Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 8481 til 8500 af 63055
-
Odysseen
ForumindlægHejsa alle sammen!!!nu håber jeg virkelig der er nogle der vil hjælpe mig for er rimmelig meget på skideren.. j skal til old eksamen og mangler resumer af sang 1 og 6 og 9 og 11 så hvis der er nogen der har noget til det vil jeg blive meget glad...også bare notater om problemstillingen i det hele... -
Gymnasiet - spørgsmål
ForumindlægHeeey skal starte i gymnasiet på mandag. Jeg har valgt linjen samfundsfag B, engelsk A, psykologi C Men jeg overvejer kraftigt at skifte studieretning allerede nu til biotek A, matematik A, fysik B, fordi jeg gerne vil være dyrlæge når jeg bliver ældre. er bare sygt bange for at jeg ikke ... -
gymnasiet
Forumindlægheeeij. jeg skal snart i gymnasiet, men jeg er lidt i tvivl om man kommer i en klasse, hvor alle har den samme retning? -
karakter givning...
ForumindlægEr der andre end mig der syns at gymnasie lærere ikke kan finde ud af at give karakterer!!?? Så siger de at de har 100 andre elever at give karakter til, men HALLO! Hvad kan jeg bruge det til!? IKKE en skid!!! Det går jo ud over den enkelte elev og hans eller hendes fremtid... Men næ nej det tænk... -
Sort studenterhue
ForumindlægHejsa... Ville lige høre, hvornår man får sort studenterhue? Ved godt, at alle kan bestille den osv. men der er jo tradition for noget med 3 fag på højt niveau? Vil i denne sammenhæng høre, om man (efter traditionen) plejer at være ligeglad med, hvilke A-niveau fag det er? Har selv 3 valgfrie fa... -
HVIS JEG VAR UNDERVISNINGSMINISER VILLE ALT VÆRE ANDERLEDEST FOR DEM DER VED HVAD DE VIL
ForumindlægHvis jeg var undervisningsminister, ville jeg sørge for at dem, der ved, hvad de vil med deres liv uddannelses -og jobmæssigt, skulle have mulighed for efter endt folkeskole at sætte deres egen undervisning sammen. Det skulle være sådan, at for den der f.eks gerne ville være lære og undervise i..... -
platons 8. bog
Forumindlæger der nogen der har noter til platons 8. bog staten -
Eksamensopgave
ForumindlægHer er en eksamensopgave samt noterne til dette kursus. Hvordan løses opgaverne? -
Gamle skoleting
ForumindlægHej. Jeg er her for 1,5 uge siden starter i STX. Fedt, fedt. Jeg har lige et spørgsmål, det er nok forsent nu men alligevel. Gamle 9;9;stuff9;9; fra mine folkeskoleår har jeg smidt ud.. dog har jeg beholdt nogle stile, rapporter og noter til de forskellige afgangsprøver.. Ell... -
God nok til HTX?
ForumindlægHejsa! Mit navn er Anders og jeg går i 8. klasse på en privatskole i Aarhus. Her for et par uger siden var min klasse og jeg (sammen med vores forældre) til et ret stort uddannelse-retnings-kursus (kan ikke huske hvad det hed) Vi fik fortalt om de forskellige studieretninger man kunne vælge. Je... -
2.g opgave
Forumindlæg2.g opgaven skal skrives i enten dansk eller historie, men hvordan tæller denne opgave i det store hele? Vil den fremstå som en inviduel karakter som den tidligere 3.g opgave, eller vil den "bare" have en effekt på årskarakteren i det pågældende fag? 2. spørgsmål: Skal man bare skrive... -
Efterskole?
ForumindlægHej. Er der nogle der her erfaringer med efterskole? jeg går i 8. klasse nu, og alle mine venner er i gang med at kigge på forskellige efterskoler. jeg ved ikke om det er noget for mig. Jeg har talt med nogle mennesker om det, og jeg har fået meget forskellige svar. Nogle mener at det er lidt a... -
Fysikeksamen - skøøø..øeh..nt?
ForumindlægYeds.. Fysik - sikkert et looovely fag i manges øjne.. - Jeg går på HTX, og har det på B-niveau. Eksamen fungerer som en 24-timers, hvor man først trækker emnet, skal udfører et forsøg og til sidst hjem og forberede sig. Mit geniale og meget store spørgsmål omhandler forsøgsdelen. Det forsøg man... -
Protein test
ForumindlægHej vi skal snart til eksamen i fysik og vi tester om der er protein i madvarer Vi tager 2 ml af prøvevæsken (vi laver madvaren flydende) og putter derefter 2 ml NaOH(natriumhydroxid) og ca. 5-10 dråber CuSO (kobberIIsulfat) i og så ser man havd farve det får. Vi ved at indikatoren er kobber... -
Engelsk: Find fejl:)
ForumindlægVil nogen rette følgende stil: Irregularities People tend to take advantage of one’s misery. It is important to thing twice before you believe any. The worse mistake one can commit is to have a chid with a married man. It is not easy to face the realities and deal with following problems o... -
The wave
ForumindlægHej nogen der har læst bogen eller set filmen? Har brug for lidt inputs, fx med hvad central karakterene hedder.Jeg kender godt handlingen, altså at en lærer bliver så grebet og fascineret over hvordan hitler kunne få så mange mennesker med sig. Så meget, at han selv begynder ar "lege" ... -
4 rettelser
ForumindlægDet danske: 1. Hvis vi på samme tid kunne se, at pengene blev investeret fornuftigt. 2. Men det sker meget sjældent 3. De fleste direktøre kan simpelthen ikke lade være med at forhøje deres egne lønninger og købe dyre firmabiler, og den slags skal man ikke finde sig i. 4. Det skulle da lige ... -
kort engelsk rettelse
Forumindlæghej alle sammen jeg har skrevet en redegørelse, som jeg skal aflevere i morgen. er der nogen der lige kort kan rette den for stave og gramatik fejl ? :) The social worker Stephen Bentley visits the Khan’s, because The Kahn’s daughter Shareen is handicapped and the social services wa... -
Hjælp - ret mit "brev"
ForumindlægHeysa. Jeg skulle skrive et "brev" til en ny elev, som skulle begynde i vores klasse. Og eleven kommer altså fra the overseas... :-O Ehm ja, det fylder næsten en side, det måtte ikke fylde mere, men jeg er ret sikker på at have mange gramatiske fejl. Engelsk er ikke min stærke side ...S... -
AFLEVERING - Kort rettelse! :)
ForumindlægHeey .. Har li en aflevering jeg skal have afleveret i morgen, og som man siger er det altid lidt svært at gennemskue ens "egne" fejl.. - Og mener personligt selv jeg ikke er ret god til grama, men anyway, skulle have oversat de her sætninger fra dansk til engelsk: 1. Hans tipoldefar ...
