Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 8061 til 8080 af 40403
-
Tysk stil
Forumindlæghey.. håber der en der lige vil kigge den her tyske stil igennem... min fantasi er løbet en smugle tør for idéer, det er derfor den slutter meget mærkeligt.. hvis der for resten er nogen der har en idé til hvad den mere kunne handle om vil jeg godt høre dem. på forhånd mange tak... Es war einmal... -
Tysk - skal rettes
ForumindlægNogen der lige vil rette min noter som jeg skal bruge til min tysk eksamen imorgen? Her er den: Helga Schubert ist nicht froh mit West-Berlin, sie fühlt sich bedroht auf eine bestimmte Weise, obwohl sie selbst der Meinung, dass sie nicht wichtig des anderen. Sie fühlt sich unwohl, sie geht in ... -
HJÆLP....TYSK!!!vigtigt
ForumindlægJeg skal fremlægge imorgen :s er der ikke nogen, der vil kigge på min tysk? og evt. rette fejl, hvis der er nogen? 4. Ingrid Beziehung zu dem Vater: Ingrid tanzt mit dem Soldaten, dann ihr Vater kommt. Als sie Gesicht Vaters sieht, weiss sie alles. Sie seufzt resigniert und folgt ihrem Vater nach... -
HJÆLP- Tysk sætninger
ForumindlægHej Jeg har nogle tysk sætninger som jeg selv skrev udefra et billede, men er ikke sikker om alle er rigitge. Derfor beder jeg om jeres hjælp! :) på forhånd tak 1. Es gibt sechs Personen im Bild. vier Frauen, ein Mann und ein kleiner Junge. 2. Mitten im Bild steht ein Mädchen mit einem Spiegel i... -
Engelsk oversættelse
ForumindlægHej, ville bare lige bare lige høre om nogen gad at rette min oversættelse :)Oversæt:1. Mor er gået i byen.2. Far har havde lavet middagsmad.3. Han spurgte, om filmen var begyndt.4. Har du læst avisen?5. Albert havde skrevet en god bog.6. Han har altid boet i Australien.7. Hjælp! Barnet er faldet... -
tysk stil
ForumindlægHar selv rettet den, men det ville være dejligt hvis en af jer kunne læse den og give jeres mening på noget jeg kunne ændre med hensyn til ordstilling, grammatik mm. Jeg vil have jeres mening, ikke en færdig stil jeg bare kan kopire. Urlaub mache ich am liebsten mit meiner Familie und meinen Fre... -
Tysk grammatik rettelser
ForumindlægHej alle ... Er her en hjælpsom medstuderene, som vil hjælpe mig bare lidt på vej? .. Har en tysk tekst, men der er ret så mange grammatiske fejl i. Ved jeg på forhånd, da jeg ikke er så stærk når det gælder grammatik .. En der vil kigge den igennem og tilføjle evt rettelser?.. En krimi anmeldels... -
TYSK RETTELSE KORT
ForumindlægSomeone says: Hej alle sammen! Jeg håber en af jer gider rette denne korte tyske tekst :D mvh. Ich lebe in Dänemark mit meinem Vater und meiner Schwester. Sie wurde in jahre 3000 geboren, so sie ist zwei Jahre alt. Es wird manchmal einsam, aber Ich mag es meistens. Es ist nicht sehr ruhig, we... -
Lille oversættelse
ForumindlægHey ville bare lige høre om i har nogle rettelser til den oversættelse jeg har lavet her:Først den danske version:Hun blev født i en garage i Californien i USA, det år amerikanerne sendte en abe ud i rummet. Det var i 1959.Hun fik navnet Barbie, og var teenager allerede, da hun blev tænkt ind i d... -
Oversættelse til stil
ForumindlægHej!\nHer er en oversættelse til en fransk stil. Er der en der vil gennemlæse den og også rette den. \nJeg har også lige et spørgsmål. Jeg har meget svært ved at kende forskellen på de to datider. Hvornår bruger man le passé composé og hvornår bruger man l'imparfait?\n\nDansk: \nI 2002 fik Ol... -
En kort oversættelse
ForumindlægJeg har brugt noget tid på at oversætte et stykke dansk til spansk, men jeg er flere steder blevet i tvivl om hvilket ord der skal bruges og har prøvet at komme med nogle bud.. Håber nogle gider at hjælpe mig, på forhånd tak. Det danske: I vores familie har vi altid rejst meget. Mine forældre har... -
rettelse af oversættelse! HASTER!
ForumindlægHej.. håber der er nogen som gider at kigge min oversættelse igennem..på forhånd tak! Pludselig var solen der. Efter en uendelig lang og kold vinter med hård frost og sne til langt ind marts måned, kom foråret næsten fra den ene dag til den anden. Folk blev aldeles kulrede og udsatte deres blege... -
Spansk oversættelse, hjæælp :)
ForumindlægHey alle i hjælpsomme mennesker derude. I denne her uge har jeg en spansk aflevering for, og jeg er bestemt ikke på hjemmebane. Teksten jeg skal oversætte er denne: >>Er De spanier, frøken?<< >>Nej, jeg er dansker, men studerer spansk i København<<. >>Hvem er deres... -
spansk oversættelse
ForumindlægHej :) er der nogen der vil se om jeg har nogle fejl i min spansk oversættelse? Eufemia bor ikke hjemme hos sin far, Hilario, fordi han bor i La Playa Ventanilla, som ligger 13 kilometer fra tonameca. Der er ikke transportforbindelser mellem la Playa Ventanilla og tonameca, og derfor er det nødv... -
Oversættelse af sætning
ForumindlægHej. Jeg skal oversætte denne sætning: Qu'est-Ce qu'on fait á UN resto du cæur? Kan det være noget lignende dette: Hvad laver man på en restaurant? -
Oversætte/gerundium
ForumindlægHej.. er der nogen der kan hjælpe mig med at oversætte dette her: De forenes i døden: Deres forhold er ikke godt: (her er jeg i tvivl om der skal bruges bien eller buena) Han er undertrykt af moderen: Tak.. Skal bruge det til i morgen.. eksamen -
engelsk oversættelse
Forumindlæghej er der nogen der kan hjælpe mig med at oversætte et par små "parts af en danske review til engelsk? jeg har selv gjort det, men der er sikkert nogle fejl. plz! -
Artikler i tysk
ForumindlægHej alle sammen (: I morgen skal jeg til prøve i artiklerne i tysk på fredag, og ville derfor høre, hvilke der egentlig er? Er der nogen der kan svare på det? -
tysk rettelse hjælp!!
ForumindlægHej. Er der nogen der vil rette min tysk stil? Jeg vil være rigtig taknemmelig hvis der er nogen der kan hjælpe mig. -
tysk eventyr
Forumindlæghej er der nogen der har skrevet et tysk eventyr, som ikke er lagt ind på siden her? mangler det meget nemlig, da jeg ikke orker at skrive det selv:) ville være lækkert hvis der er nogen der kunne hjælpe.
