Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 9981 til 10000 af 44201
-
gallilei og newton
ForumindlægJeg er i gang med at beskrive relativitetsteoriens udvikling og har skrevet følgende: I den klassiske mekanik, det vil sige tiden før Einsteins relativitetsprincipper, var mekanikken grundlagt af og baseret på Isaac Newtons og Galileo Galliles teorier. Begrebet relativitet blev ikke oprindeligt f... -
Urkund
ForumindlægHey alle sammen :) På vores gymnasie har de en database, som hedder Urkund, vi sender vores opagaver herind, og der bliver så tjekket for snyd i opgaven. Jeg vil høre om der er nogen der ved noget om dette system? Om der er nogen der har erfaring med det? Mit problem er nemlig at jeg har taget en... -
The Indutrial Revolution - Har brug for hjælp
Forumindlægjeg skal skrive en lille side om "the industrial revolution" kort sammfattet hvilke "causes and effect" der var. Har kigget på google og har godt nok fundet et par sider om det, men det er altsammen noget langtskreven historienonsens jeg er ved at få hovedpine af ;)Ville lige ... -
Analyse af digte
ForumindlægHej, Jeg er så heldig at jeg skal op i mundtlig engelsk her på tirsdag, 3.g B. Det slår mig nu at jeg er rimeligt lost, når det gælder om at bestemme et digts rytme; Derfor spørger jeg jer kloge hoveder om I har nogle råd herom. Christian -
Bidragsprincippet
ForumindlægJeg sidder med en opgave, hvor jeg skal lave en overskudsopgørelse efter bidragsprincippet, men jeg husker ikke hvad det præcist er, og da min bog er på engelsk, er det svært at slå op i registret. Er der nogen der kan forklare det eller evt bare komme med det(/de) engelske ord, så jeg kan slå ... -
Studieretningsopgave 3.g
ForumindlægHej alle.. Nu nærmer tiden sig hvor vi skal i gang med den store studieretningsopgave og vi er blevet bedt om at begynde at tænke over et emne. i 2.g skrev jeg i fagene engelsk, psykologi og samfundsfag- hvilke også er mine studieretningsfag. Det var jeg faktisk godt tilfreds med - vi fik et uddr... -
Medicin, bøger og sprog
ForumindlægHej Jeg ville bare lige vide, hvor stor en del af bøgerne på medicinstudiet, der er på engelsk. Og afhænger andelen af engelske bøger af de enkelte semestre? Er der fx flere danske bøger på de første semestre?? På forhånd tak! -
Delprøve 1
ForumindlægHej, er det muligt at der er nogen der har en delprøve 1 til Engelsk på B liggende uudyldt, så jeg kan forberede mig til min skriftlige Engelsk eksamen? :) Det ville ihvertfald være super :) -
Softwareudvikling og teknologi på ITU
ForumindlægHej alle zusamme. Jeg er en knægt på 27, der bliver færdig med sin bachelor til sommer (forhåbentlig) og er rigtig, rigtig meget interesseret i IT og derfor ønsker at starte på ovennævnte uddannelse. Jeg har ingen uddannelsesmæssig baggrund indenfor IT, udover at det er min hobby. Eksempelvis le... -
romantik og gotik
ForumindlægHej,Nogen der kan give mig en kort definition på romantikken og gotikken, og hvad de har tilfælles?Jeg er ved at blive sindssyg, for jeg forstår der ikke helt... Skal bruge til en stiltræksbestemmelse (hvad der er noget der hedder det?) til min sso (Frankenstein), så håber nogen kan hjælpe?mvhBlu... -
"Lugten lå tungt i luften"
ForumindlægJeg har brug for at oversætte fælgende udtryk: "Lugten lå tungt i luften". er i tvivl om det kommer til at hedde "the smell was heavy in the air" please help me -
Gyser!!! UHHuoUH
ForumindlægEr der nogen er ja gæve folk der kender en rigtig god gyserfilm Gerne en hvor det uhyggelige er gemt i plottet og optagelserne scennen og det hele og ikke som i Saw at det uhyggelige er at han skal save sin egen fod af... Noget i retning af the Boggyman dog uden de sidste ti minutter... Alle fors... -
Forskellen??????
ForumindlægHvad er forskellen på father's og fathers' altså forskellen på hvor man sætter ' henne? hurtigt svar søges -
Hvad betyder denne sætning??
Forumindlæg”Livet er dejligt at leve, bare man har karaktersvaghed nok til at nyde det.” Sokrates -
Har det svært
ForumindlægHej jeg er 15 år og går i 9 klasse. Jeg er ordblind og er 2 sproget, også langt bagud i skolen. Hvad skal jeg gøre ? Tak på forhånd :) -
gnuplot
ForumindlægHej Nu har jeg leget med Tikz de sidste par dage og er stødt ind i nogle problemer vedr. gnuplot. Jeg har opdateret til Tikz 2 og den nyeste version af gnuplot. Ønsker at oversætte dette: \begin{tikzpicture}[domain=0:4] \draw[very thin,color=gray] (-0.1,-1.1) grid (3.9,3.9); \draw[->] (-0.2,0)... -
Hjælp
ForumindlægHej... Jeg har valgt " I Danmark er jeg født..." af H.C.Andersen. Jeg ved ikke hvorfor jeg valgtet dette digt, men jeg skal give en god begrundelse... Er der nogen der kan hjælpe? Tak på forhåd... -
Psykologi på universitetet
ForumindlægHej med jer :) Er der nogen her inde der studerer psykologi på universitetet? Om det er, ville jeg meget gerne høre fra jer. Om hvordan studiet er, om det er hårdt, og hvat det i praktis indebærer? Det har altid været en drøm at komme ind på det studie, men med et genmensnit på 10,6 ser det lid... -
Er i tvivl om jeg skal vælge htx eller stx. HJÆLP.
ForumindlægHej allesammen, jeg er lige nu igang med at sende min ansøgning til mit gymnasie, men er stadig i tvivl om hvad jeg vil. Jeg er god til alle fag, men er nok bedst til matematik. Jeg er mega usikker på hvad jeg skal vælge, men har en ide om at jeg vil være enten datalog eller ingeniør. -
x^2-test
ForumindlægHej Studieportalen :)) Jeg skal op til mundtlig matematik eksamenen , og kan ikke besvare en af spørgsmålene da jeg ikke har afleveret rapporten.... Er der nogen som gider at fortælle mig hvordan man laver en x2-test , på en forståelig måde? I vil gøre mig en meget stor hjælp! :)) PÅ FORHÅND M...
