Søgning på: matematik a uden hjælpemidler. Resultater: 5361 til 5380 af 174808
-
Beregn hastighed fra a til b
ForumindlægHej studie portalen :) Dette er førstegang jeg bruger dette forum og har valgt dette fordi det ser ud som om der er nogle kloge hoveder som gerne bil hjælpe :) og det er hvad jeg har brug for... Jeg spøger nok dumt? Men jeg har brug for noget hjælp til at færdig gøre et projekt inde for m... -
2.018 mat-A
ForumindlægOhøj. Har et problem med opg. 2.018 mat-A.dist(P,l)= |cos(t)-2sin(t)+7/2|/(5/4)Hvor punktet er p(3+2cos(t),4+2sin(t)) og linien l er (1/2)x-y+6=0.Jeg skal så finde t, så afstanden fra P til l er mindst mulig. Jeg har fundet dist(P,l) (se oven for). Hvordan kan t findes? -
Matematik Aflevering; Reduktion.
Forumindlæghej allesammen. har lige tre matematik opgaver som jeg ikke rigtig forstår, da det noget med a, b, c og n'er at gøre. vil i nok ikke foreklare dem omhyggeligt, da jeg (næsten) slet ikke forstår noget af det! her er opgaverne: 1) (a+(b-c))-(b-(c+a))-(-c+(a-b)) 2) (a+n)a-n(a-n) 3) (2a+1)^2 - (... -
Lineære funktioner. A og b.
ForumindlægHej. :) Jeg har et spørgsmål: Jeg skal forklarer hvordan a og b kan aflæses fra et sildeben. Men hvordan kan de det? Jeg kan ikke finde noget om det. På forhånd tak. Jeg ved godt hvordan man aflæser a og b på grafen. -
Samfundsfag A, studentereksamen 2014
ForumindlægHej derude! Er der en som ligger inde med en besvarelse af studentereksamen maj 2014 i Samfundsfag? Har kigget alle vegne, desværre uden held. -
aktiveringsenergi - kemi a
ForumindlægEr der en der kan give et eksempel på en reaktion med så stor aktiveringsenergi, at den ikke forløber uden en kortvarig opvarmning. -
Eksamen højniveau matematik
ForumindlægNogen der har været til eksamen i matematik A-niveau og kan fortælle lidt om hvordan det foregår? Eller gode råd om skriftlig? Er sproglig men læser matematik som gsk så jeg er gået fra C-A niveau på 3 måneder. Nogen der har nogle gode råd for det nærmeste jeg har haft er naturfagseksamen og sk... -
HTX Fysik A eksamen
Forumindlæger der nogen som ved hvordan eksamen til Fysik A kommer til at forgå? er det 24-timers, eller har man en 30 min til at ordne et spørgsmål, eller hvordan? -
a
Forumindlæga -
Mundtlig matematik, HJÆLP OS
ForumindlægVI HAR BRUG FOR HJÆLP!!!! er der nogen der kender densiteten på flamingo eller bobleplast? Det skal bruges til en mundtlig matematik fremlæggelse, som skal fremlægges snart :-). -
Hvilke muligheder er der i faget musik A?
Forumindlægjeg sidder her og skal til at vælge en studieretning, men jer er meget i tvivl om hvad der lukker muligheder for mig eller om hvad jeg senere vil kunne bruge dem til m.h.t arbejde eller universitetet. her er dem jeg er i tvivl om: Naturvidenskabelige studieretning: - Matematik A + Fysik A + Kemi... -
matematik december 2012
ForumindlægHej! Jeg vil bare høre om nogen har fs10 matematik 2012 liggende? -Det haster virkelig. - Marie. -
læse matematik op på B niveau
ForumindlægHej. Jeg er kommet lidt i tvivl. Jeg har planer om at læse matematik op på B niveua. mit spørgsmål er om jeg kan det, da jeg fik 02/00 i matematik på C nivuea ? -
Mat a niveau monotoniforhold hjælp
ForumindlægHej nogle der kan hjælpe med denne opgave en funktion f er bestemt ved F(x)=x^3-3/2x^2-6x+7 Bestem monotonifoholdene for f -
besværlig matematik opg
Forumindlægopgaven siger at i et koordinatsystem i rummet er der givet en plan a med ligningen 2x-y+z+3=0 og en linje l med parameterfremstillingen (x)=(1) (1) (y)=(2) +t(-1) (z)=(3) (1) a)bestem koordinatsættet til det... -
Er mat A noget ligesom det i folkeskolen
ForumindlægHej alle sammen, mit navn er Andreas. Jeg er 20 år gammel og har asbergers. Jeg skal til at tage en stx her lige om lidt, og jeg bliver smidt direkte ind i mat a. Jeg har aldrig været så god til matematik da jeg er blevet flyttet rundt i andre skoler meget. Jeg ville høre om der er nogle steder s... -
Matematik - trekant (stumpvinklet)
ForumindlægHej jeg har en opgave, hvor jeg skal konstruér en trekant ABC. Trekant bliver en stumpvinklet. Der står så, at jeg skal tegne treakantens 3 højder. En der kan fortælle mig, hvordan jeg gør det? :-) På forhånd tak. -
terminsprøve og eksamen
Forumindlæghej jeg skal til terminsprøve i matematik c niveau må jeg tage mine nóter med til den første del og anden del?? Til eksamen til forberedelses eksamen må jeg der tage mine noter med?? -
springet fra matc til mat b-a
ForumindlægEr springet fra matematik på c-niveau til b og a meget stort, eller er det nærmest en forlængelse af c, bare med flere beviser? Nogle gode råd fra dem der har prøvet det med succes, (udover at arbejde, arbejde...)? -
Matematik afl.
ForumindlægVil I ikke nok rette min Matematik afl. Eller lave de få stykke jeg ikke kan finde ud af. PÅ FORHÅND TAK.Rute Dato Ank. Kl km-tæller A art/ G art/kg Arbjdets start kl.18 23/4 2001 351837 Ravenna 25/04 2001 13.00 Aflevere/læsse Hof 26/4 2001 20.30 354249 bytte trailer ...
