Søgning på: polterabend jan sonnergaard perspektivering. Resultater: 3781 til 3800 af 3925
-
Grundlag for klage? - dansk STX
ForumindlægHej med jer. Jeg har lige fået min skriftlig eksamen offentliggjort (ligesom alle andre), men jeg er rimelig utilfreds med den. Jeg fik 7 for den, men jeg plejer at få 10 eller 12 i alle danskopgaver. Især i litterære artikler har jeg scoret højt. Ud af de to gange jeg tidligere har skrev... -
Hjælp til valg af SRP, tak.
ForumindlægHej, Jeg har to spørgsmål, som jeg meget gerne ser svar på. På forhånd tak! 1) Jeg har mulighed for at skrive i følgende fag: Engelsk-Spansk Engelsk-Dansk Engelsk-Historie Engelsk-Samfundsfag Har du nogle ideer , hvad jeg kunne skrive i/om, til de forskellige fag af ovenstående? - Dog undgår jeg ... -
ludvig holberg?
Forumindlægjeg har fundet et digt, der hedder "om egen drys, samt hans kærlighed og forvandling", digtet skulle være skrevet af Ludvig Holberg, men jeg kan ikke finde nogen oplysninger om digtet og når jeg søger på "Ludvig Holberg" så kan jeg ikke finde teksten noge steder. :s og jeg fo... -
Spuck vor ihr aus..
ForumindlægHej alle.. Jeg skal til tysk eksamen i morgen og har i dag trukket teksten "spuck vor ihr aus" af Günter görlich. Ville høre om der er nogle der kender teksten, og som kunne fortælle mig hvad den helt præcis handler om?.. Håber I kommer med nogle bud.. -
Behaviorisme og samfundssyn?
ForumindlægHej Alle.. I mit AT-projekt har jeg så valgt at have om det behaviorstiske gennembrud i psykologi (naturvidenskabelig metode) og samfundsfag (samfundsfaglig metode).. I psykologi er min tanke at jeg selvfølgelig skal ind og forklare hvorfor behavioristerne mener som de gør/gjorde - at samfundet e... -
AT synopsis, dansk + biologi darwin og I.P Jacobsen med "Mogens"
ForumindlægHej Jeg sidder og er ved at finde nogle problemstillinger til mit AT emne, men er meget i tvivl hvordan jeg skal formulere dem.. Kan se der er flere herinde der har samme emne. Så måske der er nogen der har nogle gode ideer? :-) Jeg har læst novellen "Mogens" men hvordan skal man anal... -
Engelsk B: Mundtligt eksamen (STX)
ForumindlægHej Jeg skal snart til mundtligt eksamen i engelsk. Jeg har nogle spørgsmål vedr. eksamen. - Hvordan kan man bedst forbedrede sig? - Hvad lægger censor vægt på? - Hvis du har prøvet at være til engelsk eksamen, så må du gerne dele dine erfaringer. Hvis der andre ting, så bare kom med ... -
Søren Pind, Selv iscenesættelse. Hjælp
ForumindlægHej. Jeg sidder og kæmper med en synopsis omkring Søren Pinds selv iscenesættelse. Er der nogen der har nogle ideer eller forslag til en mulig problemformulering samt problemstilling? -
brug for hjælp til AT-eksamen?
