHej! Nu er tiden kommet til teknologiprojektet, som skal færdiggøres og afleveres i denne uge (fredag inden kl. 14). Jeg har derfor spørgsmål ang. strukturen af rapporten, dens indhold og vigtige krav til den. Da jeg arbejder alene, kan det være svært at overskue hele projektet og dens omfa... -
Fysikeksamen omkring Universet (igang nu)
ForumindlægHej. Jeg har lige været oppe at trække i fysik, vi har jo 24-timer med den nye ordning, mit emne blev formulerets således: "Prøvens første del omfatter en præsentation af emnet Universet i dag. Den faglige samtlale vil tage udgangspunkt i dels din indledende præsentation og del i en ønsk... -
Overvejer Engelsk A
ForumindlægHej folkens, Har virkelig overvejet at tage engelsk på A-niveau, men er lidt usikker omkring hvor hårdt det vil være sammenlignet med engelsk på B. Er der nogen der måske selv har haft det på A-niveau, som kan give mig et indblik ind i hvad forskellen er, og hvor meget der forvendtes? På forhånd ... -
Ph.D. Optagelse
ForumindlægTil rette vedrørende, Er der nogen herinde, der skulle være bekendt med, hvordan man søger ind og bliver optaget på en dansk Ph.D. i økonomi, gerne den Ph.D., der ligger i forlængelse af den hæderkronede danske cand.polit. grad? Jeg har læst i udlandet for det meste, hvor vejen er meget simpel...
