Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 9341 til 9360 af 63055
-
Odysseen 11. sang
ForumindlægHej. Jeg skal snart til eksamenen og som en del af vores pensu, har vi fået odysseens 11. sang - men jeg har ikke nogle ret gode notet til den, og jeg har svært ved helt at finde ud af den. Det skulle vel ikke være nogen, som kan hjælpe mig med nogle noter til den Så er jeg evig taknemmelig!! -
KanDuFysik? - 2-Atomnummer?
ForumindlægHej. Kan nogen, NOGEN fortælle mig hvad et ATOMNUMMER er? Tak, det skal I da have. -
Sove til tiden.
ForumindlægHvorfor er der mange, som ikke er i stand til at sove tidligt (eller få nok søvn), når de skal til en prøve eller til eksamen derefter. Skyldes det nervøsitet? Eller fordi man er lidt anspændt? Hvis det er et såkaldt problem, hvad gør i så for at sove alligevel, for søvn er jo vigtigt. Mussy. -
Hvilket skole går du på?
ForumindlægMåske er det ikke et passende spørgsmål her på studieportalen, men jeg prøver alligevel..Jeg går i 3g og er snart færdig.., men jeg har tit tænkt på om jeg nogle gange har skrevet med nogle fra mit gym her på studieportalen - uden jeg selv ved det..Så - jeg synes vi alle lige skal skrive hvilket ... -
Hjælp til reducering af udtryk!
ForumindlægHej :D Jeg har fået en matematik aflevering for her i ferien, og jeg er kommet til en opgave, hvor jeg skal reducere et udtryk.Og det har jeg lidt problemer med, da jeg ikke kan få den til at gå op. Så jeg har brug for lidt hjælp. Her er udtrykket: (x2+6x+9)/(9-x2) Mange tak på forhånd!! (: -
Medicin på AU 2008
ForumindlægHej alle... nu er jeg snart færdig med eksamen og hvad skal man så bagefter? Jeg har endelig langt om længe fundet ud af at jeg gerne vil læse medicin, men da gennemsnittet er ret højt er det ikke sikkert jeg kan komme ind. på AU var snittet 9,6 sidste år. Jeg slutter selv af med at snit på ca.... -
english gramma
ForumindlægHelp to these(tranlation). Thanks Futurum Oversät fölgende sätninger: 1. Vejret i morgen bliver koldt og skyet. - The wheather tomorrow will be cold and skyet. 2. I så fald må jeg lave om på mine planer. - That case I must change my plats. 3. OK! Jeg möder dig på stationen ved femtiden, og du... -
noteprogram til comp..
Forumindlæghejsajeg fylder 18 i morgen, og er så heldig at have fået en bærbar... men nu vil jeg høre om nogle kan anbefale et program til noter.noget der kan sortere efter fag emne dato og er søgbart, hvis sådan noget findes...pft, asbjørn -
Krav til 2g-opgaven.
ForumindlægHej, jeg skal til at afl. 2g opgave i dansk, og har desværre smidt sedlen ud hvor kravene til opgaven står. Nogen der kan give et link, eller skrive det her på? Vil sætter meget pris på det :) -
Hjælp til perspektivering
ForumindlægJeg er igang med at skrive en opgave der b.la. omhandler B&O. I dag giver det jo en hvis satus hvjs man har et B&O tv stående i stuen. I min perspektivering har jeg tænkt mig at se lidt på status. Men hvad gav egentlig satus i gamle dage? Og hvad med i fremtiden? Håber at der er nogle der kan hæ... -
Skr eng på fredag
ForumindlægHej! Jeg er en af de uheldige der står og skal op i skr engelsk på fredag (9. klasse). De fleste vil nok synes jeg er heldig, men sådan har jeg det desværre ikke :/ Jeg vil høre om der er nogen der har forslag til hvad jeg kan komme op i? Og desuden ville det være dejligt hvis der var nogen der... -
Hjælp til oversætte
ForumindlægHej.. er der nogen, der vil lige rette oversættelsen fra dansk til engelsk.Tak Den danske version De kommer ti minutter efter, at timen er begyndt. De har ikke lavet lektier, har glemt bøgerne derhjemme, forstyrrer undervisningen ved at tale højt med sidemanden, går ud og ind af klassen, som det... -
"Short cuts" og "Hey, Nostradamus"
ForumindlægHejsa... Jeg skal op i engelsk på tirsdag og mangler noter til 2 noveller i Raymond Carver9;s bog "Short Cuts". Den ene er "A small good thing" og den anden er "So much water so close to home". Nogen der har noter til det?Jeg mangler også noter til bogen "Hey... -
Gode tips til fremlæggelse?
ForumindlægHej!Jeg skal fremlægge her på tirsdag, og så vil jeg lige høre om der er nogen der har nogle gode tips eller idéer til når man skal fremlægge?Og er der noget som man, for alt i verden, ikke bør gøre?VH.Viskelæder -
biologi A niveau
ForumindlægVil høre om nogle sad inde med nogle noter til højniveau biologi eksamen, da de noter som ligger under biologi alle er til c niveau. Mvh Anders -
Meine Schule
ForumindlægHej allesammen! Jeg har bruge for HJÆLP til en Tysk stil. Det handler om to brøn der har skrevet om deres skole og jeg skal skrive min mening om det. Hvis i vil hjælp mig med vil jeg blive meget glæd for det! Den første handler om Moritz, 15 Jahre, Goethe-Schule, Wiesbaden: ”Ich gehe ... -
2 hurtige opgaver!
Forumindlægopg 1: i en klasse er der 10% venstrehåndet - en pige og to drenge. Hvor mange elever er der i klassen? opg 2: Noget messing består af 68% kobbe, og resten er zink. Hvor meget zink findes der i 50 kg messing? Skriv lige hvordan I regner dem ud... Opgaverne er sikkert utrolig lette, men er desv... -
Jura
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er blevet optaget på jurastudiet på SDU, så jeg ville høre om der er nogle der ligger inde med nogle gode noter til studiet? :) På forhånd tak. -
Stående bølger på en streng.
ForumindlægHej alle, jeg sidder i øjeblikket og arbejder på en fysik rapport om stående bølger på en streng, en af formålene med øvelsen var at bestemme snorens masse pr. længde (kg/m) på to forskellige måder. Både ved at veje/måle snoren og ved lade bølgens hastighed v, være en funktion af trækkraften F i ... -
Undervisningsmodellen i perspektiv
ForumindlægEr vores uddannelsessystem (i gymnasiet) retfærdigt, idet at den producerer de bedste elever, med de medfølgende bedste kvalifikationer indenfor de fag, de ønsker at læse videre på udfra karakterkravet.Altså, i går diskuterede jeg med en ven ang. min og vennens karakterer, som vi på mit gymnasie ...
