Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 9541 til 9560 af 61667
-
HJælp til matematik, grafer
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med denne opgave ? En funktion f er bestemt ved f (x)=b*a^x. Grafen for f går gennem punkterne (2,20) og (4,80) Hvordan finder jeg frem til tallene a og b ? -
Matematik opgave
Forumindlæg(a) En snor med en længde på 1 meter tænkes delt i to stykker, af hvilke der dannes henholdsvis et kvadrat og en cirkel. Hvor langt et stykke af snoren skal man bruge til kvadratet, hvis det samlede areal af kvadratet og cirklen skal være mindst muligt? 0,5=s*s, eller 0,5=r*r 0,5=r2*3,14 1=r*... -
matematik opgave
ForumindlægHej, er der nogle, som gerne vil hjælpe mig med opgave c og d? :) -
Matematik i hverdagen?
ForumindlægHvor bruger man Integralregning, differentialregning, differentialligning og vektorregning i sin hverdagen?? -
Matematik opgave
ForumindlægNogle der kan hjælpe med disse? eller bare nogen af dem, haster virkelig! -
Snyd til eksamen
ForumindlægLad os sige at jeg er ganske utilfreds med mit gennemsnit siden det er uhyre lavt da jeg brugte mine gym år på at fjumre rundt som en åndssvag tosse (2010erne) og på irrelevante fag der på ingen måde interesserede mig eller var fagligt aktuelle i fremtidig hensigt og efterfølgende har udviklet mi... -
Egyptisk Matematik
ForumindlægHej:D Jeg kunne rigtig godt bruge jeres hjælp til denne del af min problemstilling: Vurdér hvilken betydning ægypternes matematik havde for den videre udvikling af matematikken for eksempel i Grækenland. Jeg ved at Phytagaros er udviklet ud fra egypternes matematik. Men kan ikke finde nog... -
Hjælp i Matematik tilbydes
ForumindlægHvis du bor i Københavnsområdet og har brug for hjælp eller eksamenstræning i matematik, så kontakt mig ved at klikke på mit brugernavn og skrive en besked. Løn og mødested efter aftale. Om mig: Gennemført gymnasiet med Matematik på A, og nu er på mit 3dje år ved Københavns Universitet, hvor jeg... -
Hjælp til matematik - hasterrrr
ForumindlægHej. Er der en sød sjæl, som gerne vil hjælpe mig med et par matematik opgaver? a) Beregn rumfanget af en træstamme, der er 8 m høj og har en omkreds på 1,6 m b) Hvilken højde skal en træstamme, med en omkreds på 1 m, have for at give den samme mængde brande c) Erik betaler 200 kr. pr. rummeter ... -
matematik - monotoniforhold
ForumindlægHej jeg sidder med denne opgave (vedhæftet) og jeg har ingen anelse til hvordan og hvorledes jeg skal gøre. og har brugt virkelig lang tid på det, så håber nogle kunne hjælpe. Tak på forhånd Vh Matt -
matematik underrum
Forumindlæga. Kan jeg nøjes med at sige p(3)=0 og da f(1)=f(3)=0 så ligger p(x) i mængden? Og hvilken anden funktion f kan jeg finde? b. Jeg er lost c. Jeg ved ikke hvor de har g(x) fra?? -
Bange for eksamen!!
ForumindlægHej.. Jeg skal op til spansk paa fredag og er rent ud sagt hunderaed.. Hvis der er nogle derude som ville goere mit liv lidt lettere og skrive hvis de har nogle notater eller et eller andet om El Bola. Jeg skal nemlig lave et oplaeg.. Haaber der er nogen derude der vil hjaelpe!! -
Eksamens opgave!
ForumindlægJeg skal finde på et forsøg i Fysik B. Min eksamensopgaver lyder som følger: Energi i virksomheden! Er der nogen der har en idé til et forøg eller bare nogle råd, så ville det være en stor hjælp! På forhånd tak :) -
græsk matematik
ForumindlægEr der nogen der har nogen ideer til hvordan den græske matematik har bidraget til naturvidenskabens udvikling? jeg har selv skrevet at det kunne have noget med den metode matematikken bruger blev et forbillede, noget med at opstille nogle forudsætninger og derefter bevise dem., -
HASTER!! Metode i matematik
ForumindlægHej. Jeg har virkelig brug for hjælp. sidder og bliver helt i tvivl i forhold til metode i matematik. Forstår ikke begreberne induktiv og deduktov, kvalitativ eller kvantitativ. Jeg skriver i matematik om Columbus's brug af bestikregning og tager udgangspunkt i beregninger af dette. Hjælp m... -
Naturfags eksame
ForumindlægJeg går på HF er lidt bange for den naturfags eksame til sommer (geo, bio og kemi) Hvor god skal man være for at kunne få 10 ? og hvad kunne eksame spørgsmålene være ? nogle der har været oppe til sådan en eksame som kan hjælpe mig lidt. -
Formalia eksamen
ForumindlægGlemt at skrive hvilken kursusgang jeg skrev om 1-4 + anslag til eksamen. Spørgsmålet er, om jeg muligvis skal tage eksamen om, eller om det vil påvirke min karakter ekstremt. Dette var en hjemme eksamen. Burde jeg kontakte skolen, eller bare vente. -
Matematik excel opstilling skabelon
ForumindlægHej Jeg vil høre, om nogen har excel skabeloner til matematik afleveringer :) Tak på forhånd -
At-synopsis Eksamen
Forumindlæghej alle sammen!! jeg skal op til AT-synopsis-eksamen! det er de færreste der ved hvad det er!! men det er sådan at jeg har skrevet en opgave, punkt former alle sammen, men så kunne jeg bare tænke mig at der var en der læste den igennem, og evt med lidt respsons! mine lærere må ikke udtale sig om... -
Eksamen fuld pensum!
Forumindlægskal til eksamen i old - fuld pensum. Dem som skal op normalt får det kendte billede med ind til forberedelsen. Gør jeg også det? og er der ellers nogen forskelle (ud over at jeg kan komme op i alt selvfølgelig) ??? På forhånd tusind tak!
