Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 3941 til 3960 af 65692
-
Eksamen
ForumindlægJeg ved, at nogle af jer har været oppe til samfundsfags eksamen før, derfor vil jeg gerne venligst bede jeg om, at hjælpe mig med hvilke spørgsmål i fik til eksaminationen fx Socialisering, Velfærdstaten, økonomi osv Skal nemlig op i morgen, og har øvet mig på pensum i uendlighed, men kunne go... -
Tysk EKSAMEN! 24 timers forberedelse.
ForumindlægHej. Jeg skal op til min tysk eksamen i morgen (d. 21/6) kl 12. Så hvis jeg kan nå at få et par hurtige svar inden da, ville det være meget nyttigt! Mit tysk er meget dårligt så kunne godt bruge lidt hjælp til forståelse af teksten. Har fået en tekst af Ingeborg Drewitz. Den hedder: Nacht. ... -
Matematik hjælp
ForumindlægHej alle søde mennesker på SP! Jeg sidder her og søger én/flere der gerne vil hjælpe mig med noget matematik som omhandler vektor. Hvis du/I vil hjælpe, kunne I så ikke skrive en private besked? PS: Til dem der ikke har noget positivt at sige eller bare vil brokke sig om mit opslag, please l... -
hjælp til matematik!
ForumindlægHej allesammen :-) Jeg sidder og har " lidt" problemer med noget matematik. Min opgave lyder på at jeg skal isolere den udvendige radius (R) i formelen for rumfanget af et cylinderrør: V = pi * h * (R^2 - r^2) Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe? Mvh. Melia -
HJÆÆLP MATEMATIK?!
ForumindlægHej er der ikke en der please vil hjælpe mig med nogle matematik opgaver? Det omhandler diffenrential regning.... -
matematik
ForumindlægHej.Jeg har et problem med et regnestykke, jeg aner ikke hvordan jeg skal løse det.Er der nogen som vil hjælpe mig?Det lyder således:Jordens befolkning vokser med ca. 180 pr. minut.Hvor mange flere bliver vi så om ugen? -
matematik
ForumindlægDer står: En undersøgelse har vist, at butikker med et areal på 50-800m2 har en årlig omsætning på gennemsnitligt 28000 kr. pr. m2. beregn den gennemsnitlige årlige omsætning for en butik på et areal på 228 m2 ? Skal jeg så ikke bare dividere 2800/228 ?? -
hjælp med matematik
Forumindlæg16-4(2a-3) = hjælp mig hvis du kan altså :) -
Eksamen
ForumindlægJeg skal til eksamen og har trukket emne: "Når livet gør ondt." Jeg har fundet en avisartikel der hedder "Michael holdte ædegilde, når ingen så det", men jeg er simpelthen i tvivl om det er en reportage eller en baggrundsartikel? Hvis der er nogen der vil hjælpe vil ... -
Matematik (%)
ForumindlægHej .. Hvordan regner man denne opgave ud? En mand vejer 77 kg. Det er 3,8% af vægten af en løve. Hvad vejer løven så???? -
Matematik
ForumindlægHej ville i ikke lige give mig svar på min opgave Jimmy skal sætte tapet på en væg der er 3 meter høj og 8 meter bred tapetet kommer i ruller der er 1 meter bred hvormange meter tapet skal Jimmy bruge -
Matematik hjælp
ForumindlægHej folkens, er der nogle som kan hjælpe mig med en del matematik (: Forstår ikke opgaverne?Men der står: En rumlig figur har rumfanget ca 100 cm3. a)Beskriv målene, hvis det er en kasse? Hvad, hvordan gør jeg? Håber der er mange, som gerne vil hjælpe. -
Eksamen!
ForumindlægHåber der er nogen der kan hjælpe mig med nogen fif til hvordan det ville være smart at læse de mange sider op i historie når jeg har 6 dage?Vil også gerne vide hvordan det er det foregår helt præcist til eksamen, for vores lærer har ikke fortalt så meget.På forhånd tak for hjælpen... -
HJÆLP TIL MATEMATIK
ForumindlægHej Vi er to piger der har brug for hjælp i matematik på videregående uddannelse (matematik 1 kurset 01005 på DTU København) da vi skal til at arbejde med et 3 uger langt projekt. Vi ønsker en som kan vejlede os igennem projektet og de spørgsmål vi får udleveret (primært om diff. ligninger) om e... -
HJÆLP TIL EKSAMEN
ForumindlægJa altså prøveeksamen i historie. Mener at man i prøveeksamen i historie kun kan komme op i sin 2.g historieopgave er det rigtigt eller er der noget jeg har misforstået?? -
Eksamen
ForumindlægEr det lovligt at gå ind til andres eksamener, som tilskuerer, uden at de kan sige noget til det? -
Hjælp til eksamen!
ForumindlægHej min gruppe har været så uheldig at trække "bæredygtig energiforsyning på lokalt og globalt plan". Vi er ikke så sikre på hvad vi skal vælge som underemne endnu, derfor ville det være dejligt hvis i kunne hjælpe os. -
Matematik Hjælp
ForumindlægHej allesammen Jeg skal få lavet disposition til matematik C mundtlig. Men det er desværre ikke min stærke sider. Så jeg mangler en til at hjælpe. Og det skal kunne ske via mail, eller andet. Skriv til min indbakke, Løn aftales ved henvendelse. -
Gode råd - Matematik A-Niveau
ForumindlægHejsa igen igen (i må undskylde alle mine indlæg, jeg har bare et spørgsmål jeg håber i kan hjælpe mig med.Jeg skal have matematik på A-niveau her efter sommerferien og jeg kan ikke lægge skjul på at matematik er et fag man skal bruge mange timer på, hver dag. Jeg har desværre set at mange folk &... -
Matematik hjælp!
Forumindlægvil i ikke hjælpe mig med matematik opgave som lyder sådan. Hvor stort et beløb skal man indsætte i banken til en rente på 4% pr. år, hvis der om 6 år skal stå 10.000kr på kontoen. please hjælp :(
