Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 9861 til 9880 af 163700
-
Kemi A August stx
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe med opgaverne 1c og 2 a, b og c, i eksamenssættet. -
Biologi på A niveau ??
ForumindlægJeg går i 2.g og tænker på at tage biologi på A-niveau i 3.g Har ikke haft biologi siden folkeskolen, da min klasse skal have biologi på c-niveau næste år i 3.g, hvor jeg så bare heller vil have det på A-niveau . Er der nogen der har erfaringerr med det, og kan fortælle om hvordan det er at ha... -
Rettelse af en meget kort engelsk tekst.
ForumindlægEn der vil hjælpe mig med at rette den igennem? Der er skrevet kommentare fra læreren, men vil alligevel gerne have ekstra hjælp :) .. -
Eksponentialfunktioner - a og b?
ForumindlægHvad er a og b i nedenstående eksponentialfunktion? f(x) = 20.04*e0.05x Jeg er vant til at eksponentialfunktioner har formen f(x) = b*ax... Så jeg er i tvivl om hvordan jeg kommer videre -
Kemi A skriftlig eksamen
ForumindlægHej, Jeg var til skriftlig Kemi A eksamen i dag, og er ikke helt sikker på, hvordan det gik. Er det tilladt at dele opgavesættet og min besvarelse her? Hvis ja, er der så nogen kloge kemihoveder, som vil kigge min besvarelse igennem og se, om jeg har klaret det nogenlunde? -
Matematik på a niveau?
ForumindlægHej, går på KVUC enkeltfag og har lgie nu mat c. Hvis jeg gerne vil have matematik A senere som valgfag, kan jeg så godt springe direkte til det eller skal jeg have B først? PS: Hvis ja, gælder det så for alle fag? Tak -
Integration af a/x^(1/2)
ForumindlægHvad bliver a/x^(1/2) integreret? Jeg har fået det til a*ln(2/3x^(3/2), men når jeg differentierer det, bliver det (3a)/(2x).. Nogen der ved, hvad jeg gør galt? -
Bestem vinkel A
ForumindlægHej. Min søster mangler hjælp til dette simple spørgsmål: I en retvinklet trekant er: a = 5, b = 7 Hvad er vinklen A? Jeg er i tvivl om hvilken formel, jeg skal bruge. -
Mat B og Mat A ?
ForumindlægHvor meget forskel er der på mat B og mat A med hensyn til sværhedsgraden ? Hvis man får 10 i en mat B skriftlig eksamen, ville man så være istand til at få 02 på A-nivau hvis man ikke har været undervist i A ? . Bare et eksempel, for at forstå hvr meget mere man skal kunne på A i forhold til på ... -
Erfaren engelsk korrekturlæser søges.
ForumindlægHej Eftersom at jeg har en to-dags hjemmeopgave d 6 til d 8 i næste uge, søger jeg en erfaren korrekturlæser, der kan læse min opgave igennem for grammafejl. Mit problem er, at jeg ikke har nogen i min nærmeste fam, som er vant til at læse engelske tekster, så har brug for en der kan se mine fejl... -
a chess problem
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med en opgave omkring teksten "a chess problem" Hvor der beskrives om teksten lever op til de 20 detektiv regler? Jeg håber nogen vil hjælpe mig Tak -
Hjælp til a og b værdi
ForumindlægHvilken af de tre funktioner har den største b-værdi? Begrund dit svar Hvilken af de tre funktioner har den største a-værdi? Begrund dit svar -
Opgave hjælp. Find a & b?
ForumindlægHej. Jeg har denne 'store' opgave som jeg ikke rigtig kan komme igang med. Hvordan finder jeg a & b? Har aldig fået fat i det. & hvordan skal jeg svare på de andre? Jeg går i 2g, men mat er mit svage punkt. Så hvis i kunne skære det ud i pap ville det være dejligt. Opgaven er nedenfor:... -
Potensfunktion, a og b? :)
ForumindlægHej allesammen :) Hvad vil det sige at der for en potens funktion gælder at a er en konstant, og at b er en positiv konstant? Hvad betyder det? -
A-kasse for lærestuderende
ForumindlægHej alle, Jeg færdigør mit studie som om lidt over et år, og kan forstå, at jeg skal melde mig ind i en a-kasse minimum 1 år før jeg er færdig for at optjene ret til dagpenge når jeg er færdig og jeg (mod forventning) ikke har et job. Men jeg synes det er lidt af en jungle at vælge a-kasse? Hva... -
Sinusrelation - find vinkel A??? Det haster!!
ForumindlægJeg kender oplysningerne. a= 47 c= 150 vinkel C= 111o Jeg skal finde vinkel A. Jeg ved ikke hvilken formel og hvordan de skal sættes ind. Jeg ved også at vinkel A er spids. - Jeg kan se omme i facitlisten at svaret skal give 17,01o, men uanset hvad jeg prøver kan jeg ikk... -
a i eksponentiel ligning
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har et spørgsmål, som haster. Hvis jeg skal finde a og b i funktionen b*a^x, hvor grafen går igennem punkterne (2,20) og (4,60), hvordan går jeg så?. Det skal helst gøres ved håndkraftr så den normale ligning x2-x1 kvadr. y2/y1, er vist udelukket. Jeg har prøvet at isolere a... -
A og B niveau samtidig?
ForumindlægJeg går på stx og har valgt studieretningen Mat A, Fys B, og Kemi B. Jeg har lige fundet ud af, at jeg får både Fysik og Kemi på B niveau i 3.g. Jeg fik af vide ved et intromøde, at jeg i 3.g havde mulighedden for at læse fysik eller kemi på A niveau. Jeg kan ikke rigtig forstå, hvordan man både ... -
Find a Find b.
ForumindlægJeg har to koordinatsæt for to ligninger F(x): (2,5) & (5,-3) G(x): (2,5) & (5,5) .. hvordan finder jeg a og b?? -
Religion A og biologi C
ForumindlægHejsa. Jeg har valgt fagene relogion og biologi til AT forløbet - menneskets forhold til naturen. Nogle der kan komme med nogle gode emner? Har selv tænkt på noget etik, eller noget med hekse pls help
