Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 8061 til 8080 af 14598
-
Rejse?
ForumindlægHvorfor tager mange unge ud at rejse efter studentereksamen eller lign? -
Rettelse af engelsk oversættelse
ForumindlægHej, er der nogle der vil se om jeg har nogle grove, eller ukorrekte sætninger i min oversættelse? Har vedhæftet dokumentet. -
MOLLY NEEDS HELP
ForumindlægJeg sidder her og har ingen anelse om hvordan jeg skal besvare disse spørgsmål, for jeg er ret i tvivl… nogen af jer der kan kom med nogle ord, jeg kan bruge…please?? Det kunne være rart… og det ville hjælpe mig meget, så jeg kan kom videre..Hvordan var de politiske forhold i Da... -
Engelsk-rapport...help
ForumindlægHey...Jeg skal skrive en rapport på engelsk! vi har stort set frit valg, så jeg tænkte på om I ikke havde nogle gode idéer?bare skriv lige hvad i tænker på, jeg tænker selv på noget med Indien(evt. kolonisering eller Gandhi) hvad kunne jeg ellers skrive om(altså om Indien)?håber på nogle gode for... -
Mediet!
ForumindlægHey alle potentielle studi-hjælpere!Jeg skal skrive kort om, påvirkning og indflydelse og derfor har jeg valgt nogle af disse underpunkter!Jeg skal skrive om, hvilke forskelle der er på tv'ets og avisernes fremstilling af virkeligheden? Og hvordan medierne påvirker kommunikationen i vores hol... -
"Rester" af Helle Helle
ForumindlægHallo folk... Sidder her i 3 opg og er gået lidt i stå - så ville høre om der er nogen der har læst novellen "Rester" af Helle Helle, ikke novellesamlingen som sådan, bare novellen.. KAn sige lidt om hvad man synes er væsentligt og sådan?? Ville være rart til at komme lidt videre! Sara -
Dansk digt, metafore+analyse
ForumindlægSuperkræfter og lærkesangEn dreng jeg kendte talte med sig selvsom om han talte med en anden dreng: Superman er stærkere end Batman. Nej! Batman er stærkere end Superman. Nej! Som otteårig skiftede han navn og indså altvar tabt. Han kastede sine briller og sin stemme i en åhvorfra han som voksen ... -
Den enkelte og fællesskabet!
ForumindlægJeg skriver en essay om den enkelte og fællesskabet, men nu er jeg desværre kørt fast.Derfor vil jeg spørge jer, hvad i tænker når nogen nævner "den enkelte og fællesskabet"? -
Aktiespil
ForumindlægHej alle sammen Jeg vil virkelig gerne få en erfaring omkring aktier, og dermed i fremtiden investere i aktier. Men først vil jeg gerne på med fiktive penge. Er der nogen derude der kender en hjemmeside som kører dette aktiespil. Send gerne link, tak på forhånd. -
karakter klagning...
Forumindlægjeg har fået årskarakter, og har fået 10 i skriftlig fysik, hvilket jeg synes er urimeligt. Jeg har fået 11 for alle mine fysik afleveringer i år, måske undtagen en og 10 pil op til termin, burde jeg så ikke få 11 i skriftlig fysik?I den sidste standpunkt periode, fra februar til nu, har jeg afle... -
pensum
ForumindlægHvor meget vil i lægge i at læse læsepensum? Jeg ved godt at det vi kan komme op i hører under eksamenspensum...men hvor vigtigt er de at læse det læsepensum...hvis man nu kan huske de essentielle ting fra læsepensum, er det så vigtigt at læse det hele igen? -
Analyse af Jens Martik Eriksen "Nani"
ForumindlægHej alle! Jeg skal have analyseret og fortolket et uddrag fra Bogen Nani. Jeg kan simpelthen ikke komme i gang. Nogen søde folk der har tid og overskud til at hjælpe? Jeg vil være taknemmelig!! Jeg har vedhæftet dokumentet. :) -
sex i antikken
ForumindlægEr det virkelig rigtigt at hvis man var en mand i antikkens tid i Grækenland, og man hverken var homoseksuel, eller til små drenge, så var man ikke en rigtig mand? -
en engelsk sætning
ForumindlægHey, er der nogen der kan hjælpe med denne sætning. Har lidt bøvl med at formulere den:"The family doesn't have any money, but they are succeeding in making the positive out of life" -
Fejl i pensumopgivelse - meget vigtigt!!
ForumindlægHejsa alle sammen!Jeg sidder her og sveder og min geografi (jeg skal op på fredag). Min lærer fortalte da hun udleverede pensummet, at hun ikke gad at tælle det op til normal sider... Hun har åbenbart bare gættet så, hvor mange sider hun har opgivet. F.eks. til klima/humane økosystemer har hun sk... -
Saga'er
ForumindlægHvorfor var det at sagaer blev skrevet, og hvordan og hvornår?Det var noget med at island eller norge var i nedgangstider og sådan noget, og så sejlede de fra det ene sted til det anden og alt muligt mærkeligt? Er faldet af toget, så jeg håber at nogen kan hjælpe mig :)På forhånd tak -
Et geo-sprøgsmål ang. fødselsrate
ForumindlægHey fødselsraten for Zambia viser:1980: 50 fødte pr. 1000 indbyggere1995: 45 fødte pr. 1000 indbyggereJeg skal forklarer hvorfor fødselstallet er så højt I ZAMBIA i forhold til danmark..Men er grunden til at de føder så mange børn i zambia - fordi at børnene senere som voksne vil kunne forsørge f... -
Test af multinomial fordeling
ForumindlægHejsa, jeg har higet og søgt, men kan ikke finde de vises sten. Nu håber jeg nogen herinde kan hjælpe mig: Jeg skriver statistik-rapport om en pensionsundersøgelse. Undersøgelsen er kørt på en stikprøve med 1001 respondenter. Spørgsmål 5a i undersøgelsen lyder: "Hvor mange ... -
Måder til at blive rig på
ForumindlægJeg har her opremset fem forslag til at blive rig på - uden den store arbejde: 1. Køb en ejerbolig under lavkonjunktur, og sælg den under højkonjunktur, når priserne er steget. 2. Køb aktier under lavkonjunktur, og sælg dem under højkonjunktur, når kurserne er steget. 3. Køb valuta under lavkonj... -
Hvad er et GEN?!?!
ForumindlægSå er jeg på røven igen! Biologirapport til i morgen, og jeg fatter hat af, hvad et gen er. Er der ikke en venlig medstuderende eller lign. der har lyst til at skrive på børnesprog, hvad et gen er? :-) På forhånd tak ;-)
