Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 6481 til 6500 af 176851
-
Mundtlig eksamen spørgsmål - funktioner
ForumindlægHej! Er igang med at forberede spørgsmålene til mat B eksamen. Et af spørgsmålene lyder: "Funktioner Du skal bevise sætningen om hældningskoefficienten for en ret linje. Du skal desuden behandle grafens placering i koordinatsystem for henholdsvis en lineær funktion og et andengradspo... -
Matematik A 18 maj 2017
ForumindlægEr der nogle som var til eksamen igår som har lyst til at ligge sin vejledene besvarelse ud? Jeg skal til eksamen på tirsdag og har netop lavet sættet, men det kunne være sjovt at se om jeg havde regnet rigtigt :D -
Gode udtryk til skriftlig engelsk
ForumindlægHar været så uheldig at trække skriftlig engelsk... Ville høre om folk havde nogen gode udtryk, som man kan bruge i en engelsk skriftlig delprøve 2 STX! Andet hjælp modtages også, er så meget på røven lige nu! Kan intet engelsk og faget interesser mig ikke! Mvh. DumpeGuy -
Dispostion over eksamen i Lineære Funktioner
ForumindlægHej.jeg skal snart til den unævnelige mundtlige eksamen, og jeg forsøger at udarbejde en disposition over de enkelte emner.Jeg skriver her dispositionen, og I må meget gerne kommentere og komme med råd eller lignende:1) Definition2) Bestemmelse af og b3) eksempler4) stykkevis lineære funktioner5)... -
SPANSK Haster! EKSAMEN !! - forstå citat
ForumindlægHej alle Nogen der kan forklare mig hvad det her betyder? Además, colabora con el traslado de un sinnúmero de espanoles a la Union Sovietica, e incluso ella misma se traslada el bloque comunista, donde es exiliada debido a la existencia del fascismo en Espana. Corre el ano de 1977, ... -
Hvordan foregår samfundsfag eksamen
ForumindlægHej alle. Her onsdag skal jeg op til samfundsfag eksamen. Jeg har spurgt mine klassekammerater hvordan eksamen foregår og de er også meget i tvivl. Jeg har ikke mulighed for, at kontakte min lærer og derfor vil jeg spørge om nogen havde erfaringer fra 9 klasse samfundsfag eksamen. Jeg har godt se... -
(SRP) Fysik A - enme og fag? HJÆLP!!!
ForumindlægJeg skal have valgt mit emne til mit studieretningsprojekt (SRP) og skal skrive inden for Fysik A. Derudover har jeg følgende fag at vælge imellem: - Matematik A, -biologi B, - Idehistorie B (er en blanding mellem historie og filosofi), - Kemi B - Teknologi B. Jeg vil VIRKELIG GERNE HAVE FORSLA... -
Bio eksamen.. Hvordan foregår det?
ForumindlægJeg skal til biologi eksamen og jeg frygter det, da jeg aldrig har prøvet det før ... altså heller ik årsprøver.. så jeg har ikke en fornemmelse af hvordan det kommer til at forløbe andet end det min lærer sagde med at man trækker et spgl.har DU nogle gode råd til mig?Er det spgl man trækker gene... -
hjælp til eksamen!
Forumindlægskal have hjælp til at udregne brændverdien Ak volumen: 0,015 m3 energi 1,2MJ skal bruge formler og beregning -
Eksamen
ForumindlægHalløj.. Nu er jeg så heldig at jeg bliver student i morgen, når min eksamen i historie lige er overstået.. Jeg har trukket oplysningstiden, og ville høre om der er nogen af jer, som vil/kan hjælpe med tidsperioder inden.. Har fundet frem til at det er renæssancen der ligger inden oplysningstide... -
HJÆLP SKRIFTLIG DANSK ÅRSPRØVE
ForumindlægSkal til 1.g skriftlig dansk årsprøve på mandag... Er der nogen der kan fortælle hvordan det forgår? Får man forskellige emner man kan skrive om eller ? Og er det essay, kronik og ? -
Beviser til den mundtlige eksamen (HF)
ForumindlægHejsa. Sagen er den, at jeg inden længe skal op til den mundtlige eksamen i mat b. Jeg er i gang med at forberede mine spørgsmål med dertilhørende beviser. Helt ærgeligt er jeg hundeangst for, at skulle ind og bevise en masse ting, da jeg synes mange af beviserne er virkelig komplicerede. De... -
To morgener (stx eksamen)
ForumindlægJeg er umiddelbart den eneste fra min klasse der har skrevet om de to digte "Morgen" og "Tidlig Morgen". Hvem har ellers? Og har i lyst til at diskutere lidt? :D Ekspressionisme-delen gik fint for mig, men surrealisme - nej tak da. -
Tysk mundtlig eksamen 9. klasse
ForumindlægHej :) Jeg har været så utrolig heldigt at trække tysk. Og med mit ekstraordinære talent for at være UFATTELIG dårlig til tysk, føler jeg, at jeg lige nu er ude at skide.... Så jeg vil lige høre hvor høje kravene er til eksamen. HVad skal man kunne? Er der nogle, der kan komme med et eksemp... -
Hjælp! Mundtlig eksamen imorgen!
ForumindlægHvordan ser de forskellige potensfunktioner ud og hvad hedder de??? -
FYSIK EKSAMEN NÆSTE UGE, HJÆLP SÅ DU SØD :)
ForumindlægHej jeg skal op til fysik eksamen næste uge, så jeg er igang med at lave dispositioner til mine emner -vand og dets egenskaber -solen, atomernes opbygning og fotosyntese -fossile brændstoffer og forbrænding -organisk kemi/alkohol -metaller -magnetisme -induktion -syrer, baser og salte... -
MATEMATIK EKSAMEN - Forstørrelsesfaktor og areal.
ForumindlægJeg har brug for besvarelser på følgende opgaver: Vis, at det for to ensvinklede trekanter gælder, at hvis forstørrelsesfaktoren fra den lille trekant til den store er k så skal arealet af den lille ganges med k2 for at få arealet af den store. Kan jeg bare sætte tal ind så det passer (fx. 1 i de... -
Engelsk - Fremlæggelse til eksamen
ForumindlægHey alle,Er der et venlig sjæl der vil kigge min fremlægelse af min engelsk rapport igennem?Den skal bruges til mdt. eksamen, så der er ingen grund til at rette kommafejl..På forhånd mange tak!#D@niel_______________________________________My assignment is about ”Intelligence and IQ”.I choosed thi... -
Hvordan foregår mundtlig matematik eksamen?
ForumindlægHej Jeg skal op til matematik b eksamen i næste uge. Vi har fået 20 forskellige opgaver vi kan risikere at trække. Dem har jeg så lavet, så har jeg dem ved hånden når jeg trækker. Jeg vil lige høre om det er noget man må tage med til selve eksamination eller om det kun er til forbedredelse? -
24 timer eksamen hjælp NU
ForumindlægJeg har lige trukket: Energiomsætnig som emne. 1. Man skal lave en præsentation af energiomsætning. Giv herunder eksempler på energiomsætninger der involvere elektrisk energi. 2. Energibevarelse, energiproduktion, effekt, nyttevirkning, energikilder, energiforbrug. HJÆLP - hvad skal jeg inddra...
