Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 8641 til 8660 af 176851
-
Rettelse af kemi
ForumindlægEr der en der vil være sød at rette min kemi opgave hurtigt? Jeg har allerede rettet den igennem.. Så det er ikke så meget. -
kemi c
ForumindlægHej. håber at der er nogen som der kan hjælpe mig med noget kemi på c. Beskriv fysiske og kemiske egenskaber af alkoholer. -
kemi c
Forumindlæghej, jeg har brug for hjælp til kemi c hurtigst muligt. jeg bor på nordfyn og kører gerne i en radius af ca, 30 km -
Andengradsligning i kemi
ForumindlægEr der noget jeg har gjort forkert fordi jeg få det forkerte svare men kan ikke se hvad det er der er forkert -
Kemi opgave
ForumindlægMed en pipette overføres 20 mL 0,100 M NaCl til en 500 mL målekolbe, og der fyldes op til stregen med vand og omrystes. Hvad er stofmængdekoncentrationen af NaCl i den fortyndede opløsning? -
kemi beregninger - hjælp
ForumindlægEt specifikt gult farvestof med bruttoformlen C17H20N4O6. 1) hvad er molarmassen af det gulestof. Den har jeg regnet til 376,365 g/mol det er opgave 2 og 3 jeg har svært ved. I opgave 2 og 4 har du 500mL bufferopløsning til opløsningsmiddel til stamopløsning og standarder. Du skal derfor ... -
Rette en kemi rapport?
ForumindlægEr der nogen der ville hjælpe mig med at rette min kemi rapport? -
Titrering ?? hjælp til KEMI
ForumindlægHej, jeg er igang med at skrive en journal om "titrering af vingummi". Da kemi ikke lige er min stærke side, er jeg gået i stå i nogle opgaver, som jeg håber jeg kan få hjælp til .. det vil være dejligt med små forklaringer, for som sagt kemi er ikke lige min stærke side... Vi ... -
Kemi-emner
ForumindlægHej Alle. Jeg har følgende emner i kemi: 1. Syrebase teori 2. Kemisk ligevægt 3. Redoxreaktioner 4. Kemisk binding 5. Organisk kemi - Carbonhydrider 6. Organisk kemi - Alkoholer 7. Organisk kemi - Aldehyd og keton, saccharider 8. Organisk kemi - Syrer, ester og fedtstoffer Mit spørgsmål... -
Engelsk B eksamen - uden hjælpemidler HJÆLP SØGES
ForumindlægHej, jeg skal om et par dage til terminsprøve i engelsk, og jeg er meget nervøs for den første del af prøven, som er 1 time uden hjælpemidler. Man skal finde fejl, og så forklare fejlene. Jeg har ingen problemer ved at finde fejlene, men jeg kan ikke forklare dem?!!?!! Er der nogen, der sådan ha... -
vinkel mellem linje og y-akse, haster eksamen i morgen
Forumindlæghej, er der nogen der kan hjælpe mig, jeg har ledt over alt hvordan man skal finde skal finde en vinkel mellem en linje og en y-akse og for den sags skyld også en x-akse. håber der er en der kan hjælpe. -
hjælp/undervisning til fransk b-niveau eksamen søges!
ForumindlægHej jeg har været syg i noget tid. så derfor er jeg lidt/meget bag ude med fransk derfor søger jeg en der kan hjælpe mig med at læse og gam stx fortsætter b-niveau, og skal ha det næsten år på A-niveau Nordjylland -
Hjælp søges til kemi afl. :) HASTER!
ForumindlægHej alle kemigenier :) Jeg sidder og laver kemi og er faktisk færdig, men der er lige lidt i rapporten jeg ikke har kunne finde ud af.. Er der nogen der har mulighed for at hjælpe mig? Så kan jeg sende opgaven til jer.. Pleas, så I bare søde.. -
Engelsk eksamen sproglig - Hurtig, enkel rettelse
ForumindlægHej allesammen. Mit navn er Peter, og jeg står i den situation at jeg skal op til en "prøve-eksamen" i morgen i engelsk. Det er selvfølgelig for at forberede os til næste år hvor det rigtigt går løs. Jeg har om D-Dag, Normandiet, Frankrig, og har skrevet en tekst udfra min disposition, ... -
Ligevægts kemi
ForumindlægVille høre om nogle kunne hjælpe med at opstille reaktionsbrøken for denne... -
Uorganisk Kemi - HJÆÆÆÆÆLP
ForumindlægHar vedhæftet en opgave som jeg slet ikke kan finde ud af -
Fysisk kemi
ForumindlægHvordan løses 1 mol af en ideal gas undergår reversibel adiabatisk kompression. Varmekapaciteten af gassen er CV=(3/2)*R. Startemperaturen og -tryk er 298Kog 1,00 x10^5 Pa. Kompressionen stopper når trykker er 1,00 x10^6 Pa Beregn sluttemperaturen? -
kemi... hjælpp
ForumindlægVi er to elever som går på STX, og vi ved ikke rigtigt hvordan vi kommer videre, da vi ikke forstår hvad det er vi skal? Beregn volumenet af 0.0150 M K2Cr2O7, der skal anvendes for at oxidere alle Fe2+ i opløsningen til Fe3+. -
Kemi - fældsningrekationer
ForumindlægNogle der kan forklare mig hvordan man laver en fældningsrekation? For eksempel medde dette: -
Artikel analyse spansk eksamen i morgen
ForumindlægHeej alle sammen jeg skal til eksamen i mogen i mundlig spansk A. Jeg har trukket to tekster som begge er uddrag af to forskellige artikler. det er den første tekst jeg har svært ved jeg har linket den her ind.. jeg har oversat den men jeg ved ikke hvordan jeg skal gribe den an. Det jeg kan f...
