Søgning på: matematik a stx maj 2013. Resultater: 5441 til 5460 af 160716
-
Lineære funktioner. A og b.
ForumindlægHej. :) Jeg har et spørgsmål: Jeg skal forklarer hvordan a og b kan aflæses fra et sildeben. Men hvordan kan de det? Jeg kan ikke finde noget om det. På forhånd tak. Jeg ved godt hvordan man aflæser a og b på grafen. -
Eksamen højniveau matematik
ForumindlægNogen der har været til eksamen i matematik A-niveau og kan fortælle lidt om hvordan det foregår? Eller gode råd om skriftlig? Er sproglig men læser matematik som gsk så jeg er gået fra C-A niveau på 3 måneder. Nogen der har nogle gode råd for det nærmeste jeg har haft er naturfagseksamen og sk... -
a
Forumindlæga -
Mundtlig matematik, HJÆLP OS
ForumindlægVI HAR BRUG FOR HJÆLP!!!! er der nogen der kender densiteten på flamingo eller bobleplast? Det skal bruges til en mundtlig matematik fremlæggelse, som skal fremlægges snart :-). -
Hvilke muligheder er der i faget musik A?
Forumindlægjeg sidder her og skal til at vælge en studieretning, men jer er meget i tvivl om hvad der lukker muligheder for mig eller om hvad jeg senere vil kunne bruge dem til m.h.t arbejde eller universitetet. her er dem jeg er i tvivl om: Naturvidenskabelige studieretning: - Matematik A + Fysik A + Kemi... -
matematik december 2012
ForumindlægHej! Jeg vil bare høre om nogen har fs10 matematik 2012 liggende? -Det haster virkelig. - Marie. -
læse matematik op på B niveau
ForumindlægHej. Jeg er kommet lidt i tvivl. Jeg har planer om at læse matematik op på B niveua. mit spørgsmål er om jeg kan det, da jeg fik 02/00 i matematik på C nivuea ? -
fsa maj 2010 opg. 4.4
ForumindlægI foregående opg. beregnede jeg Oculus diameter til 2*21,65 m*sin(12o) = 9,003 m. Min tegning viser et tværsnit af Pantheons indre. Både cirklens og cylinderens diameter er 43,3 m. Oculus er et vindue der ligger i toppen at Pantheon. Solen skinner gennem Oculus i dagtimerne, og dens stråler d... -
Mat a niveau monotoniforhold hjælp
ForumindlægHej nogle der kan hjælpe med denne opgave en funktion f er bestemt ved F(x)=x^3-3/2x^2-6x+7 Bestem monotonifoholdene for f -
eksamen a niveau
Forumindlægnogen der har det rigtige svar på spørgsmål 6 (første del uden hjælpemidler) var det funktion h eller g der var den afledte til funktion f????? har lige været til eksamen :) -
Skal jeg gå 2g om? stx
Forumindlæger det dumt at går 2g om? -
Projektion af a på b
ForumindlægJeg skriver, fordi jeg er lidt forvirret. Jeg skal besvare spørgsmålet; - Bestem koordinaterne til projektionen af a på b og spørgsmålet; - Bestem projektionen af a på b. Er der en forskel på disse to spørgsmål? Hvis ja, hvad er forskellen? Håber virkelig der er en der kan svare, da det er... -
besværlig matematik opg
Forumindlægopgaven siger at i et koordinatsystem i rummet er der givet en plan a med ligningen 2x-y+z+3=0 og en linje l med parameterfremstillingen (x)=(1) (1) (y)=(2) +t(-1) (z)=(3) (1) a)bestem koordinatsættet til det... -
springet fra matc til mat b-a
ForumindlægEr springet fra matematik på c-niveau til b og a meget stort, eller er det nærmest en forlængelse af c, bare med flere beviser? Nogle gode råd fra dem der har prøvet det med succes, (udover at arbejde, arbejde...)? -
Matematik afl.
ForumindlægVil I ikke nok rette min Matematik afl. Eller lave de få stykke jeg ikke kan finde ud af. PÅ FORHÅND TAK.Rute Dato Ank. Kl km-tæller A art/ G art/kg Arbjdets start kl.18 23/4 2001 351837 Ravenna 25/04 2001 13.00 Aflevere/læsse Hof 26/4 2001 20.30 354249 bytte trailer ... -
Matematik- sommer kursus?
ForumindlægHej alle. Nogle som ved om man kan få undervisning i matematik (gym - Højniveau) et sted i sommerferien ? Eller kender til andet som kan hjælpe en på matematikken ? Tark.. -
Stilhæfter fra maj 2003 og august 2003?
ForumindlægJeg oprettede dette indlæg i "Dansk"-kategorien for et par dage siden, men da der endnu ikke er kommet nogle brugbare svar, håber jeg det er iorden jeg gentager det i denne kategori (jeg mener at det hører lige så godt til her, som i dansk-kategorien):Her kommet mit spørgsmål:----------... -
Meget svær matematik opgave
ForumindlægHej alle.. Jeg har virkeligt brug for hjælp med en matematik opgave som jeg ikke kan komme videre i .. den skal afleveres i morgen.. Har uploadet det jeg har lavet og kan ikke komme videre der fra: linket til opgaven: http://peecee.dk/?id=66467 På forhånd mange mange tak.. -
a & b, HJÆLP!
ForumindlægJeg sidder med matematik aflevering og skal lige bruge lidt hjælp :-) Opgaven lyder: Bremselængden y(målt i meter) for en lastbil er givet ved: y = b*xa Hvor farten (målt i km/t) Når lastbilen kører med 60km/t, har den en bremselængde på 26 meter. Hvis lastbilen øger sin hastighed me... -
Kemi eller Samfundsfag på A-niveau
ForumindlægHejsa, jeg går 1.g og skal som så mange andre til at vælge valgfag.Mit problem er, at jeg ikke ved om jeg vil vælge Kemi eller Samfundsfag på A-niveau.Jeg har hørt at begge fagene skulle være vildt hårde, og at der er mange som dumper.Jeg vil meget gerne høre fra nogen der har eller har haft diss...