ForumindlægHej, Har lige været til AT-eksamen; og ville høre om nogen har brug for råd inden de skulle op? ;) Skriv bare over sp ;) -
Engelsk oversættelser øve til eksamen
Forumindlæg1) Bill Smiths første roman, XYZ, var en stor succes Bill Smith's first novel, XYZ, was a great sucess 2) Romanens titel var ret underlig, men folk kunne lide bogen The novel's titel was quite weird, but people liked the book 3) Jane bor i et kollektiv, hvor de hjælper hinanden og... -
Rettelse af julebrev
ForumindlægFølgende er et julebrev - på tysk - hvor jeg har stirret mig blind. Jeg vil gerne have be- eller afkræftet, om jeg har fejl. :-) Liebe Familie, Liebe Freunde und liebe Bekannte Das Jahr ist jetzt bald zu Ende. Die schönen Herbstblätter die die Bäume tragen, werden jetzt mit nackten Ästen gewech... -
WWW.LEJKA.DK
ForumindlægVi ønsker dog at depositum skal være på mindst 25.000 kr. Dette sikrer, at du undgår eventuelle gebyrer trukket fra dit indbetalte depositum når lejemålet afsluttes. Vi forstår også, at lejeforhold kan variere. Vi har en minimumsperiode på 12 måneder. Hvis ikke dette kan imødekommes, vil der bl... -
Hvad er den der stil værd ?
Forumindlæghej :) jeg var oppe i tysk terminsprøve og vi fik fsa 2009. vi skulle skrive en ansøgning om at blive aupair pige hos en familie. jeg skrev denne stil Ein Jahr im Ausland. Hallo Familie Zimmerer in Nürensdorf/Bayern - Deutschland Ich heisse Christian. Ich bin Däne. Ich bin 15 Jahre alt.... -
Hvad er den der stil værd ?
Forumindlæghej :) jeg var oppe i tysk terminsprøve og vi fik fsa 2009. vi skulle skrive en ansøgning om at blive aupair pige hos en familie. jeg skrev denne stil Ein Jahr im Ausland. Hallo Familie Zimmerer in Nürensdorf/Bayern - Deutschland Ich heisse Christian. Ich bin Däne. Ich bin 15 Jahre alt.... -
en rettelse
Forumindlægjeg bliver rigtig glæd hvis der nogen der gider at rette en opgave..... Hus projekt Kommunen hedder lejre og der ca. 26.500 indbygger. Der er 21,2 km til Roskilde som er nærmeste større by og 52,8 km til Kbh. Borgmesteren er Flemming Jensen fra Venstre. Byrådet sammensat i forhold til pa... -
Sælges: Bøger til Økonomi 1. semester (KU)
ForumindlægSÆLGES: Bøger til Økonomi 1.år 1. semester (KU) sælges grundet studieskift. Alle bøger er i god stand og udgør samlet alle bøger der bruges på 1. semester i økonomi på KU. Sælges helst samlet. Pris for køb af alle bøger samlet: 2500 kr. (samlet nypris 3590 kr.) ERHVERVSØKONOMI: Investering &... -
engelsk hjælp
Forumindlæghvordan kan jeg få dette til at hænge sammen ? The Short story “You Are Now Entering the Human Heart” written by Janet Frame, its about a teacher who did not believe in herself and she lost of her dignity. With an hour to spend before her train left Philadelphia, the author went to ... -
Studie bøger til administrationsøkonom uddannelse
ForumindlægSælger bøger til administrationsøkonom uddannelsen, bøger fra 1,2,3 of 4 semester. Sælger samlet for 2500 kr.. Jura Bøger Titel: Ansættelses- og arbejdsret i det offentlige. Fofatter; Lennart Konow. ISBN; 87 7392543 8 Titel; At tænke juridisk 2.udgave Fofatter; Jens Evald. ISBN; 87-89319-2... -
Tyske sætninger!
ForumindlægHEJ! Her er en oversættelse af forskellige sætninger... De fleste af sætningerne handler om filmen ''Napola'' som nok mange af jer har set.. Den skal afleveres i dag (23. jan) :-) Håber der er en sød sjæl som vil rette fejl igennem... 1) En vred far. 2) En blid mor. 3) Den hårde... -
eksamens tekst, rettelser..
ForumindlægHej. Jeg trak min eksamens tekst her imorges, og har nu læst-oversat-forstået-og lavet et referat af den, samt perspektivering til andre tekster vi har læst med samme emne. Jeg tænkte om der var nogle som ville kigge den igennem? Det ville være virkelig skønt!. FREMLÆGGELSE AF TEKST Je vais parle...
