Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 9661 til 9680 af 176851
-
find a........
Forumindlægf(x)=(2x^2+ax-3)/(x+3)a er et taloplysning: f(x) går mod -7 for x gående -3så siger de at jeg skal bestemme a....Jeg er lidt blank, håber der er et lille hint (jeg vil ikke have nogen resultater, kun et hint)takker:) -
ligning med a
ForumindlægFor hvilke tal a har ligningen 2x^2 +4x= a-1 1) to løsninger 2) en løsning 3) ingen løsning, hvad skal man her? -
SRP om kaffe i historie og kemi
ForumindlægHej Jeg skal skrive studieretningsopgave om kaffe/koffein i historie og kemi. Jeg synes det er svært at finde ud af, hvordan jeg skal gribe historiedelen an. Er der nogle af jer, der har skrevet om emnet, og som evt. har nogle ideer? På forhånd tak -
Hjælp til nogle fysik/kemi spørgsmål.
ForumindlægHej alle. Kunne godt bruge lidt hjælp, til nogle kemi spg. : Hvad er ædelgasser? Hvilke store grupper kan grundstoffer deles i? Hvad er et grundstof? Hvad er en kemisk forbindelse? Hvad er et molekyle? Hvad sker der når man blander syre og base? Mvh. Michael/Antigeek -
Mangler Kemi B til diplom udd.
Forumindlæger det egentlig muligt at tage kursus og bygge sit kemi C til B efter sommerferien, for derefter at søge ind til en retning indenfor diplomingeniør til vinter? -
hvordan foregår eksamen??
Forumindlæghey venner. Skal til eksamen i morgen hvordan foregår eksamen? hvad skal man medbringe?? -
finde a i andengradsligning HJÆLP
ForumindlægHej :) Jeg har fået opgaven, at jeg skal finde a i en andengradsligning når b=4 og c=0. Rødderne skal også blive 0 og -4. Jeg vil gerne vide hvordan man finder ud af det, så jeg også kan lave nogle andre opgaver, der minder om dem. På forehånd tak :) -
bestem a ??
ForumindlægFunktionen f: f(x) = (3,2)/(1 + 2e^-2x) Hvordan bestemmer jeg a herud fra??(er til tangentligningen jeg mangler a... den skulle gerne blive: (Y= ax + b ) Y= 1,422x+1,0667 -
KONSTANTEN A
ForumindlægHej herinde Jeg har en delopgave i min afl., som jeg simpelthen ikke kan løse. Opgaven lyder, at jeg har funktionen F(x) = ae^x. hvoraf a er en konstant. Bestem konstanten a, så integralet fra 1 til 4 f(x) dx = 1 (altså integrationstegn fra 1 til 4 f(X) dx = 1). Det forstår jeg ikke, er der nogle... -
1g sprolig - kemi
ForumindlægHjælp en stakkelsk sprolig 1g'er!Hvad er 'mol' og 'molære masse', og hvordan udregner man hvor mange mol en opløsning er? -
FSA Tysk Fri Skriftlig Fremstilling 2012
ForumindlægEr der nogen der ved, hvad den tyske fri skriftlige fremstilling fra 2012 omhandler? Tak på forhånd ;D -
hjælp til eksamens spørgsmål
ForumindlægHej venner! Nogen som har tid til at hjælpe mig trin for trin med et eksamens spørgsmål? Det er et mundtligt spørgsmål som skal fremlægges. Jeg har fået afvide jeg skal have skitser beregninger.. Alt hvad jeg kan finde om opgaven. Spørgsmålet er: RUMGEOMETRI - - Redefør for planen og hvad de... -
Eksamen- perspektivering.
ForumindlægJeg skal analysere en sagprosa og har valgt "mareridt på den lukkede". Min lærer har valgt at jeg perspektivere til "der er ikke plads til de grimme i nattelivet" hvilket ikke er særlig nemt. Nogle der kan hjælpe med noget jeg kunne sætte mere pris på end andet?:) Skal op til ... -
Isoler a
Forumindlæg2ax = -x/yJeg er lost her :( -
hjælp til fysik A
Forumindlæg -
A og b hjælp!!
ForumindlægHar disse 3 a og b regninger og har virklig bruf for hjælp a=4 b=-3 1.3a + 4b Har fået den til 0? 2.3(a-b) 3. a(2 i potens) + b(2 i potens) Hjælp -
Stor forskel på Kemi C og B?
ForumindlægHejsa :) Situationen er den, at jeg overvejer enten at hæve fysik eller kemi til B-niveau. Er hf enkeltfagsstuderende og finder hverken fysik eller kemi c specielt svært. Men synes springet fra feks. mat c til b var mega stort og tør ikke at hæve kemi til B hvis springet ligeledes er så s... -
Produktion A ????
ForumindlægEn der kan hjælpe mig med at komme igang med opgaven :D hvad gør man først kan ik huske det ??? :/ En virksomhed har 1000 arbejdstimer og 960 kg råvarer til rådighed til at producer to forskellige vare A og B. Produktion af 1 stk. af vare A kræver 20 arbejdstimer og 12 kg råvarer. Produktion af ... -
Matematik A
ForumindlægHej folkens Jeg søger en lektiehjælper som kan hjælpe mig i matematik A niveau. Går på 3. G HTX. Hvis det lyder noget for jer, så må i gerne skrive en pb til mig. Skal være nær Skanderborg og Aarhus -
mat A
ForumindlægPunkterne A(2,3) , B(12,4) og C(3,6) danner en trekant ABC En ret linje l går gennem punktet B har parameterfremstillingen. x=12+t y=4+t*-5 Bestem koordinaterne for de punkter p på linjen l, for hvilke areal af trekanten APC bliver 17 Nogen der kan hjælpe, og er helt på bar bund...
